W szczepionkach możebyć trojan - przeczytajcie koniecznie !!!

Data: 2009-11-21 13:19:55
Autor: Matti
W szczepionkach możebyć trojan - przeczytajcie koniecznie !!!
CZY SZCZEPIONKI „PRZECIW GRYPIE” SĄ BEZPIECZNE ???
Po pierwsze – podsumujmy fakty, czyli to, co wiemy NA PEWNO:
1. W latach 70-tych i 80-tych wiele osób chorowało na grypę, szczególnie w zimie. Nie jest to zresztą nic dziwnego, gdyż aby zachorować na grypę – trzeba przemarznąć. Łacińska nazwa choroby „influenza” dawniej miała drugi człon i brzmiała „influenza frigoris”, co w dosłownym tłumaczeniu oznacza „wpływ zimna”.
2. Niemniej jednak 30, 20, a nawet jeszcze 15 lat temu media nie nagłaśniały zachorowań na grypę. Tymczasem w ostatnim tygodniu trzy zgony z powodu grypy zostały „wylansowane” – trąbiono o nich we wszystkich wiadomościach, podając przy tym szczegóły dotyczące osobistego życia tych zmarłych. A wszystko po to, by przemówić ludziom do emocji (czyli wywołać dziki strach przed grypą). Dla porównania 14 zgonów we Francji spowodowanych lekkomyślnym „świętowaniem” awansu na mundial podsumowano jednym zdaniem, a zmarłych zaznaczono lakoniczną, zbiorową etykietką: „14 osób”.
3. Wirus ptasiej grypy H5N1 został odkryty i opisany w 1949 roku. I później przez 50 lat ani nikt nas nie straszył ptasią grypą, ani nikt na nią nie chorował.
4. Pierwsza fala zachorowań na grypę A/H1N1 miała miejsce w Meksyku. Jest to wysoce zastanawiające biorąc pod uwagę klimat w tym kraju. Jednocześnie matematyczny model rozprzestrzeniania się „epidemii” na terenie Meksyku NIE ZGADZAŁ SIĘ z modelem rozwoju epidemii, która rozpoczyna się od jednego lub kilku przypadkowych zachorowań. O wiele bardziej pasował do modelu epidemii, która zaczyna się od zachorowania wielu osób w tym samym czasie.
5. Po wybuchu epidemii grypy A/H1N1 nastąpiło coś niebywałego – po raz pierwszy od kilku lat PRZESTANO NAS STRASZYĆ PTASIĄ GRYPĄ !!!
Po drugie – posnujmy trochę rozmyślań:
Na początku pytania:
1. Po co od 12 lat straszy się nas grypą lub innymi infekcjami paragrypowymi (takimi jak SARS) i namawia do szczepień? I dlaczego POMIMO TO co roku poradnie „pękają w szwach” z powodu epidemii grypy? Mało tego – wiele wskazuje na to, że efektywna profilaktyka przeciwgrypowa w Polsce działała w latach 70-tych i 80-tych o wiele lepiej, pomimo tego, że nie było szczepionek !!! Pamiętam tamte czasy i nikt wtedy nie zamykał szkół z powodu jednego zachorowania. Nie było też problemu „braku miejsc” w przychodniach i szpitalach.

2. Dlaczego po wprowadzeniu szczepień przeciwgrypowych brakuje miejsc w szpitalach dla osób chorych na grypę, podczas gdy w latach 80-tych, pomimo braku szczepionek miejsca zawsze były?

3. Do jakich metod „marketingu kreatywnego” mogą posunąć się niektóre firmy farmaceutyczne aby wypracować zysk? Do nierzetelności badań „naukowych” (fałszowanie wyników) i przekupstwa lekarzy (czyli dawania im łapówek w zamian za wypisywanie pacjentom preparatów produkowanych przez daną firmę) zdążyliśmy się już przyzwyczaić. Pytanie brzmi: czy jest możliwe, żeby posunąć metody „kreatywnego marketingu” jeszcze dalej? Czy w biznesie jeszcze w ogóle jest miejsce na etykę???

Przykłady (hipotetyczne):
1. Prezes lub przedstawiciel firmy farmaceutycznej „Iks pharmaceutical” daje łapówkę prezesowi dużej stacji telewizyjnej. W zamian za łapówkę stacja ma jedno zadanie: straszyć ludzi jakąś konkretną chorobą, na którą firma „Iks pharmaceuticals” właśnie wymyśliła rewelacyjną (i drogą) szczepionkę (lub lek). Dla telewizyjnego prezesa to czysty zysk, gdyż oprócz tego, co dostał w łapę wpadną mu jeszcze zyski ze wzrostu oglądalności. Wszak duża część społeczeństwa lubi być straszona, a niektórzy inni lubią się cieszyć z cudzego nieszczęścia, bo to im podwyższa samoocenę własnej biografii…
2. Sprzedaż szczepionki wzrasta – jednak po kilku latach ludzie odkrywają, że telewizyjne strachy to lipa, a chorują tak samo często jak dawniej, mimo szczepień. Co wtedy można zrobić? Wymyślić (albo wręcz wyhodować) SUPERGROŹNEGO WIRUSA. Takiego, żeby ludzie naprawdę zaczęli się bać. Takiego jak H5N1, SARS, albo wirus z 1918 roku.
3. Jednak co zrobić, gdy supergroźny wirus, pomimo chęci prezesa Iks pharmaceutical, okaże się niegroźny i nie będzie chciał infekować ludzi (tak jak H5N1) ??? ZMIENIĆ STRATEGIĘ NA JESZCZE BARDZIEJ RADYKALNĄ !!!
4. Bierzemy się więc do roboty. Do części szczepionek dodajemy supergroźnego wirusa, a następnie organizujemy w jakimś kraju (np. w Meksyku) akcję „szczepień przeciwgrypowych” I wybucha epidemia. A ponieważ wyhodowany wirus jest udoskonalony, a ponadto do szczepionek nie omieszkaliśmy dodać składnika immunosupresyjnego, ludzie zaczynają padać jak muchy. Rezultat jest taki, że w innych częściach świata sprzedaż „szczepionki” wzrasta. I to wzrasta jak cholera !!! A prezes Iks zaciera ręce i kosi kasę. Ma teraz dużo więcej forsy na łapówki dla TV, dzięki czemu w TV coraz więcej mówi się o grypie i coraz bardziej namawia się ludzi do „szczepień”.
5. Pech chciał, że wirus wymknął się nam spod kontroli i w jakiś sposób wydostał się z fabryki, zlokalizowanej na Ukrainie. Trzeba coś z tym zrobić !!!
5a.  A może Ukraińcy okazali się oporni na medialną indoktrynację i należało ich ukarać? Albo postraszyć? Albo i jedno i drugie?
6. W społeczeństwie wybucha panika i politycy postanawiają coś z tym zrobić. Nie troszczą się oczywiście o zdrowie społeczne, tylko o elektorat. Pod presją polityków, którzy niekoniecznie muszą zdawać sobie sprawę z tego, że są manipulowani, Parlament i Komisja Zdrowia Unii Narodów wpuszcza niesprawdzoną szczepionkę na rynek. Oczywiście firma Iks nie bierze odpowiedzialności finansowej za „powikłania poszczepienne”, bo doskonale wie, co DODAŁA do szczepionek i nie zamierza zbankrutować z powodu odszkodowań
7. Teraz firma Iks ma otwarty rynek i może zawirusować (zaszczepić) pół Europy. O powody nie pytajcie mnie – być może prezes firmy Iks wyznaje pogląd, że Europa jest przeludniona i warto by to zmienić?
8. Pani minister Kopacz jest sceptyczna. Może myśli samodzielnie, a może dostała cynk od wywiadu. W kraju organizuje się akcję „GRYPA”, a społeczeństwo jest przekonane, że politycy dostali fiksum-dyrdum na punkcie grypy. Jedni się śmieją, inni żartują. Krótko mówiąc – ogólna beztroska. Ale czy ktoś pomyślał o tym, że akcja „GRYPA” w wydaniu polskiej pani minister (tzn. NIEDOPUSZCZAJĄCA skażonych szczepionek na rynek) chroni nas przed czymś znacznie gorszym od grypy? A mianowicie przed atakiem z użyciem BRONI BIOLOGICZN EJ ???
No ale nic – ja tu sobie piszę, a tymczasem pan Kochanowski szuka haków na panią minister. Oczywiście nie wińcie go – on naprawdę nie wie, na co naraża społeczeństwo – bo trzeba przyznać, że bystry to on nigdy nie był… --

Data: 2009-11-21 13:37:49
Autor: pluton
W szczepionkach możebyć trojan - przeczytajcie koniecznie !!!
Jakbys to strescil w jednym-2 zdaniach, to moze bym przeczytal.

A wogole uwazaj, bo w szczepionce jest gen pedalstwa.
Jak sie zaszczepisz, to moze ci sie zmodyfikowac garnitur genetyczny
i zostaniesz pedziem.

Katole, ktorzy nie wierza, ze PanBog mogl stworzyc pedala
i ze nie ma genu pedalstwa moga przyjac, ze w szczepionce jest
wirus pedalstwa.

Nullification

Data: 2009-11-21 13:42:33
Autor: mateusz71
W szczepionkach możebyć trojan - przeczytajcie koniecznie !!!
W dwóch zdaniach: szczepionki przeciw A/H1N1 mogły po części zostać celowo skażone o wiele groźniejzym wirusem (ŻYWYM !!!). Tym samym, który spowodował taki pomór na Ukrainie...

Data: 2009-11-21 13:50:43
Autor: pluton
[...]

No to jeszcze bym chcial wiedziec, czy maczalo w tym swoje brudne
paluchy Kolo Gospodyn Wiejskich z Dupczyc kolo Kloszyc.

Nullification

Data: 2009-11-21 13:59:43
Autor: mateusz71
> [...]

No to jeszcze bym chcial wiedziec, czy maczalo w tym swoje brudne
paluchy Kolo Gospodyn Wiejskich z Dupczyc kolo Kloszyc.

Nie. Nie maczało. Ale najwyraźniej maczał ktoś, kto uznał, że w Meksyku i w Europie jest przeludnienie, a następnie postanowił temu w jakiś sposób zaradzić :-(

Data: 2009-11-21 14:25:40
Autor: pluton
> [...]

Nie. Nie maczało. Ale najwyraźniej maczał ktoś, kto uznał, że w Meksyku i
Europie jest przeludnienie, a następnie postanowił temu w jakiś sposób

No to jezeli to nie bylo KGW z Dupczyc, to juz tylko pozostaje
Konstanty Jebałko z Pierdziszewa.

Nullification

Data: 2009-11-21 15:28:40
Autor: mateusz71
W szczepionkach możebyć trojan - przeczytajcie koniecznie !!!

No to jezeli to nie bylo KGW z Dupczyc, to juz tylko pozostaje
Konstanty Jebałko z Pierdziszewa.

Konstanty Jebałko z Pierdziszewa być może popija kakałko i śpiewa. Ty sobie robisz śmichy-hichy, a świat śpi. A ja pisałem poważnie, chociaż nie piszę, że ten trojan "JEST", tylko że "MOŻE BYĆ". Chodzi mi o to, żeby czytelnicy tego wątku POMYŚLELI zanim się "zaszczepią". W przeciwnym razie mogą (choć oczywiście nie muszą) zasilić grono "ofiar grypy"... --

Data: 2009-11-21 23:31:05
Autor: ali
mateusz71@poczta.onet.pl napisał(a):
> [...]
piszę, że
ten trojan "JEST", tylko że "MOŻE BYĆ". Chodzi mi o to, żeby czytelnicy
tego z kim ty chłopie dyskutujesz??/
 z tym idiotom

Data: 2009-11-21 23:28:59
Autor: Adam
[...]
Jaki znowu pomór? Z powodu grypy umarło tam mniej ludzi niż wskutek przepicia.
AC __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4627 (20091121) __________

Data: 2009-11-21 13:42:09
Autor: bourbaki
W szczepionkach możebyć trojan - przeczytajcie koniecznie !!!
niby o trojanie w szczepionkach a tu sie okazuje, ze jednak
chodzi o stolek pani minister ... prawda jest taka, ze zakup
lekow i szczepionek dla wszelkich krytycznych sluzb tak duzego
panstwa i grup ryzyka, nie mowiac juz o pozostalych to
ogromny wydatek w budzecie ... teraz mozecie sami sobie
postawic pytanie czy unia wam cokolwiek w tej sytuacji pomoze,
dofinansuje albo da ?

Data: 2009-11-21 14:06:57
Autor: mateusz71
[...]

Nie chodzi o panią minister. Pani minister jako jedna z nielicznych nie dała się zwariować, a może po prostu była lepiej od innych poinformowana o trojanie. Cenię ją za to.

Bardziej chodzi mi o ostrzeżenie ludności przed tymi szczepionkami, a także o demaskację niekompetencji pana rzecznika Kochanowskiego.

Szczepionki (ale tylko takie, za które ich producent wziął pełną cywilną odpowiedzialność finansową) są wskazane tylko dla niektórych osób, a mianowicie dla:
 - biorców przeszczepów
 - osób po chemioterapii
 - osób leczonych steroidami przeciwzapalnymi w dużych dawkach
 - nosicieli wirusa HIV i innych osób z pierwotnie lub wtórnie uszkodzoną odpornością

U OSÓB ZDROWYCH SZCZEPIONKA NIE DAJE LEPSZYCH EFEKTÓW NIŻ CIEPŁY UBIÓR, SPRAWNIE DZIAŁAJĄCE OGRZEWANIE I MASECZKA !!!

Data: 2009-11-21 14:27:54
Autor: pluton
W szczepionkach możebyć trojan - przeczytajcie koniecznie !!!
Szczepionki (ale tylko takie, za które ich producent wziął pełną cywilną
odpowiedzialność finansową)

Zdecyduj się czy cywilną czy finansową ?

U OSÓB ZDROWYCH SZCZEPIONKA NIE DAJE LEPSZYCH EFEKTÓW NIŻ CIEPŁY UBIÓR,
SPRAWNIE DZIAŁAJĄCE OGRZEWANIE I MASECZKA !!!

Ogrzewanie cieplymi gazami wylotowymi ?

Nullification

W szczepionkach możebyć trojan - przeczytajcie koniecznie !!!