Data: 2011-02-15 21:53:00 | |
Autor: Endriu | |
W tej katastrofie.... | |
W tej katastrofie NIC się nie zgadza.....
"Arcyboleśnie prosta sprawa" - część 1 http://el.ohido.siluro.salon24.pl/278842,arcybolesnie-prosta-sprawa-czesc-1 "[...] Gradient zamglenia w świetle dostępnych przekazów ("Właściciel piekarni" - 30m, Wosztyl - 200m, Krasnokutzkij - 200m, Wiśniewski - 400m, "niepoczytalny" meteo - 800m, Pliusznin - 1000m, natomiast w Katyniu - "ani grama mgły") [...]". .... łącznie z Raportem w którym nie ma najważniejszy rzeczy. Pytam się jeszcze raz - gdzie jest cała ścieżka barowysokościomierza, i dlaczego zaprezentowano tylko odcinek 5,5 do 2 km przed lotniskiem ?. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/295fab106f9160df.html -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-02-16 00:38:36 | |
Autor: mk16 | |
W tej katastrofie.... | |
"[...] Gradient zamglenia w świetle dostępnych przekazów ("Właściciel czy właciciel piekarni był bardziej pijany od Polskiego Generała? jk |
|
Data: 2011-02-17 19:15:29 | |
Autor: Endriu | |
W tej katastrofie.... | |
... łącznie z Raportem w którym nie ma najważniejszy rzeczy. Pytam się jeszcze raz - gdzie jest cała ścieżka barowysokościomierza, i dlaczego zaprezentowano tylko odcinek 5,5 do 2 km przed lotniskiem ?. Delfino, Skipy, Porethouse GrzegorzeW i cała reszta - gdzie są zapisy z Baro ?. Dlsczego Ruscy ich nie publikują ?. -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-02-17 19:17:18 | |
Autor: mk16 | |
W tej katastrofie.... | |
?. Dlsczego Ruscy ich nie publikują ?. Ja bym chciała zobaczyć wykres sporzycia 30000 tys. małpek które zamówiono dla prezydenta jk |
|
Data: 2011-02-17 19:53:34 | |
Autor: GrzegorzW | |
W tej katastrofie.... | |
W dniu 2011-02-17 19:15, Endriu pisze:
gdzie są zapisy z Baro ?. Dlsczego Ruscy ich nie publikują ?. rysunek 22 rysunek 23 rysunek 24 rysunek 25 Tak trudno znaleźć? Rosjanie publikują tylko Twoje spiskowe blogi nie. |
|
Data: 2011-02-17 20:06:35 | |
Autor: Endriu | |
W tej katastrofie.... | |
rysunek 22 Grzesiek kurwa nie denerwuj mnie. Czy ty jako fachowiec uważasz te schody z rysunku 24 i 25 za jakąkolwiek miarodajną informację ?. Ten kurwa wykres ma być wyjaśnieneim katastrofy .... http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bdb002a322faa4f3.html i ma udowadniać winę pilotów ?. Czyś ty sie z chujami na głowy pozamieniał ?. Ja mam w coś takiego uwieżyć, masz mnie za głupka, czy po prosatu jaja sobie robisz ?. -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-02-17 20:19:08 | |
Autor: GrzegorzW | |
W tej katastrofie.... | |
W dniu 2011-02-17 20:06, Endriu pisze:
no nie moja wina że na niczym się nie znaszrysunek 22 wysokość barometryczna jest rejestrowana w zakresie -250 - 13000 metrów z rozdzielczością 256 "bitów" - stąd te schody, taki jest zapis, innego nie ma i nie będzie |
|
Data: 2011-02-17 20:20:53 | |
Autor: mk16 | |
W tej katastrofie.... | |
nie ma i nie będzie możesz wyjaśnić? jk |
|
Data: 2011-02-17 20:28:07 | |
Autor: GrzegorzW | |
W tej katastrofie.... | |
W dniu 2011-02-17 20:20, mk16 pisze:
ale co wyjaśnić? |
|
Data: 2011-02-17 20:33:37 | |
Autor: Endriu | |
W tej katastrofie.... | |
ale co wyjaśnić? Acha ... czyli mam rzoumieć że dane radiowysokościomierza można zapisać noramlnie , a Baro oczywiście nie można, bo się NIE DA, bo jest kodowany tylko i wyłącznie bitowo?. -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-02-17 20:50:27 | |
Autor: GrzegorzW | |
W tej katastrofie.... | |
W dniu 2011-02-17 20:33, Endriu pisze:
wszystkie parametry z MSRP-64 zapisywane są jako "schodki", tylko że przy jednych parametrach to widać przy innych nie (w zależności od skali wykresu)ale co wyjaśnić? dane RW zapisywane są tak samo tylko że wysokość radiowa rejestrowana jest do 750 metrów a wysokość barometryczna do 13000 metrów co przy takiej samej rozdzielczości zapisu powoduje że na RW schodków nie widać bo jest ona zapisywana co ok. 3 metry a wysokość barometryczna co kilkadziesiąt |
|
Data: 2011-02-18 08:28:40 | |
Autor: Endriu | |
W tej katastrofie.... | |
innego nie ma i nie będzie A co to jest za wykres gdzie ...?. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bdb002a322faa4f3.html ....fioletowa "Altidute TAWS QFE" kończy się on na 2 km przed lotniskiem (czyli w najistotniejszym momencie dla wyjaśniena katastrofy). TAWS 2 km przed miejscem katastrofy przestał NAGLE działać ?. -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-02-18 11:45:27 | |
Autor: Grzegorz | |
W tej katastrofie.... | |
Endriu pisze:
ani tam TAWS-a ani 2 km nie widzęinnego nie ma i nie będzie |
|
Data: 2011-02-18 03:04:14 | |
Autor: Endriu | |
W tej katastrofie.... | |
ani tam TAWS-a ani 2 km nie widzę Tego co oczywiście trzeba zobaczyć to nie widzisz - jeszcze raz wklejam link do rysynku.... http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/295fab106f9160df.html -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-02-17 20:33:46 | |
Autor: mk16 | |
W tej katastrofie.... | |
ale co wyjaśnić? dlaczego wbrew fsaktom twierdzisz że 254 bit? jk |
|
Data: 2011-02-17 20:34:37 | |
Autor: Endriu | |
W tej katastrofie.... | |
ale co wyjaśnić? 256... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-02-18 00:49:04 | |
Autor: skippy | |
W tej katastrofie.... | |
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ijjt8g$3c8$1usenet.news.interia.pl... ale co wyjaśnić? Czy Ty kurwa mać naprawdę myślisz, że tu będzie w nieskonczoność siedział sztab ludzi i ci wyjaśniał podstawowe duperele, których jest milion? O tym JUŻ BYŁA MOWA Teraz oczywiście trzeba wytłumaczyć co to jest przetwarzanie AD, dlaczego ono ma jakąś głupią rozdzeilczość 256 czy 65536 a nie np 10000, że ta rozdzielczość i zakres pomiarowy powodują schodki, że te schodki dla radi, baro i EEG czy EKG będą miały inne wartości, itp itd. To wszystko są podstawy, z których nieznajomości robisz aferę przy okazji obrażając jak cham wszystkich dookoła. EOT z mojej strony w tej całej chorej sprawie. |
|
Data: 2011-02-18 08:17:23 | |
Autor: Endriu | |
W tej katastrofie.... | |
EOT z mojej strony w tej całej chorej sprawie. jaki tam EOT..... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-02-17 20:51:22 | |
Autor: GrzegorzW | |
W tej katastrofie.... | |
W dniu 2011-02-17 20:33, mk16 pisze:
podaj te faktyale co wyjaśnić? |
|
Data: 2011-02-17 20:22:42 | |
Autor: Endriu | |
W tej katastrofie.... | |
Ja mam w coś takiego uwieżyć, masz mnie za głupka, czy po prosatu jaja sobie robisz ?. Widzę, że na lotnictwo.net.pl (gdzie jak widęe wypowiadał się nieuprzedzony względem Macierewicza Saturn i mający gotowy przepis na katastrofę Delfino) jest jeszcze gorzej i nawet nikt tam od publikacji MAK wykresów tam nie wrzucił pomiko 2000 postów......... Masakra .... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-02-18 13:42:37 | |
Autor: Piotr \"Charvel\" Majka | |
W tej katastrofie.... | |
W dniu 2011-02-17 20:06, Endriu pisze:
[cut]
Chłopczyku, idź sobie ze swoim polaczkowatym sposobem dyskusji gdzie indziej, bo ferment siejesz i swoimi fanaberiami i językiem. |
|
Data: 2011-02-18 16:00:23 | |
Autor: Endriu | |
W tej katastrofie.... | |
Chłopczyku, idź sobie ze swoim polaczkowatym sposobem dyskusji gdzie indziej, bo ferment siejesz i swoimi fanaberiami i językiem. Sam siejesz fanaberie chłopczyku. Ja ważne pytania zadaję. -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-02-18 00:26:52 | |
Autor: skippy | |
W tej katastrofie.... | |
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ijjok2$pr4$1usenet.news.interia.pl...
... łącznie z Raportem w którym nie ma najważniejszy rzeczy. Pytam się jeszcze raz - gdzie jest cała ścieżka barowysokościomierza, i dlaczego zaprezentowano tylko odcinek 5,5 do 2 km przed lotniskiem ?. Nie jestem Ruski od publikacji, więc nie wiem. Inna rzecz, ze ci to chyba już wyjasniono Oczywiście nie wyjasniono ci 158 innych rzeczy, więc zawsze możesz mieć o cos pretensje do "szpeców" że się ch znają. |
|
Data: 2011-02-18 00:36:53 | |
Autor: skippy | |
W tej katastrofie.... | |
Zresztą jak widzisz Endriu przestałem już pisać od sprawy podróbek, ponieważ działasz pod założoną tezę co jest beznadziejne dla dyskutanta.
Im więcej obalonych zajebiście mocnych dowodów, tym dla nich gorzej. Więc odpuściłem sobie i odwal się ode mnie w tym temacie bardzo proszę:) |
|
Data: 2011-02-18 00:38:28 | |
Autor: skippy | |
W tej katastrofie.... | |
albo qwa ten wniosek, że 3 sztuki poz nanosiłem na mape 8 godzin bo posta posłałem o 3ciej nad ranem...
nie wywołuj mnie prosze, czuje sie zażenowany |
|
Data: 2011-02-18 08:19:41 | |
Autor: Endriu | |
W tej katastrofie.... | |
albo qwa ten wniosek, że 3 sztuki poz nanosiłem na mape 8 godzin bo posta posłałem o 3ciej nad ranem... No ale sam udowodniłes że mapa ruskich z naniesionymi punktami jest gówno warta i do do lokalizacji feralnej brzozy musiałeś się posłużyć GoogleMap, więc o co ci chodzi ?. -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-02-18 08:25:58 | |
Autor: skippy | |
W tej katastrofie.... | |
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ijl6ig$j3p$1usenet.news.interia.pl...
albo qwa ten wniosek, że 3 sztuki poz nanosiłem na mape 8 godzin bo posta posłałem o 3ciej nad ranem... udowodniłem że poglądowy obrazek z raportu posłuzył do wykonania jeszcze bardziej gówno wartej prowokacji i kasuje grupe z czytnika żeby mnie nie kusiło:) |
|
Data: 2011-02-18 08:29:40 | |
Autor: Endriu | |
W tej katastrofie.... | |
i kasuje grupe z czytnika żeby mnie nie kusiło:) Uciekasz od odpowiedzi na najważniejsze pytania, bo boisz się prawdy ..... ?. -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-02-18 09:39:10 | |
Autor: Piotrp_de | |
W tej katastrofie.... | |
> i kasuje grupe z czytnika żeby mnie nie kusiło:) Uciekasz od odpowiedzi na najważniejsze pytania, bo boisz się prawdy ..... ?. On uciekł od twojej bezdennej głupoty i idiotycznych (w dosłownym tego słowa znaczeniu) prowokacji. Ty, wraz niejakim Koliną (który znów wylazł z wora) sprowadzacie tą grupę do takiego poziomu, że przestaje być ona sensowna dla kogokolwiek oprócz was. Piotr -- |
|
Data: 2011-02-18 09:44:38 | |
Autor: Endriu | |
W tej katastrofie.... | |
On uciekł od twojej bezdennej głupoty i idiotycznych (w dosłownym tego słowa Piotrze, dopóki nie odpowiesz mi na moje pytania doputy będę ja zadawał .... Odpowiedz więc dlaczego oprócz kodowanego bitowo schodkowego wykresu barowyskości jest jeszcze inny rónwierz baro (nieschodkowy) pochodzacy od urzadzenia TAWS .... http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bdb002a322faa4f3.html ....fioletowa "Altidute TAWS QFE", i dlaczego kończy się on na 2 km przed lotniskiem (czyli w najistotniejszym momencie dla wyjaśniena katastrofy) ?. Sugerujesz że urządzenie TAWs przestało działąć na 2 km od lotniska ?. -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-02-18 09:45:51 | |
Autor: Endriu | |
W tej katastrofie.... | |
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bdb002a322faa4f3.html sorry nie ten rysunek http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/295fab106f9160df.html -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-02-18 12:45:01 | |
Autor: JotBe | |
W tej katastrofie.... | |
Dnia Fri, 18 Feb 2011 09:44:38 +0100, Endriu napisał(a):
Odpowiedz więc dlaczego oprócz kodowanego bitowo schodkowego wykresu barowyskości jest jeszcze inny rónwierz baro (nieschodkowy) pochodzacy od urzadzenia TAWS .... Odpowiedź na to pytanie znajduje się na str. 106 raportu (wersja angielska). W zasadzie wystarczy przeczytać pierwsze trzy akapity z tej strony. Najlepiej ze zrozumieniem. |
|
Data: 2011-02-18 16:32:45 | |
Autor: Endriu | |
W tej katastrofie.... | |
Odpowiedź na to pytanie znajduje się na str. 106 raportu (wersja A mógłbyś KURKA WODNA jaśniej, bo nie chce mi się zgadywac co masz na myśłi- czy chodzi ci o to zdanie ?. 118 strona "polskiego" raportu http://slimak.onet.pl/_m/TVN/tlumaczenie_rap.pdf "[...] W locie krytycznym system zarejestrował 4 zdarzenia, związane z zadziałaniem sygnalizacji ostrzegawczej. We wszystkich zdarzeniach etap lotu został zidentyfikowany jako podejście dolądowania (Approach), podwozie wypuszczone, klapy w położeniu do lądowania. Zakresy TerrainInhibit i QFE nie były wykorzystane. [...]" ?. Cz ono coś ma wyjaśniać ?. -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-02-18 16:51:48 | |
Autor: JotBe | |
W tej katastrofie.... | |
> Odpowiedź na to pytanie znajduje się na str. 106 raportu (wersja > angielska). W zasadzie wystarczy przeczytać pierwsze trzy akapity z tej > strony. Najlepiej ze zrozumieniem. A mógłbyś KURKA WODNA jaśniej, bo nie chce mi się zgadywac co masz na myśłi- Pisałem o TRZECH akapitach. Mam nadzieję, że potrafisz liczyć do trzech i wiesz co to jest akapit. No dobrze pomogę Ci: "W chwili początkowej rejestracji zdarzeń system zachowuje „zdjęcie” szeregu parametrów ruchu (współrzędne, wysokość, prędkość i inne) i stanu systemów samolotu (klapy, podwozie). Ostrzegawcze zdarzenia były zarejestrowane o 10:40:06, 10:40:32, 10:40:39, 10:40:46 i są zbieżne z rejestracją tych zdarzeń przez pokładowe rejestratory parametryczny i dźwiękowy." Kluczowy fragment: "system zachowuje 'zdjęcie' szeregu parametrów". Wynika z tego, że urządzenie TAWS to nie czarna skrzynka i nie rejestruje zapisów w sposób ciągły, tylko zapisuje parametry chwilowe w momencie wystapienia określonego zdarzenia. Tego typu zdarzeń było 4 (słownie: cztery) i dla tych zdarzeń zostały zapisane określone prarmetry chwilowe. Jak przejdziesz do wykresów, na które się powołujesz, to zobaczysz, że oprócz linii, o których później, są tam specjalne znaczniki w postaci małych kwadracików. Te symbole oznaczają wielkość danego parametru oraz moment jego wystapienia. Twoja ulubiona fioletowa linia została dorysowana po to, aby pokazać trend zmian. Poniał? -- |
|
Data: 2011-02-18 16:10:22 | |
Autor: Krzysztof Chajęcki | |
W tej katastrofie.... | |
Dnia Fri, 18 Feb 2011 16:51:48 +0100, JotBe napisał(a):
małych kwadracików. Te symbole oznaczają wielkość danego parametru oraz jesteś okrutny - obaliłeś kolejną teorię spiskową... :-D -- pzdr meping |
|
Data: 2011-02-18 17:41:06 | |
Autor: Endriu | |
W tej katastrofie.... | |
Poniał? Czyli chcesz powiedzieć (razem z kolegą Grzegorzem) że jedyną informacją jaką kiedykolwiek będziemy mieli o rzeczywistych wskazaniach barowysokościomierza w kluczowych momentach decyzyjnych będzie informacja że w chwili 10:40:45 samolot znajdował się na 188 metrach ??????. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/9cc75c2bbb08e03a.html -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-02-18 18:10:19 | |
Autor: j0tb3 | |
W tej katastrofie.... | |
> Poniał? Czyli chcesz powiedzieć (razem z kolegą Grzegorzem) że jedyną informacją jaką kiedykolwiek będziemy mieli o rzeczywistych wskazaniach barowysokościomierza w kluczowych momentach decyzyjnych będzie informacja że w chwili 10:40:45 samolot znajdował się na 188 metrach ??????. Po prostu wyjaśniłem Ci zagadkę fioletowej kreski. O ile dobrze pamiętam, to już tutaj opisano dlaczego wykres zarejestroanych wartości baro tak wygląda. Wszystko wskazuje na to, że jesteś odporny na wiedzę. :( -- |
|
Data: 2011-02-18 20:05:23 | |
Autor: Endriu | |
W tej katastrofie.... | |
Wszystko wskazuje na to, że jesteś odporny na wiedzę. :( Już miałem ci podziękowac za wyjaśnienia ale widzę, że nie warto.... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-02-18 19:10:42 | |
Autor: Krzysztof Chajęcki | |
W tej katastrofie.... | |
Dnia Fri, 18 Feb 2011 20:05:23 +0100, Endriu napisał(a):
Wszystko wskazuje na to, że jesteś odporny na wiedzę. :( masz rację - plonk i życie staje się piękniejsze.... -- meping |
|
Data: 2011-02-18 20:12:47 | |
Autor: Endriu | |
W tej katastrofie.... | |
masz rację - plonk i życie staje się piękniejsze.... Widzę Krzysiu że masz dużo do powiedzenia.... szkoda tylko, że nie na temat ...... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-02-21 13:55:41 | |
Autor: Michal W. | |
W tej katastrofie.... | |
Endriu wrote:
Sluchaj, jesli 1 osoba mowi Ci, ze jestes idiota to mozesz to zignorowac, jesli zas 10 osob powtarza to non-stop moze warto bylo by sie zastanowic czy nie maja racji ? Michal W. |
|
Data: 2011-02-21 14:47:20 | |
Autor: P.B. | |
W tej katastrofie.... | |
Dnia Mon, 21 Feb 2011 13:55:41 +0100, Michal W. napisał(a):
Sluchaj, jesli 1 osoba mowi Ci, ze jestes idiota to mozesz to zignorowac, jesli zas 10 osob powtarza to non-stop moze Spaliłeś! To było coś w tym stylu: Jest taki meksykańskie przysłowie: "Gdy jedna osoba mówi Ci, że jesteś osłem - wyśmiej ją. Gdy dwie osoby mówią Ci, że jesteś osłem - zignoruj je. Gdy wszyscy mówią Ci, że jesteś osłem - kup sobie siodło" Endriu to może spokojnie kupić sobie siodło, wóz i woźnicę. Albo zapisać się do PIS i dostać fuchę pomocnika Antka policmajstra LOL -- Pozdrawiam, Przemek |
|
Data: 2011-02-21 18:06:24 | |
Autor: Endriu | |
W tej katastrofie.... | |
Endriu to może spokojnie kupić sobie siodło, wóz i woźnicę. Albo zapisać Jak na razie to n-idiotów z tej grupy twierdzi że Protasiuk jest winny katastrofy, (bo leciał wg raidowysokościomierza) nie mając na to ŻADNYCH dowodów (a przedewszytskim liniowego wykresu z czarnych skrzynek) poza tickiem na 188 meterach. Jak ktoś powie na ten temat coś sensownego - jakąś ciekawą analizę paopierającą taką albo inną teze, to zmienie zdanie. Na razie to wiem że NIKT nie ośmielił się powiedziec NIC sensownego poza personalnym opluwaniem mojej osoby.... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-02-21 18:34:29 | |
Autor: J.F. | |
W tej katastrofie.... | |
On Mon, 21 Feb 2011 18:06:24 +0100, Endriu wrote:
Jak na razie to n-idiotów z tej grupy twierdzi że Protasiuk jest winny katastrofy, (bo leciał wg raidowysokościomierza) nie mając na to ŻADNYCH dowodów (a przedewszytskim liniowego wykresu z czarnych skrzynek) poza tickiem na 188 meterach. Ktos to chyba sprawdzil. Ja tam nie twierdze ze on jest winny, bo ciagle zagadka wydaje mi sie nie calkiem rozwiazana. Ale mial dwa dodatkowe wysokosciomierze i drugiego pilota i TAWS - to moze przypisac mu troche winy. A co do RW - po katastrofie CASy zarzucono pilotom ze z niego nie korzystali, teraz korzystali i znow zarzuty, moze sie komisja w koncu na cos zdecyduje :-) J. |
|
Data: 2011-02-21 18:39:06 | |
Autor: Endriu | |
W tej katastrofie.... | |
Ktos to chyba sprawdzil. CHYBA ?????????????????????? Kurwa jego mać (nie wytrzymałem) kolego J.F. od tego są Raporty Komisji Lotniczych aby takie rzeczy BEZDYSKUSYJNIE WYJAŚNIAĆ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Ja pierdolę z kim ja gadam na tej grupie ..... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-02-21 19:40:55 | |
Autor: J.F. | |
W tej katastrofie.... | |
On Mon, 21 Feb 2011 18:39:06 +0100, Endriu wrote:
Ktos to chyba sprawdzil.CHYBA ?????????????????????? No to komisja napisala. Ale sprawdziles czy prawde napisala ? Nie masz dostepu do danych z czerwonych termosow, nie znasz konfiguracji terenu, ale ktos tam w komisji *chyba* sprawdzil ze pasuje. Mnie tez od poczatku pasuje, bo nie bardzo sobie wyobrazam ostre nurkowanie na 100m. J. |
|
Data: 2011-02-21 11:30:28 | |
Autor: Bartek Kacprzak | |
W tej katastrofie.... | |
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:n5c5m6p4oel2538tn2nv8sb0rebq2vir9k4ax.com... On Mon, 21 Feb 2011 18:39:06 +0100, Endriu wrote:Kurwa, juz sam nie wiem, kto jest bardziej pieprzniety w mozg, sam endrju czy ci co z nim dyskutuja. Do endrju: jak nie masz z kim tu gadac to wypierdalaj zlamasie. Szukasz odpowiedzi??!! Chcesz wiedziec jak bylo?!! Szukasz "PRAWDY"?? Gowno prawda, spamujesz grupe jakimis chorymi urojeniami. W IRL, w grupie ludzi juz dawno kazdy normalny odwrocilby sie do ciebie plecami, bo zachowujesz sie jak meczaca menda. Myslisz, ze tu na grupie wszystko ci wolno? Bo jestes anonimowy? Bezpieczny za klawiatura? do kibla wszyscy gadajacy z toba, szkoda tylko grupy. -- Bartek niebieska9'99 Ave1,8 EL |
|
Data: 2011-02-21 20:34:29 | |
Autor: Endriu | |
W tej katastrofie.... | |
jak nie masz z kim tu gadac to wypierdalaj zlamasie. Sam spierdalaj. -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-02-21 20:33:50 | |
Autor: Endriu | |
W tej katastrofie.... | |
Mnie tez od poczatku pasuje, A mnie Kurwa Jego Mać nie pasuje .... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-02-21 21:27:27 | |
Autor: J.F. | |
W tej katastrofie.... | |
On Mon, 21 Feb 2011 20:33:50 +0100, Endriu wrote:
Mnie tez od poczatku pasuje, Jesli ci nie pasuje, to Protasiuk winien, no bo kto mialby tak zanurkowac - drugi ? Tylko znow w zapisac nie ma sladu po oddaniu drazka. J. |
|
Data: 2011-02-21 22:43:01 | |
Autor: Piotrp_de | |
W tej katastrofie.... | |
> Mnie tez od poczatku pasuje, A mnie Ku..a Jego Mać nie pasuje .... Dzięki tej grupie chyba będziesz się pomału doktoryzował? :-))) Piotr -- |
|
Data: 2011-02-22 08:12:14 | |
Autor: Endriu | |
W tej katastrofie.... | |
Dzięki tej grupie chyba będziesz się pomału doktoryzował? :-))) Z poważnymi ludźmi chciałbym porozamwiać a nie z uprzedzonymi względem Macierewicza głąbami .... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-02-22 15:08:15 | |
Autor: J.F. | |
W tej katastrofie.... | |
On Tue, 22 Feb 2011 08:12:14 +0100, Endriu wrote:
Dzięki tej grupie chyba będziesz się pomału doktoryzował? :-))) Trudno - Macierewicz sobie na uprzedzenia zasluzyl przez dlugie lata :-) J. |
|
Data: 2011-02-22 19:09:02 | |
Autor: JJR | |
W tej katastrofie.... | |
Endriu wrote:
Z poważnymi ludźmi chciałbym porozamwiać a nie z uprzedzonymi względem To się niestety wyklucza. Jeśli ktoś nie jest uprzedzony, to znaczy że z choinki się urwał albo z Marsa przyleciał. Tak czy owak, nie jest poważny :) -- pzdr, Jędrzej Tower: Have you got enough fuel or not? Pilot: Yes. Tower: Yes what?? Pilot: Yes, SIR |