W świetle tego ...

Data: 2010-11-16 21:05:25
Autor: Tomy M.
W świetle tego ...
http://www.niezalezna.pl/artykul/kolacja_z_prorosyjskim_szefem_ukrainskiej_bezpieki/41380/1

.... w świetle tego przestało mnie dziwić stanowisko
władz PIS. Jak widać nie ma ludzi odpornych na chorobę
kopertową ... Migalski, Kamiński (ten prosiaczkowaty), czy
Kluzik-Rostowska i całą reszta która zachorowała.

  Zaczyna jawić mi się obraz agentury rosyjskiej działającej
w Polsce w oparciu o bazę wypadową na Ukrainie, chyba
właśnie tak to teraz wygląda.
  Zapowiada się kolejna fala emigracji z Ukrainy na Zachód.
Tylko czy ten zachód jest tak wolny jak chcą tego media?

--

Tomy M.

W świetle tego ...