Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   W szpitalu, w którym dyrektorem był Grodzki dochodziło do korupcji? Jest zeznanie kolejnego świadka i zawiadomienie do CBA

Data: 2019-11-29 17:41:04
Autor: Lord Donald
[...]

Do Karola Guzikiewicza zgłosiła się kolejna osoba (dane jedynie do wiadomości CBA), która twierdzi, że w szpitalu, w którym Tomasz Grodzki był dyrektorem dochodziło do korupcji. Chodzi o szpital im. Sokołowskiego w Szczecinie Zdunowo. W rozmowie z portalem wPolityce.pl Guzikiewicz nie wykluczył, że zeznania tej osoby obciążają nie Tomasza Grodzkiego, ale innego lekarza, również powiązanego z Platformą Obywatelską.

https://wpolityce.pl/polityka/475115-w-szpitalu-grodzkiego-byla-korupcja-jest-kolejny-swiadek?fbclid=IwAR0M6PENylcTplI6P_ZQmlMf-SBL2TcwhFgwnO6vPcjRtzzjQrmU_p2Vw7g

Data: 2019-11-29 08:50:55
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 29 listopada 2019 17:41:06 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
W szpitalu, w którym dyrektorem był Grodzki dochodziło do korupcji? Jest zeznanie kolejnego świadka i zawiadomienie do CBA

A Marian na to: "nie możliwe, jestem gotowy do składania wszelkich wyjaśnień".

--
Bruno

Data: 2019-11-30 07:28:22
Autor: Runt
W dniu 2019-11-29 o 17:41, kremlowski pachołek Lord Donald pisze:
[...]

Buuuuhahahhahahahhahahahaaaaaaa!

Nie możecie POgodzić się z przegraną?

Zajmij się lepiej dziadzia sprawą Banasia!
--
Runt

Data: 2019-11-30 14:09:21
Autor: Yogi
Dnia Fri, 29 Nov 2019 17:41:04 +0100, Lord Donald napisał(a):

[...]

O czym ty Zygmunt stary jełopie bełkoczesz?

Data: 2019-11-30 15:50:56
Autor: Lord Donald
W dniu 30.11.2019 o 14:09, Yogi pisze:
[...]

A co do takich szwabskich dziwek jak ty na uchodźstwie takie informacje nie docierają. Miej pretensje raczej do waszych szwabskich TVN, GW, Newsweek, itp... że srają wam do łba tym czym srają. Chociaż takim debilom jak wy choćby i wasi POsrańcy szczali wam prosto w oczy, to takie debile jak wy nadal by sądzili że nic się nie stało, że tylko deszcz pada.

Data: 2019-11-30 06:55:31
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 30 listopada 2019 15:50:57 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:

> A co do takich szwabskich dziwek jak ty na uchodźstwie takie informacje nie docierają. Miej pretensje raczej do waszych szwabskich TVN, GW, Newsweek, itp... że srają wam do łba tym czym srają. Chociaż takim debilom jak wy choćby i wasi POsrańcy szczali wam prosto w oczy, to takie debile jak wy nadal by sądzili że nic się nie stało, że tylko deszcz pada.

Masz rację! #MuremZaBanasiem ! #MuremZaMarianem ! --
Bruno