W szczepionkach możebyć trojan - przeczytajcie koniecznie !!!

Data: 2009-11-21 13:37:49
Autor: pluton
W szczepionkach możebyć trojan - przeczytajcie koniecznie !!!
Jakbys to strescil w jednym-2 zdaniach, to moze bym przeczytal.

A wogole uwazaj, bo w szczepionce jest gen pedalstwa.
Jak sie zaszczepisz, to moze ci sie zmodyfikowac garnitur genetyczny
i zostaniesz pedziem.

Katole, ktorzy nie wierza, ze PanBog mogl stworzyc pedala
i ze nie ma genu pedalstwa moga przyjac, ze w szczepionce jest
wirus pedalstwa.

Nullification

Data: 2009-11-21 13:42:33
Autor: mateusz71
W szczepionkach możebyć trojan - przeczytajcie koniecznie !!!
W dwóch zdaniach: szczepionki przeciw A/H1N1 mogły po części zostać celowo skażone o wiele groźniejzym wirusem (ŻYWYM !!!). Tym samym, który spowodował taki pomór na Ukrainie...

Data: 2009-11-21 13:50:43
Autor: pluton
[...]

No to jeszcze bym chcial wiedziec, czy maczalo w tym swoje brudne
paluchy Kolo Gospodyn Wiejskich z Dupczyc kolo Kloszyc.

Nullification

Data: 2009-11-21 13:59:43
Autor: mateusz71
> [...]

No to jeszcze bym chcial wiedziec, czy maczalo w tym swoje brudne
paluchy Kolo Gospodyn Wiejskich z Dupczyc kolo Kloszyc.

Nie. Nie maczało. Ale najwyraźniej maczał ktoś, kto uznał, że w Meksyku i w Europie jest przeludnienie, a następnie postanowił temu w jakiś sposób zaradzić :-(

Data: 2009-11-21 14:25:40
Autor: pluton
> [...]

Nie. Nie maczało. Ale najwyraźniej maczał ktoś, kto uznał, że w Meksyku i
Europie jest przeludnienie, a następnie postanowił temu w jakiś sposób

No to jezeli to nie bylo KGW z Dupczyc, to juz tylko pozostaje
Konstanty Jebałko z Pierdziszewa.

Nullification

Data: 2009-11-21 15:28:40
Autor: mateusz71
W szczepionkach możebyć trojan - przeczytajcie koniecznie !!!

No to jezeli to nie bylo KGW z Dupczyc, to juz tylko pozostaje
Konstanty Jebałko z Pierdziszewa.

Konstanty Jebałko z Pierdziszewa być może popija kakałko i śpiewa. Ty sobie robisz śmichy-hichy, a świat śpi. A ja pisałem poważnie, chociaż nie piszę, że ten trojan "JEST", tylko że "MOŻE BYĆ". Chodzi mi o to, żeby czytelnicy tego wątku POMYŚLELI zanim się "zaszczepią". W przeciwnym razie mogą (choć oczywiście nie muszą) zasilić grono "ofiar grypy"... --

Data: 2009-11-21 23:31:05
Autor: ali
mateusz71@poczta.onet.pl napisał(a):
> [...]
piszę, że
ten trojan "JEST", tylko że "MOŻE BYĆ". Chodzi mi o to, żeby czytelnicy
tego z kim ty chłopie dyskutujesz??/
 z tym idiotom

Data: 2009-11-21 23:28:59
Autor: Adam
[...]
Jaki znowu pomór? Z powodu grypy umarło tam mniej ludzi niż wskutek przepicia.
AC __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4627 (20091121) __________

W szczepionkach możebyć trojan - przeczytajcie koniecznie !!!