W taką noc...

Data: 2009-05-25 23:43:29
Autor: KJ Siła Słów
W taką noc...
.... nawet Święty by nawinął.

KJ Siła Słów
DA GIXAR NOW!

PS. Tak wiem, jak na mnie to wcześnie ;-)

Data: 2009-05-25 14:51:22
Autor: Mika
W taką noc...
On 25 Maj, 23:43, KJ Siła Słów <K...@noway.com> wrote:
... nawet Święty by nawinął.

KJ Siła Słów
DA GIXAR NOW!

PS. Tak wiem, jak na mnie to wcześnie ;-)

Piekna noc :-)
Nie ma jak pokrzepiajacy post noca na tej grupie :)

pozdr
Mika
z potforka

Data: 2009-05-26 00:23:34
Autor: Sqeeb
W taką noc...
On Mon, 25 May 2009 14:51:22 -0700 (PDT)
Mika wrote:

> [...]
>
> PS. Tak wiem, jak na mnie to wcześnie ;-)

Piekna noc :-)
Nie ma jak pokrzepiajacy post noca na tej grupie :)

Ale tak o suchym pysku będziemy siedzieć? ;-)

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-26 21:24:13
Autor: Arni
W taką noc...
KJ Siła Słów pisze:
... nawet Święty by nawinął.

no dobra, ale chociaż do Chorwacji dojechałes?

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-05-27 11:07:05
Autor: KJ Siła Słów
W taką noc...
Arni pisze:

no dobra, ale chociaż do Chorwacji dojechałes?

z Chorwacji to ja tego maila wyslalem.

KJ

Data: 2009-05-27 14:38:53
Autor: Arni
W taką noc...
KJ Siła Słów pisze:
Arni pisze:

no dobra, ale chociaż do Chorwacji dojechałes?

z Chorwacji to ja tego maila wyslalem.

no to czekam na relacje.
Hint: pgr rzeszuf