W takim razie ja mam pytanie do Pani Krzywonos

Data: 2010-08-30 22:27:24
Autor: mkarwan
W takim razie ja mam pytanie do Pani Krzywonos
W takim razie ja mam pytanie do Pani Krzywonos.
Dlaczego nie skarciła Pani Donalda Tuska 4 czerwca 2009 roku, na Wawelu, gdy na uroczystości z okazji 20 - lecia "Okrągłego Stołu" nie została zaproszona Anna Walentynowicz?

Czy może dlatego, że Donald Tusk, podczas swojego przemówienia to Panią właśnie mianował kobietą "Solidarności", a przemilczał (sic!!!) rolę Anny Walentynowicz?

http://www.mmkrakow.pl/5388/2009/6/4/modo-wawel-zakonczyly-sie-obchody-rocznicy-obalenia-komunizmu-fotowideo?districtChanged=true

Gdzie Pani była w 1989 roku, gdy Anna Walentynowicz klepała biedę i zmuszona była (UWAGA) do zawieszenia emerytury i powrotu do pracy na stanowisko suwnicowej*?

Donald Tusk wspomina, gdzie Pani była:
- 20-lecie wolności to także historia tych, których z nazwiska nie wymienię.
To także Henia Krzywonos, dzielna, skromna tramwajarka.
To ona w 1989 roku założyła jeden z pierwszych rodzinnych domów dziecka.
Tak rodziła się nowa solidarność, solidarność ludzkich serc.

Cóż, jednym było dane zakładać rodzinne domy dziecka, a drugim dane było czuć się w Polsce jak w "bidulu", który zapomina o swoich bohaterach.

Czy sama z siebie zgłosiła się Pani do kampanii na rzecz Bronisława Komorowskiego, gdy w czerwcu 2010 roku na własną prośbę udzieliła Pani wywiadu Gazecie Wyborczej, krytykując Jarosława Kaczyńskiego, czy zrobiła to Pani za czyjąś radą?

http://wyborcza.pl/1,76842,8061119,Krzywonos__Albo_Kaczynski_manipuluje__albo_uderzylo.html

Czy "Solidarnością" nazywa Pani zaproszenie dla człowieka, który jako były TW Służby Bezpieczeństwa PRL, były Prezydent RP i laureat Pokojowej Nagrody Nobla ma wszystkiego pod dostatkiem, przy jednoczesnym zapominaniu o ofiarach PRL-u, które po 1989 roku zostały pozostawione same sobie, jak było w wypadku Anny Walentynowicz?

W ostatnich dniach Pani Henryka Krzywonos wyraziła żal, że na obchodach 30lecia Solidarności nie może przyjść Anna Walentynowicz - łatwo jest się upominać o zmarłych, szkoda, że nie pamiętało się o nich za życia.
Tak to jednak bywa z beneficjentami systemu - hipokryzja połyka ich w całości i trawi w okamgnieniu.
Jednak nawet jeśli się robi coś z głupoty, to także ponosi się za to odpowiedzialność.
Będziemy to Pani pamiętać.

Anna Walentynowicz zawsze wstawiała się za ludzi, którzy już się bronić nie mogli (np. bracia Kowalczykowie), Henryka Krzywonos wstawia się za ludźmi, którzy są luksusowymi członkami salonu.
To oni potrzebują wstawiennictwa Krzywonos, czy Krzywonos potrzebuje pokazać swoją lojalność?
źródło http://blogmedia24.pl/node/35567
b$ za ciekawe pytania

Data: 2010-08-30 22:52:28
Autor: Lorn
W takim razie ja mam pytanie do Pani Krzywonos
W dniu 2010-08-30 22:27, mkarwan pisze:

b$ za ciekawe pytania

psp to nie pregierz ;-) Myślisz, że Pani Krzywonos czyta psp, pręgierz i te grupy na których raczyłeś wkleić ten sam tekst ? :>

Data: 2010-08-30 22:54:45
Autor: u2
W dniu 2010-08-30 22:52, Lorn pisze:
W dniu 2010-08-30 22:27, mkarwan pisze:

b$ za ciekawe pytania

psp to nie pregierz ;-) Myślisz, że Pani Krzywonos czyta psp, pręgierz i
te grupy na których raczyłeś wkleić ten sam tekst ? :>

To są pytania dla osób zajmujących się polityką, a nie propagandą jak w
twoim przypadku POrn :)

Data: 2010-08-30 14:05:22
Autor: Antenka
On 30 Sie, 22:54, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-08-30 22:52, Lorn pisze:

To są pytania dla osób zajmujących się polityką, a nie propagandą jak w
 twoim przypadku POrn :)<

Lala POrn jak już. Pusta plastikowa lala. Jakieś głupie uśmieszki i
zero treści. Ot na co stać Lalę-POrno. Ta kupa plastiku wstawiłaby się
nawet za samym belzebubem.

Antenka

Data: 2010-08-30 23:46:28
Autor: raff
W dniu 2010-08-30 23:05, Antenka pisze:
On 30 Sie, 22:54, u2<u...@o2.pl>  wrote:
[...]

Dokladnie tak. Lala POrn :)))

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-31 06:35:59
Autor: Miglanc

On 30 Sie, 22:54, u2<u...@o2.pl>  wrote:
[...]

Gdyby krowa nosiła majtki nie wiedziałbyś nawet jak wygląda cipka gruchowałe! Hihnhihihihiihahhaaa!

--

Zahir

http://www.youtube.com/watch?v=3gat8hpi0VY

Data: 2010-08-30 22:59:02
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-30 22:54, u2 pisze:
[...]

Ten tic tac w twojej czaszce musi się rozpuszczać ;-) Przeczytaj trollu jeszcze raz, ze zrozumieniem moje pytanie i swoją debilną odpowiedź. :)

Data: 2010-08-30 14:14:44
Autor: Antenka
On 30 Sie, 22:59, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
W dniu 2010-08-30 22:54, u2 pisze:

Ten tic tac w twojej czaszce musi się rozpuszczać ;-) Przeczytaj trollu
 jeszcze raz, ze zrozumieniem moje pytanie i swoją debilną odpowiedź.
<

POrn coś ci się chyba pokićkało w tym plastikowym gorku. Tu nie
poradnia psychologiczna, żeby odpowiadać na bzdurne pytania jakiejś
zwariowanej i POrąbanej plastikowej lali.Paszła won! :-P

Antenka :D

Data: 2010-08-31 06:13:16
Autor: Miglanc

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:4a844c24-8970-4a2a-9ca2-8eda717f7173g17g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Kupa schizofrników! Piana z pyska wam aż leci tak wam ta z krzywym nosem dokopała! Wataha czyli raff, u2, antenka, wekon z wściekłością atakuje lorna tylko dlatego, że pokazał im prawdę o paranoiku prezesie! Czy jesteście tak samo opłacani za gwizdanie tutaj tak jak ci ze zjazdu?

--

Zahir

Data: 2010-08-30 23:00:49
Autor: u2
W dniu 2010-08-30 22:59, Lorn pisze:
Ten tic tac w twojej czaszce musi się rozpuszczać ;-) Przeczytaj trollu
jeszcze raz, ze zrozumieniem moje pytanie i swoją debilną odpowiedź.

Trollom się nie odpowiada, więc pokazujesz kim jesteś naprawdę, zwykłym
propagandystą i dezinformatorem pełobandy POrn :):)

Data: 2010-08-30 23:05:44
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-30 23:00, u2 pisze:
W dniu 2010-08-30 22:59, Lorn pisze:
Ten tic tac w twojej czaszce musi się rozpuszczać ;-) Przeczytaj trollu
jeszcze raz, ze zrozumieniem moje pytanie i swoją debilną odpowiedź.

Trollom się nie odpowiada

Lubie czasami takiego bezmózgiego trolla jak ty podkarmić :> Inaczej byś zdechł z głodu, a tak mam zapewnioną rozrywkę czytając twoje wypociny :-)

Data: 2010-08-30 23:07:37
Autor: u2
W dniu 2010-08-30 23:05, Lorn pisze:
Lubie czasami takiego bezmózgiego trolla jak ty podkarmić :> Inaczej byś
zdechł z głodu, a tak mam zapewnioną rozrywkę czytając twoje wypociny

Tak naprawdę, to aż pękasz ze złości. Uważaj bo tobie żyłka w końcu
pęknie :)

Data: 2010-08-30 23:10:24
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-30 23:07, u2 pisze:
[...]

Hehe wiedziałem, że zapewnisz mi tego wieczoru rozrywkę ;-)

Data: 2010-08-30 23:14:56
Autor: u2
W dniu 2010-08-30 23:10, Lorn pisze:
Hehe wiedziałem, że zapewnisz mi tego wieczoru rozrywkę

No właśnie, dla ciebie to rozrywka POdsrywać porządnych ludzi.

Data: 2010-08-30 23:17:08
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-30 23:14, u2 pisze:
W dniu 2010-08-30 23:10, Lorn pisze:
Hehe wiedziałem, że zapewnisz mi tego wieczoru rozrywkę

No właśnie, dla ciebie to rozrywka POdsrywać porządnych ludzi.

Moją rozrywką jest podkarmianie trolla o nicku u2. :)

Data: 2010-08-30 23:24:20
Autor: u2
W dniu 2010-08-30 23:17, Lorn pisze:
No właśnie, dla ciebie to rozrywka POdsrywać porządnych ludzi.

Moją rozrywką jest podkarmianie trolla

Raczej należysz do pełoskiej elyty na psp, która lubi POdsrywać
porządnych obywateli.

Typowe działania dla propagandystów i dezinformatorów na usługach
pełobandy. :)

Data: 2010-08-30 23:36:19
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-30 23:24, u2 pisze:
[...]

Podsrywanie i propagandę macie obcykanie do perfekcji... Nawet się was namnożyło, by we mnie gówienkiem porzucać. ;-) Ej... Jesteś produktywnym trollem... Od rana tyrasz na grupach news, siejąc propagandę i dezinformację, wypisujesz głupoty i się ośmieszasz... :)

Data: 2010-08-31 00:05:35
Autor: u2
W dniu 2010-08-30 23:36, Lorn pisze:
Podsrywanie i propagandę macie obcykanie do perfekcji... Nawet się was
namnożyło, by we mnie gówienkiem porzucać.

Otóż to, kilku takich POdsrywaczy robi tutaj rozpierduchę na p.s.p.

Data: 2010-08-31 00:07:46
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-31 00:05, u2 pisze:
W dniu 2010-08-30 23:36, Lorn pisze:
Podsrywanie i propagandę macie obcykanie do perfekcji... Nawet się was
namnożyło, by we mnie gówienkiem porzucać.

Otóż to, kilku takich POdsrywaczy robi tutaj rozpierduchę na p.s.p.

Wyróżniasz się szczególnie z grona podsrywających i obrzucających gównem... Plasujesz się na drugim miejscu, zaraz po awe. ;-)

Data: 2010-08-31 00:09:14
Autor: u2
W dniu 2010-08-31 00:07, Lorn pisze:
Otóż to, kilku takich POdsrywaczy robi tutaj rozpierduchę na p.s.p.

Wyróżniasz się szczególnie z grona podsrywających i obrzucających gównem.

Otóż to, GWnem rzucasz tutaj nieustannie :)

Data: 2010-08-31 00:15:55
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-31 00:09, u2 pisze:
W dniu 2010-08-31 00:07, Lorn pisze:
Otóż to, kilku takich POdsrywaczy robi tutaj rozpierduchę na p.s.p.

Wyróżniasz się szczególnie z grona podsrywających i obrzucających gównem.

Otóż to

W końcu się przyznałeś. ;-)

Data: 2010-08-31 00:54:07
Autor: u2
W takim razie ja mam pytanie do Pani Krzywonos
W dniu 2010-08-31 00:15, Lorn pisze:
Otóż to

W końcu się przyznałeś.

Od dawna wiadomo, że lubujesz się w GWnie koprofagu :)

Data: 2010-08-31 00:55:21
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-31 00:54, u2 pisze:
W dniu 2010-08-31 00:15, Lorn pisze:
Otóż to

W końcu się przyznałeś.

Od dawna wiadomo, że lubujesz się w GWnie koprofagu :)

Każdy sądzi po sobie... ;-)

Data: 2010-08-31 01:00:02
Autor: u2
W dniu 2010-08-31 00:55, Lorn pisze:
Od dawna wiadomo, że lubujesz się w GWnie koprofagu :)

Każdy sądzi po sobie.

Ale nie każdy jest tobie podobny, koprofagu :)

Data: 2010-08-31 01:09:04
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-31 01:00, u2 pisze:
W dniu 2010-08-31 00:55, Lorn pisze:
Od dawna wiadomo, że lubujesz się w GWnie koprofagu :)

Każdy sądzi po sobie.

koprofagu :)

Każdy sądzi po sobie... ;-)

Data: 2010-08-31 06:34:38
Autor: Miglanc

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i5hdmf$ib$1news.onet.pl...
[...]

Z ntym durniem u2 tak trzeba! To wyjątkowy debil! Nasłuchał się wystąpień prezesa i sądzi, że z takiego kurdupla jak on wyrośnie pudzian! Hihihihihhhahaaaa!

Data: 2010-08-31 08:18:15
Autor: u2

Data: 2010-08-31 09:56:51
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-31 08:18, u2 pisze:
W dniu 2010-08-31 01:09, Lorn pisze:
Każdy sądzi po sobie.

Ale nie każdy jest tobie podobny

Szkoda, nie byłbyś debilem ;-)

koprofagu :)

Każdy sądzi po sobie.

Data: 2010-08-31 06:33:17
Autor: Miglanc

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c7c37f6$0$27039$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-08-31 00:55, Lorn pisze:
Od dawna wiadomo, że lubujesz się w GWnie koprofagu :)

Każdy sądzi po sobie.

Ale nie każdy jest tobie podobny, koprofagu :)

Jełopie, wymyśl cos innego! Stać cię na to odmóżdżony parobku?

Data: 2010-08-31 06:32:19
Autor: Miglanc

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i5hcsn$ur4$1news.onet.pl...
[...]

Ta kupa durni i tak tego nie rozumie. To kupa debili, podwórzowych burków oszczekujących przejeżdzające limuzyny! Komusze jełopy!

Data: 2010-08-31 06:31:06
Autor: Miglanc

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c7c3693$0$21002$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-08-31 00:15, Lorn pisze:
Otóż to

W końcu się przyznałeś.

Od dawna wiadomo, że lubujesz się w GWnie koprofagu :)

Jak zauważyłem to na psp twoim i twoich rozczochranych kolesi ulubionym zajęciem jest grzebanie w gównie! Dlatego jesteście kupą! Hihihihhhahhaha!

Data: 2010-08-31 06:29:31
Autor: Miglanc

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i5haiq$qri$1news.onet.pl...
[...]

Ti wyjątkowy dureń! Hihiihhiiiihhhhhaaaa!

Data: 2010-08-31 06:29:03
Autor: Miglanc

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c7c2c0f$0$22793$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zasrany hipPiSie, w realu pewnie jesteś wychudzonym kurduplem walącym gruchę za pgr-owską oborą! Hihihiiiihahahhahaa!

Data: 2010-08-31 06:27:39
Autor: Miglanc

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i5ha3h$p0m$3news.onet.pl...
[...]

u2 to faktycznie  wyjątkowy dureń! On, awe, raff i jaksa to najgorsze śmiecie na psp. Trzymają się kupy bo tylko gówno ich łączy! Hihihihiiiihahahahhaaa!

Data: 2010-08-31 06:26:01
Autor: Miglanc

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c7c2b33$0$22811$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-08-30 23:36, Lorn pisze:
Podsrywanie i propagandę macie obcykanie do perfekcji... Nawet się was
namnożyło, by we mnie gówienkiem porzucać.

Otóż to, kilku takich POdsrywaczy robi tutaj rozpierduchę na p.s.p.

Może wymienie tych hipPiSowskich osrywaczy: u2, antenka, awe, raff, jaksa. To ścisła czołowka zasrańców!

Data: 2010-08-31 06:24:05
Autor: Miglanc

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i5h88i$lml$1news.onet.pl...
[...]

To kupa durni! W kupie są mocni bo tylko gówno ich łączy! Hihihihihhhhaahaaa!

Data: 2010-08-31 06:23:11
Autor: Miglanc

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c7c2188$0$27036$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Co ty powiesz zniewieściały zboczku? SB przyłapało cię na igraszkach z pgr-owskim parobkiem i od tego czasu donosisz!

Data: 2010-08-31 06:21:54
Autor: Miglanc

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i5h74j$i21$2news.onet.pl...
[...]

Moją rozrywką jest podkurwianie tych wszyskich zboczków! W kupie się trzymają bo gówno ich łączy! Hihihihihhahahhahahahaaaaa!

Data: 2010-08-31 06:14:28
Autor: Miglanc

Znaleźliście juz haka na: http://www.youtube.com/watch?v=3gat8hpi0VY ?

--

Zahir

Data: 2010-08-30 23:15:01
Autor: raff
[...]

Oho, Porn - Męczybuła. Z nim nie wygrasz ;)

R.

Data: 2010-08-30 14:23:24
Autor: Antenka
On 30 Sie, 23:15, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:

Oho, Porn - Męczybuła. Z nim nie wygrasz ;) <

Raffik czy ty aby jej nie przeceniasz, no tej Męczyrury?
Jeden cios i pada. Wyjątkowo głupie babsko :D

Antenka

Data: 2010-08-30 23:44:06
Autor: raff
W dniu 2010-08-30 23:23, Antenka pisze:
[...]

On potrafi meczyc bułe do upadlego ;)

R.

Data: 2010-08-30 15:03:19
Autor: Antenka
On 30 Sie, 23:44, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:

> Raffik czy ty aby jej nie przeceniasz, no tej Męczyrury?
> Jeden cios i pada. Wyjątkowo głupie babsko :D

> Antenka

On potrafi meczyc bułe do upadlego ;) <

Nic nie mówię, ale mam oczy i widzę - Lala POrn leci na ciebie.
Uważaj!
Hm do upadłego powiadasz...No to już cię ma :D

Antenka

P.s. Są podstawy, aby twierdzić, że to transwestyta :D

Data: 2010-08-31 00:05:26
Autor: raff
W dniu 2010-08-31 00:03, Antenka pisze:
[...]

UwaĹźaj!
Hm do upadłego powiadasz...No to już cię ma :D

Hahahaha :)

R.

Data: 2010-08-31 06:20:52
Autor: Miglanc

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i5h9vc$pdn$1news.onet.pl...
[...]

Zboczek! Codziennie walisz gruchę? Hihihihihiihahhahaaa!

Data: 2010-08-31 06:20:05
Autor: Miglanc

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:f6474a0f-73bd-4176-87bc-030168f65d09i15g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]

Hm do upadłego powiadasz...No to już cię ma :D

Antenka

P.s. Są podstawy, aby twierdzić, że to transwestyta :D

Na pewno! Miałeś małego ptaszka więc się transferowałeś! Kupa z was zboczków! Hihihihihiiiihahhahahaaa!

Data: 2010-08-31 06:18:56
Autor: Miglanc

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i5h8nd$mhu$2news.onet.pl...
[...]

Teraz jestem pewien, że walisz gruchę! Hihihihihihihihihhahahahaaa!

Data: 2010-08-31 06:18:09
Autor: Miglanc

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:839f4257-ec43-4f10-8575-f4ae93f6f8a7i15g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Proszę, proszę kolejny dewiant! Ska takie mutanty się biorą?

Data: 2010-08-30 23:18:36
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-30 23:15, raff pisze:
[...]

Oo kolejny troll... A tak w ogĂłle to SIO!. ;-)

Data: 2010-08-30 23:43:22
Autor: raff
[...]

Gdzie mi sie tu wpierdalasz ? ;)

Z toba rozmawiam ? Jak dorosli rozmawiaja to sie nie wcinaj.

SIO !

R.

Data: 2010-08-30 23:53:14
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-30 23:43, raff pisze:
[...]

To ty z nim rozmawiasz? A o kim? ;-)

Data: 2010-08-31 06:16:58
Autor: Miglanc

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i5h8m0$mhu$1news.onet.pl...
[...]

Oo kolejny troll... A tak w ogóle to SIO!. ;-)

[...]

Co ty sobie myślisz śmieciu, psp jest tylko wasza parszywe gnoje?

Data: 2010-08-31 15:38:30
Autor: cirrus
[...]

Więc spierdalaj kretynie zpowrotem do piaskownicy.

--
stevep

Data: 2010-08-31 06:16:02
Autor: Miglanc

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i5h77b$i21$3news.onet.pl...
[...]

Nie dość, że troll to na dodatek jełop!

--

Zahir

Data: 2010-08-31 06:15:24
Autor: Miglanc

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i5h70r$ipr$1news.onet.pl...
[...]

Uwielbiasz oglądanie takich tyłków, zboczku?

Data: 2010-08-30 23:54:54
Autor: wekon
"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote in message news:i5h5mb$ect$1news.onet.pl...
W dniu 2010-08-30 22:27, mkarwan pisze:

b$ za ciekawe pytania

psp to nie pregierz ;-) Myślisz, że Pani Krzywonos czyta psp

też sądzę, że ona nawet czytać nie potrafi

wekon

Data: 2010-08-31 00:01:43
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-30 23:54, wekon pisze:
[...]

Czytać nie potrafi? Rozumiem wzburzenie... Dostało się Jarusiowi, ale mógłbyś wymyślić coś oryginalnego... ;-)

Data: 2010-08-31 06:37:27
Autor: Miglanc

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i5h9o5$p0m$2news.onet.pl...
[...]

Obecna Solidarnośc to komuchy!

Data: 2010-08-31 06:36:45
Autor: Miglanc

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4c7c28ab$0$27029$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Coś ty za jeden? Płatny aktorzyna zwerbowany przez prezesa?

Data: 2010-08-30 22:55:33
Autor: matusm

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i5h47f$bpb$1news.onet.pl...
[...]

Nie bylo dekomunizacji,nie  wiadomo ile jest  spiochow SB ,nie  wiadomo w jakich okolicznosciach i kiedy zapisywali sie na TW (może w  skrajnych okolicznościach za operacje w szpitalu MSW itp) wiec nie bedzie jasnych odpowiedzi na pytania bo nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

W takim razie ja mam pytanie do Pani Krzywonos