W takim razie ja mam pytanie do Pani Krzywonos

Data: 2010-08-30 22:52:28
Autor: Lorn
W takim razie ja mam pytanie do Pani Krzywonos
W dniu 2010-08-30 22:27, mkarwan pisze:

b$ za ciekawe pytania

psp to nie pregierz ;-) Myślisz, że Pani Krzywonos czyta psp, pręgierz i te grupy na których raczyłeś wkleić ten sam tekst ? :>

Data: 2010-08-30 22:54:45
Autor: u2
W dniu 2010-08-30 22:52, Lorn pisze:
W dniu 2010-08-30 22:27, mkarwan pisze:

b$ za ciekawe pytania

psp to nie pregierz ;-) Myślisz, że Pani Krzywonos czyta psp, pręgierz i
te grupy na których raczyłeś wkleić ten sam tekst ? :>

To są pytania dla osób zajmujących się polityką, a nie propagandą jak w
twoim przypadku POrn :)

Data: 2010-08-30 14:05:22
Autor: Antenka
On 30 Sie, 22:54, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-08-30 22:52, Lorn pisze:

To są pytania dla osób zajmujących się polityką, a nie propagandą jak w
 twoim przypadku POrn :)<

Lala POrn jak już. Pusta plastikowa lala. Jakieś głupie uśmieszki i
zero treści. Ot na co stać Lalę-POrno. Ta kupa plastiku wstawiłaby się
nawet za samym belzebubem.

Antenka

Data: 2010-08-30 23:46:28
Autor: raff
W dniu 2010-08-30 23:05, Antenka pisze:
On 30 Sie, 22:54, u2<u...@o2.pl>  wrote:
[...]

Dokladnie tak. Lala POrn :)))

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-31 06:35:59
Autor: Miglanc

On 30 Sie, 22:54, u2<u...@o2.pl>  wrote:
[...]

Gdyby krowa nosiła majtki nie wiedziałbyś nawet jak wygląda cipka gruchowałe! Hihnhihihihiihahhaaa!

--

Zahir

http://www.youtube.com/watch?v=3gat8hpi0VY

Data: 2010-08-30 22:59:02
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-30 22:54, u2 pisze:
[...]

Ten tic tac w twojej czaszce musi się rozpuszczać ;-) Przeczytaj trollu jeszcze raz, ze zrozumieniem moje pytanie i swoją debilną odpowiedź. :)

Data: 2010-08-30 14:14:44
Autor: Antenka
On 30 Sie, 22:59, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
W dniu 2010-08-30 22:54, u2 pisze:

Ten tic tac w twojej czaszce musi się rozpuszczać ;-) Przeczytaj trollu
 jeszcze raz, ze zrozumieniem moje pytanie i swoją debilną odpowiedź.
<

POrn coś ci się chyba pokićkało w tym plastikowym gorku. Tu nie
poradnia psychologiczna, żeby odpowiadać na bzdurne pytania jakiejś
zwariowanej i POrąbanej plastikowej lali.Paszła won! :-P

Antenka :D

Data: 2010-08-31 06:13:16
Autor: Miglanc

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:4a844c24-8970-4a2a-9ca2-8eda717f7173g17g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Kupa schizofrników! Piana z pyska wam aż leci tak wam ta z krzywym nosem dokopała! Wataha czyli raff, u2, antenka, wekon z wściekłością atakuje lorna tylko dlatego, że pokazał im prawdę o paranoiku prezesie! Czy jesteście tak samo opłacani za gwizdanie tutaj tak jak ci ze zjazdu?

--

Zahir

Data: 2010-08-30 23:00:49
Autor: u2
W dniu 2010-08-30 22:59, Lorn pisze:
Ten tic tac w twojej czaszce musi się rozpuszczać ;-) Przeczytaj trollu
jeszcze raz, ze zrozumieniem moje pytanie i swoją debilną odpowiedź.

Trollom się nie odpowiada, więc pokazujesz kim jesteś naprawdę, zwykłym
propagandystą i dezinformatorem pełobandy POrn :):)

Data: 2010-08-30 23:05:44
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-30 23:00, u2 pisze:
W dniu 2010-08-30 22:59, Lorn pisze:
Ten tic tac w twojej czaszce musi się rozpuszczać ;-) Przeczytaj trollu
jeszcze raz, ze zrozumieniem moje pytanie i swoją debilną odpowiedź.

Trollom się nie odpowiada

Lubie czasami takiego bezmózgiego trolla jak ty podkarmić :> Inaczej byś zdechł z głodu, a tak mam zapewnioną rozrywkę czytając twoje wypociny :-)

Data: 2010-08-30 23:07:37
Autor: u2
W dniu 2010-08-30 23:05, Lorn pisze:
Lubie czasami takiego bezmózgiego trolla jak ty podkarmić :> Inaczej byś
zdechł z głodu, a tak mam zapewnioną rozrywkę czytając twoje wypociny

Tak naprawdę, to aż pękasz ze złości. Uważaj bo tobie żyłka w końcu
pęknie :)

Data: 2010-08-30 23:10:24
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-30 23:07, u2 pisze:
[...]

Hehe wiedziałem, że zapewnisz mi tego wieczoru rozrywkę ;-)

Data: 2010-08-30 23:14:56
Autor: u2
W dniu 2010-08-30 23:10, Lorn pisze:
Hehe wiedziałem, że zapewnisz mi tego wieczoru rozrywkę

No właśnie, dla ciebie to rozrywka POdsrywać porządnych ludzi.

Data: 2010-08-30 23:17:08
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-30 23:14, u2 pisze:
W dniu 2010-08-30 23:10, Lorn pisze:
Hehe wiedziałem, że zapewnisz mi tego wieczoru rozrywkę

No właśnie, dla ciebie to rozrywka POdsrywać porządnych ludzi.

Moją rozrywką jest podkarmianie trolla o nicku u2. :)

Data: 2010-08-30 23:24:20
Autor: u2
W dniu 2010-08-30 23:17, Lorn pisze:
No właśnie, dla ciebie to rozrywka POdsrywać porządnych ludzi.

Moją rozrywką jest podkarmianie trolla

Raczej należysz do pełoskiej elyty na psp, która lubi POdsrywać
porządnych obywateli.

Typowe działania dla propagandystów i dezinformatorów na usługach
pełobandy. :)

Data: 2010-08-30 23:36:19
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-30 23:24, u2 pisze:
[...]

Podsrywanie i propagandę macie obcykanie do perfekcji... Nawet się was namnożyło, by we mnie gówienkiem porzucać. ;-) Ej... Jesteś produktywnym trollem... Od rana tyrasz na grupach news, siejąc propagandę i dezinformację, wypisujesz głupoty i się ośmieszasz... :)

Data: 2010-08-31 00:05:35
Autor: u2
W dniu 2010-08-30 23:36, Lorn pisze:
Podsrywanie i propagandę macie obcykanie do perfekcji... Nawet się was
namnożyło, by we mnie gówienkiem porzucać.

Otóż to, kilku takich POdsrywaczy robi tutaj rozpierduchę na p.s.p.

Data: 2010-08-31 00:07:46
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-31 00:05, u2 pisze:
W dniu 2010-08-30 23:36, Lorn pisze:
Podsrywanie i propagandę macie obcykanie do perfekcji... Nawet się was
namnożyło, by we mnie gówienkiem porzucać.

Otóż to, kilku takich POdsrywaczy robi tutaj rozpierduchę na p.s.p.

Wyróżniasz się szczególnie z grona podsrywających i obrzucających gównem... Plasujesz się na drugim miejscu, zaraz po awe. ;-)

Data: 2010-08-31 00:09:14
Autor: u2
W dniu 2010-08-31 00:07, Lorn pisze:
Otóż to, kilku takich POdsrywaczy robi tutaj rozpierduchę na p.s.p.

Wyróżniasz się szczególnie z grona podsrywających i obrzucających gównem.

Otóż to, GWnem rzucasz tutaj nieustannie :)

Data: 2010-08-31 00:15:55
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-31 00:09, u2 pisze:
W dniu 2010-08-31 00:07, Lorn pisze:
Otóż to, kilku takich POdsrywaczy robi tutaj rozpierduchę na p.s.p.

Wyróżniasz się szczególnie z grona podsrywających i obrzucających gównem.

Otóż to

W końcu się przyznałeś. ;-)

Data: 2010-08-31 00:54:07
Autor: u2
W takim razie ja mam pytanie do Pani Krzywonos
W dniu 2010-08-31 00:15, Lorn pisze:
Otóż to

W końcu się przyznałeś.

Od dawna wiadomo, że lubujesz się w GWnie koprofagu :)

Data: 2010-08-31 00:55:21
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-31 00:54, u2 pisze:
W dniu 2010-08-31 00:15, Lorn pisze:
Otóż to

W końcu się przyznałeś.

Od dawna wiadomo, że lubujesz się w GWnie koprofagu :)

Każdy sądzi po sobie... ;-)

Data: 2010-08-31 01:00:02
Autor: u2
W dniu 2010-08-31 00:55, Lorn pisze:
Od dawna wiadomo, że lubujesz się w GWnie koprofagu :)

Każdy sądzi po sobie.

Ale nie każdy jest tobie podobny, koprofagu :)

Data: 2010-08-31 01:09:04
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-31 01:00, u2 pisze:
W dniu 2010-08-31 00:55, Lorn pisze:
Od dawna wiadomo, że lubujesz się w GWnie koprofagu :)

Każdy sądzi po sobie.

koprofagu :)

Każdy sądzi po sobie... ;-)

Data: 2010-08-31 06:34:38
Autor: Miglanc

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i5hdmf$ib$1news.onet.pl...
[...]

Z ntym durniem u2 tak trzeba! To wyjątkowy debil! Nasłuchał się wystąpień prezesa i sądzi, że z takiego kurdupla jak on wyrośnie pudzian! Hihihihihhhahaaaa!

Data: 2010-08-31 08:18:15
Autor: u2

Data: 2010-08-31 09:56:51
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-31 08:18, u2 pisze:
W dniu 2010-08-31 01:09, Lorn pisze:
Każdy sądzi po sobie.

Ale nie każdy jest tobie podobny

Szkoda, nie byłbyś debilem ;-)

koprofagu :)

Każdy sądzi po sobie.

Data: 2010-08-31 06:33:17
Autor: Miglanc

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c7c37f6$0$27039$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-08-31 00:55, Lorn pisze:
Od dawna wiadomo, że lubujesz się w GWnie koprofagu :)

Każdy sądzi po sobie.

Ale nie każdy jest tobie podobny, koprofagu :)

Jełopie, wymyśl cos innego! Stać cię na to odmóżdżony parobku?

Data: 2010-08-31 06:32:19
Autor: Miglanc

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i5hcsn$ur4$1news.onet.pl...
[...]

Ta kupa durni i tak tego nie rozumie. To kupa debili, podwórzowych burków oszczekujących przejeżdzające limuzyny! Komusze jełopy!

Data: 2010-08-31 06:31:06
Autor: Miglanc

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c7c3693$0$21002$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-08-31 00:15, Lorn pisze:
Otóż to

W końcu się przyznałeś.

Od dawna wiadomo, że lubujesz się w GWnie koprofagu :)

Jak zauważyłem to na psp twoim i twoich rozczochranych kolesi ulubionym zajęciem jest grzebanie w gównie! Dlatego jesteście kupą! Hihihihhhahhaha!

Data: 2010-08-31 06:29:31
Autor: Miglanc

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i5haiq$qri$1news.onet.pl...
[...]

Ti wyjątkowy dureń! Hihiihhiiiihhhhhaaaa!

Data: 2010-08-31 06:29:03
Autor: Miglanc

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c7c2c0f$0$22793$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zasrany hipPiSie, w realu pewnie jesteś wychudzonym kurduplem walącym gruchę za pgr-owską oborą! Hihihiiiihahahhahaa!

Data: 2010-08-31 06:27:39
Autor: Miglanc

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i5ha3h$p0m$3news.onet.pl...
[...]

u2 to faktycznie  wyjątkowy dureń! On, awe, raff i jaksa to najgorsze śmiecie na psp. Trzymają się kupy bo tylko gówno ich łączy! Hihihihiiiihahahahhaaa!

Data: 2010-08-31 06:26:01
Autor: Miglanc

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c7c2b33$0$22811$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-08-30 23:36, Lorn pisze:
Podsrywanie i propagandę macie obcykanie do perfekcji... Nawet się was
namnożyło, by we mnie gówienkiem porzucać.

Otóż to, kilku takich POdsrywaczy robi tutaj rozpierduchę na p.s.p.

Może wymienie tych hipPiSowskich osrywaczy: u2, antenka, awe, raff, jaksa. To ścisła czołowka zasrańców!

Data: 2010-08-31 06:24:05
Autor: Miglanc

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i5h88i$lml$1news.onet.pl...
[...]

To kupa durni! W kupie są mocni bo tylko gówno ich łączy! Hihihihihhhhaahaaa!

Data: 2010-08-31 06:23:11
Autor: Miglanc

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c7c2188$0$27036$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Co ty powiesz zniewieściały zboczku? SB przyłapało cię na igraszkach z pgr-owskim parobkiem i od tego czasu donosisz!

Data: 2010-08-31 06:21:54
Autor: Miglanc

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i5h74j$i21$2news.onet.pl...
[...]

Moją rozrywką jest podkurwianie tych wszyskich zboczków! W kupie się trzymają bo gówno ich łączy! Hihihihihhahahhahahahaaaaa!

Data: 2010-08-31 06:14:28
Autor: Miglanc

Znaleźliście juz haka na: http://www.youtube.com/watch?v=3gat8hpi0VY ?

--

Zahir

Data: 2010-08-30 23:15:01
Autor: raff
[...]

Oho, Porn - Męczybuła. Z nim nie wygrasz ;)

R.

Data: 2010-08-30 14:23:24
Autor: Antenka
On 30 Sie, 23:15, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:

Oho, Porn - Męczybuła. Z nim nie wygrasz ;) <

Raffik czy ty aby jej nie przeceniasz, no tej Męczyrury?
Jeden cios i pada. Wyjątkowo głupie babsko :D

Antenka

Data: 2010-08-30 23:44:06
Autor: raff
W dniu 2010-08-30 23:23, Antenka pisze:
[...]

On potrafi meczyc bułe do upadlego ;)

R.

Data: 2010-08-30 15:03:19
Autor: Antenka
On 30 Sie, 23:44, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:

> Raffik czy ty aby jej nie przeceniasz, no tej Męczyrury?
> Jeden cios i pada. Wyjątkowo głupie babsko :D

> Antenka

On potrafi meczyc bułe do upadlego ;) <

Nic nie mówię, ale mam oczy i widzę - Lala POrn leci na ciebie.
Uważaj!
Hm do upadłego powiadasz...No to już cię ma :D

Antenka

P.s. Są podstawy, aby twierdzić, że to transwestyta :D

Data: 2010-08-31 00:05:26
Autor: raff
W dniu 2010-08-31 00:03, Antenka pisze:
[...]

UwaĹźaj!
Hm do upadłego powiadasz...No to już cię ma :D

Hahahaha :)

R.

Data: 2010-08-31 06:20:52
Autor: Miglanc

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i5h9vc$pdn$1news.onet.pl...
[...]

Zboczek! Codziennie walisz gruchę? Hihihihihiihahhahaaa!

Data: 2010-08-31 06:20:05
Autor: Miglanc

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:f6474a0f-73bd-4176-87bc-030168f65d09i15g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]

Hm do upadłego powiadasz...No to już cię ma :D

Antenka

P.s. Są podstawy, aby twierdzić, że to transwestyta :D

Na pewno! Miałeś małego ptaszka więc się transferowałeś! Kupa z was zboczków! Hihihihihiiiihahhahahaaa!

Data: 2010-08-31 06:18:56
Autor: Miglanc

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i5h8nd$mhu$2news.onet.pl...
[...]

Teraz jestem pewien, że walisz gruchę! Hihihihihihihihihhahahahaaa!

Data: 2010-08-31 06:18:09
Autor: Miglanc

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:839f4257-ec43-4f10-8575-f4ae93f6f8a7i15g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Proszę, proszę kolejny dewiant! Ska takie mutanty się biorą?

Data: 2010-08-30 23:18:36
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-30 23:15, raff pisze:
[...]

Oo kolejny troll... A tak w ogĂłle to SIO!. ;-)

Data: 2010-08-30 23:43:22
Autor: raff
[...]

Gdzie mi sie tu wpierdalasz ? ;)

Z toba rozmawiam ? Jak dorosli rozmawiaja to sie nie wcinaj.

SIO !

R.

Data: 2010-08-30 23:53:14
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-30 23:43, raff pisze:
[...]

To ty z nim rozmawiasz? A o kim? ;-)

Data: 2010-08-31 06:16:58
Autor: Miglanc

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i5h8m0$mhu$1news.onet.pl...
[...]

Oo kolejny troll... A tak w ogóle to SIO!. ;-)

[...]

Co ty sobie myślisz śmieciu, psp jest tylko wasza parszywe gnoje?

Data: 2010-08-31 15:38:30
Autor: cirrus
[...]

Więc spierdalaj kretynie zpowrotem do piaskownicy.

--
stevep

Data: 2010-08-31 06:16:02
Autor: Miglanc

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i5h77b$i21$3news.onet.pl...
[...]

Nie dość, że troll to na dodatek jełop!

--

Zahir

Data: 2010-08-31 06:15:24
Autor: Miglanc

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i5h70r$ipr$1news.onet.pl...
[...]

Uwielbiasz oglądanie takich tyłków, zboczku?

Data: 2010-08-30 23:54:54
Autor: wekon
"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote in message news:i5h5mb$ect$1news.onet.pl...
W dniu 2010-08-30 22:27, mkarwan pisze:

b$ za ciekawe pytania

psp to nie pregierz ;-) Myślisz, że Pani Krzywonos czyta psp

też sądzę, że ona nawet czytać nie potrafi

wekon

Data: 2010-08-31 00:01:43
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-30 23:54, wekon pisze:
[...]

Czytać nie potrafi? Rozumiem wzburzenie... Dostało się Jarusiowi, ale mógłbyś wymyślić coś oryginalnego... ;-)

Data: 2010-08-31 06:37:27
Autor: Miglanc

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i5h9o5$p0m$2news.onet.pl...
[...]

Obecna Solidarnośc to komuchy!

Data: 2010-08-31 06:36:45
Autor: Miglanc

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4c7c28ab$0$27029$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Coś ty za jeden? Płatny aktorzyna zwerbowany przez prezesa?