W sumie ja tez nie mam powodów przepraszać za Jedwabne!

Data: 2018-02-07 13:04:17
Autor: boukun
W sumie ja tez nie mam powodów przepraszać za Jedwabne!
Maja Ostaszewska znana jest z tego, że chętnie zabiera głos w ważnych społecznych kwestiach. Aktorka nie boi się ostro komentować przejawów ksenofobii czy rasizmu. Teraz postanowiła odnieść się do nowej "działalności biznesowej" byłego księdza Jacka Międlara. Otworzył on sklep z odzieżą, w którym sprzedaje koszulki i bluzy z napisem "Nie przepraszam za Jedwabne". Swoją ofertę promuje hasłem "dumny Polak nie przeprasza za niemieckie zbrodnie". Ostaszewska nie ukrywa, że jest oburzona.

- Każdy naród, który znalazł się pod okupacją nazistowską miał niezwykłych bohaterów, ludzi, którzy przywracali wiarę w to, że człowiek jest piękną istotą, zdolną do heroizmu, współodczuwania. Ale każdy z tych narodów ma także w swej historii ludzi podłych. My również - napisała na Instagramie.

- Dziś pewien nacjonalista bezkarnie nawołuje do nienawiści i sprzedaje koszulki z napisem "Nie przepraszam za Jedwabne". To haniebne. Brak reakcji odziera nas z człowieczeństwa. Ja jako Polka przepraszam za Jedwabne, za Kielce, za marzec 68. Wstydzę się. Powtarzam- nigdy więcej. Nie zgadzam się na rosnącą ksenofobię. Nie chcę zakłamywania historii. Nie w moim imieniu - dodała Ostaszewska.

https://gwiazdy.wp.pl/ostaszewska-o-bylym-ksiedzu-to-haniebne-i-podle-poszlo-o-jedwabne-6217736213502081a

ssss
31 min. temu

Przepraszasz za swoich czyli Żydów którzy wywozili razem z Rosjanami w brutalny sposób Polaków na Syberię? Bo to był powód późniejszego samosądu.

gieroj
21 min. temu

Kiedy Żydzi przeproszą za UB? Kiedy Niemcy oddadzą kasę za nasze straty wojenne? Kiedy Rosjanie oddadzą to co ukradli przez lata komuny? Tylko my mamy ciągle przepraszać? Tylko my mamy ciągle płacić i wszystkim w koło służyć.

dddddd
29 min. temu

mierne aktorzyny w Polsce i USA lizace jajka zydom jakos zawsze maja mocno lewicowe poglady i niezle zryte banki. Lewicowych przyglupow nachodzcy w Europie zachodniej wymarza w pierwszej kolejnosci a ci beda zdziwieni dlaczego to ich spotkalo

gosc32432
8 min. temu

jak rozmawiałem ze swoimi babciami na temat wojny. To jedna i druga zawsze wspominały o Niemcach. Niemiec zastrzelił dziecko. Zawsze używały zwroty Niemcy. Nigdy nie padło sprytne anonimowe hasło naziści. Niemcy w niemieckich mundurach, niemieckie karabiny w niemieckich samochodach.

bodzia.bm
9 min. temu

Hipokrytka jakich niemało gwiazdorów i itp.

bibi
9 min. temu

W sumie ja tez nie mam powodów przepraszać za Jedwabne!

sz
10 min. temu

Jak Żydzi wyrażą zgodę na dalsze ekshumacje w Jedwabnem a gross nie będzie epatował na chybił trafił cyframi zamordowanych do niebotycznych ilości ja NIE PRZEPRASZAM ZA JEDWABNE.....wyjaśnić nie ściemniać i nie wymyślać na ślepo. A to że alek przeprosił, to dla mnie nic nie znaczy .to nie był i nie jest mój prezydent. Nie jestem ksenofobem, rasistą, antysemitą.....j chce NARESZCIE PRAWDY HISTORYCZNE zakłamywanej przez tak zwanych JEWROPEJCZYKÓW!!!

dd
11 min. temu

Żałosna celebrytka, ale cóż jak talentem nie można błysnąć to chociaż głupotą!

Mati
11 min. temu

Nie mamy za co przepraszac bo była to niemiecka zbrodnia ... niech Żydzi przepraszała zbrodnie na narodzie polskim...

W sumie ja tez nie mam powodów przepraszać za Jedwabne!