W świętokrzyskim PiS o jedną Beatę za dużo.

Data: 2011-07-20 08:15:40
Autor: Przemysław W
W świętokrzyskim PiS o jedną Beatę za dużo.
Beata Kempa, szefowa regionalnego PiS-u, zaproponowała wdowie po pośle Gosiewskim miejsce na liście do Senatu. A Gosiewska woli Sejm
Między obiema Beatami - Kempą i Gosiewską - trudno o porozumienie w sprawie miejsca na liście wyborczej dla wdowy po pośle Przemysławie Gosiewskim. - Pani Kempa robi wszystko, aby umniejszyć rolę pani Gosiewskiej w wyborach. Najchętniej chciałaby, żeby w ogóle nie startowała w Świętokrzyskiem, ale to się raczej nie uda - mówi anonimowo jeden z byłych działaczy regionalnych PiS.

Potwierdza to inny nasz rozmówca, również były działacz tej partii: - Słyszałem o sporze między paniami.

O próbie umniejszenia roli Beaty Gosiewskiej może świadczyć to, że Kempa nie proponuje jej startu do Sejmu, ale do Senatu. - Była między nami rozmowa i moja propozycja jako szefowej okręgu jest taka, żeby pani Gosiewska zaszczyciła naszą listę do Senatu. Więcej na ten temat wypowiadać się na tym etapie nie będę - powiedziała nam Beata Kempa.

Gosiewska nie odpowiada na prośbę "Gazety" o rozmowę. Udzieliła za to wywiadu wczorajszemu regionalnemu "Echu Dnia", w którym twierdzi, że rozmawiała z Kempą, ale o startowaniu do Sejmu, a nie do Senatu: "Nie zabiegam o pierwsze miejsce na liście, tylko jakieś kolejne. Jestem przekonana, że będę wsparciem dla świętokrzyskiej listy i pomogę w osiągnięciu jak najlepszego wyniku" - mówiła Gosiewska.

Kempa, niekwestionowany numer jeden na świętokrzyskiej liście do Sejmu, ma jeszcze jeden kłopot - nie dostanie poparcia Janusza Barańskiego, który przez 10 lat był etatowym pracownikiem władz regionalnych PiS, ostatnio prezesem przed wejściem do Świętokrzyskiego Beaty Kempy.

Od 1 lipca Barański przestał pracować na etacie, został zwykłym członkiem partii i nie kryje rozgoryczenia. - Wystąpiłem o rozwiązanie umowy o pracę, bo tam już nie było dla mnie miejsca. Nowe władze, nowe porządki, widocznie ci starzy, doświadczeni działacze nie są już potrzebni - mówi.

Barański deklaruje, że w wyborach poprze kobietę. Pytamy, czy chodzi o Kempę, czy Gosiewską. - Nie tylko te dwie panie są na liście - odpowiada były szef PiS-u.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,9975029,W_swietokrzyskim_PiS_o_jedna_Beate_za_duzo.html#ixzz1Sci3or9Q

Przemek

--

"W białej księdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok,
nie zostało nic.  Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgły.

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Data: 2011-07-20 13:00:40
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:j05rqg$jsd$1inews.gazeta.pl...
[...]

To jakieś szaleństwo! Czyżby urząd posła/senatora był dziedziczny? Co ta "nieutulona w żalu" potrafi?

BomBel

Data: 2011-07-20 14:54:24
Autor: Marek Czaplicki
W świętokrzyskim PiS o jedną Beatę za dużo.
Leprechaun pisze w wiadomości 4e26b558$0$3504$65785112@news.neostrada.pl na pl.soc.polityka w dniu środa 20 lipiec 2011 13:00:

coś tam, coś tam :)

Data: 2011-07-20 16:32:17
Autor: Przemysław W
Użytkownik "Leprechaun" <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4e26b558$0$3504$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jeśli to co jej zmarły małżonek, to zbędnych peronów i nielegalnego lobbingu na rzecz toto - lotka, z funduszy którego finansowany jest Rydzyk, będzie pod dostatkiem.

Przemek

Data: 2011-07-20 19:03:42
Autor: [HeÂŽSk]
W świętokrzyskim PiS o jedną Beatę za dużo.
On Wed, 20 Jul 2011 13:00:40 +0200, "Leprechaun"
<brudypolityczne@pralnia.tw> wrote:

> [...]

To jakieś szaleństwo! Czyżby urząd posła/senatora był dziedziczny? Co ta "nieutulona w żalu" potrafi?

 jak to co? dokonczy dzielo meza. tak jak jaroslaw brata lecha.
 wszystko z naszych podatkow...

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-07-20 15:04:52
Autor: pulsar
W dniu 2011-07-20 08:15, Przemysław W pisze:
Beata Kempa, szefowa regionalnego PiS-u,/.../

Taki 'zrzut' tej 'szefowej' to 'super' pomysł...
ale nie chciałbym jej spotkać na 'sienkiewce'...

pulsar

Data: 2011-07-20 19:03:43
Autor: [HeÂŽSk]
W świętokrzyskim PiS o jedną Beatę za dużo.
On Wed, 20 Jul 2011 08:15:40 +0200, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

[...]

 jak za komuny. uklady, teczki, rodzinka na koryta.  wszystko zgodne z prawem i sprawiedliwoscia.