W teście szybkości iPhone6s+puszcza z dymem Galaxy Note 5

Data: 2015-11-14 15:22:59
Autor: P03
W teście szybkości iPhone6s+puszcza z dymem Galaxy Note 5
http://www.redmondpie.com/iphone-6s-plus-with-2gb-ram-smokes-galaxy-note-5-with-4gb-ram-in-real-life-speed-test-video/

Tak, tak, Samsung 4-rdzeniowy, 4-giga ram a wciąż Note 5
wolniejsza od iPhone z 2-giga ramu i 2-rdzeniowym procem.

No tak, ale jest jedno małe ale. Tak szybko przetwarzać informacje z / do
ajfona może tylko jeden człowiek na ziemi : Chuck Bartowsky.
A i on tylko jak jest w dobrej fazie
:-)

--
P03

Data: 2015-11-14 08:51:49
Autor: Pszemol
"P03" <paskuda@bandits.invalid.org> wrote in message news:n27fvq$lt7$1dont-email.me...
[...]

Jak często zdarza Ci się używać telefonu w sposób taki, że
siedzisz w jakiejś aplikacji, potem przełączasz krótko na inną,
wracasz do aplikacji w której siedziałeś przed chwilą, potem
na jeszcze inną, znów powrót - bo dla mnie to jest główny
sposób w jaki używam swojego telefonu...

Np jadę rowerem, na kierownicy mam iPhone z Endomondo,
w czasie jazdy dzwonię np. do Polski przez Skype, na przerwie
w czasie jak odsapnę od pedałowania rzucę jakąś fotkę na Fejsa,
w między czasie zadzwoni ktoś zapytać o coś i w czasie
rozmowy przełączę się na aplikację z mailem, albo wejdę
na aplikację banku aby sprawdzić ile mam na koncie kasy, itp...

Przełączanie między ostatnio używanymi aplikacjami jest
dla mnie bardzo ważne i powiem Ci szczerze że bardzo mi
się spodobało na tym filmie jak się iPhone 6S + zachowuje.

Data: 2015-11-14 16:17:39
Autor: P03
[...]

ciach

Obecnie to prawie wcale, tak to się bawiłem w minionych już
latach moim pierwszym smartfonem fajną, ale wolną Nokią E70.
Teraz właściwie używam jednej funkcji / programu na raz,
a po wykonaniu zadania odkładam narzędzie na miejsce.
Podejrzewam smartfon addiction disorder
Ale spokojnie, kazdy ma jakieś słabości.
:-)

--
P03
Praktyczne zastosowanie Tabletu z Androidem

Data: 2015-11-14 09:32:37
Autor: Pszemol
"P03" <paskuda@bandits.invalid.org> wrote in message news:n27j6a$2sa$1dont-email.me...
[...]

:-))
Faktem jest, że jestem uzależniony funkcjonalnie od smartfona.

W zeszły tydzień wyszedłem bez niego, zorientowałem się pół
godziny od domu, nie chciałem się wracać myślałem że się
przemęczę i żałowałem bardzo bo nie zdawałem sobie sprawy
ile rzeczy faktycznie smartfon dziś załatwia.

Na przykład dawniej przed podróżą gdzieś zerkało się na
mapę aby mieć pojęcie gdzie się jedzie - dziś jeżdzę na
pamięć, bo wiem że jak by co to zawsze mogę w każdej
chwili zerknąć na mapę. Dawnij przed pójściem do sklepu
po nowe narty czy buty do snowboardu robiłem w domu
rozeznanie, porównywałem typy/ceny - dziś wiem że sobie
w sklepie wybiorę co jest i co mi się podoba a opinie
użytkowników czy porównanie ficzerków zrobię na ekraniku
trzymanym w ręcę już w sklepie...

I tak dalej i tak dalej... świat się zmienił bardzo w ostatnich 4-5 lat.

Data: 2015-11-15 16:55:03
Autor: J.F.
Dnia Sat, 14 Nov 2015 08:51:49 -0600, Pszemol napisał(a):
[...]

Poniewaz jest to uciazliwe ... wiec unikam :-)

Akurat na filmie widac, ze responsywnosc obu jest na dobrym poziomie.
Co z tego, ze sie chwile dluzej przelacza, jak potem i tak bedziesz
musial chwile poswiecic na obejrzenie ekranu i przyswojenie
informacji. Dalej - tezy artykulu sa nieprawdziwe. W Androidzie jest przewidziane "pozostanie w pamieci", jest tez przewidziane wyrzucenie z tej pamieci
i zaladowanie z odtworzeniem sladu.
Jak widac na filmie - ten "Temple Run" tego nie robi, i traci duzo
czasu. Czy zle zaprogramowane, czy sie nie dalo - nie wiem.

Ptaki tez cos  dlugo startuja - sprawdzam u siebie - wznowienie
dziala, no ale nie testuje 8 aplikacji w kolko.

Np jadę rowerem, na kierownicy mam iPhone z Endomondo,
w czasie jazdy dzwonię np. do Polski przez Skype, na przerwie

No to zobacz ile dluzej to potrwa na Androidzie

w czasie jak odsapnę od pedałowania rzucę jakąś fotkę na Fejsa,

I dzieki iphone mozesz odsapywac trzy sekundy krocej :-P

w między czasie zadzwoni ktoś zapytać o coś i w czasie
rozmowy przełączę się na aplikację z mailem, albo wejdę
na aplikację banku aby sprawdzić ile mam na koncie kasy, itp...

O to to to - zmierz ile czasu zaoszczedzi ci iphone przy wyslaniu
trzech przelewow i kopiowaniu hasla z SMS do strony banku ...

Albo emaila z reklamacja do banku napisz, zamieszczajac wszystkie
szczegoly - data, kwota, strona obciazajaca ...

Przełączanie między ostatnio używanymi aplikacjami jest
dla mnie bardzo ważne i powiem Ci szczerze że bardzo mi
się spodobało na tym filmie jak się iPhone 6S + zachowuje.

No coz, Android do wzoru predkosci nie nalezy, ale tez taki ostatni
nie jest.

A Apple ... co z tego, ze ramu dwa razy mniej, skoro kosztuje wiecej ?
:-)

J.

Data: 2015-11-15 10:08:16
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1jq4awe1uscn9.1wbw6jertij2y.dlg40tude.net...
[...]

Acha :-) A ja tego używam codziennie.

[...]

Ale wyrzucenie z pamięci i załadowanie z odtworzeniem śladu
w przypadku np. aplikacji bankowej lub konta dostępu do
akcji, giełdy papierów wartościowych będzie wiązało się
z koniecznością ponownego wprowadzenia hasła, czyli kupa.
To się ma odtworzyć z RAMu. Tego RAMu jest tam w ciul
i trochę (4GB!) więc jest miejsce, nie ma powodu do
wyrzucania go z ramu.

[...]

Potestuj 4 - u mnie w iPhone4 nie mieszczą się razem
Google+, Facebook, Skype i Endomondo. I myślę że to
głównie wina kobyły o nazwie Facebook i kobyły Skype.
Obydwie aplikacje pisane są ewidentnie przez amatorów
i nietestowane na starszym sprzęcie - póki używałem
iOS6 te aplikacie miały wzbronione upgrady (nowe
wersje wymagały iOS>7). Po ostatnim upgrade Facebook
jest ogromny ale działa i wreszcie nie ma 2-3 crash zanim
załaduje się poprawnie, a w Skype nie jestem już w stanie
zrobić połączenia audio+video - spieprzone jest i już.

Np jadę rowerem, na kierownicy mam iPhone z Endomondo,
w czasie jazdy dzwonię np. do Polski przez Skype, na przerwie

No to zobacz ile dluzej to potrwa na Androidzie

Nie mogę :-) Nie mam uchwytu do 7" Asusa :-)

w czasie jak odsapnę od pedałowania rzucę jakąś fotkę na Fejsa,

I dzieki iphone mozesz odsapywac trzy sekundy krocej :-P

Nie, dzięki iPhone mogę zrobić to przyjemnie bez mordęgi
której Ty unikasz (patrz początek swojej wypowiedzi) i trzy
sekundy dłużej obserwować praki brodzące po rzece do
której właśnie dopedałowałem rowerkiem.

[...]

No właśnie o to chodzi - do tego używam właśnie multitasking.
A właściwie multiapping :-)

[...]

Kupując go raz na 2-3 lata stanowi marginalną część 2/3-letniego
budżetu... Podchodź do ceny chłodniej, bez emocji, bo nie ma sensu
się zachłystywać tym 4000zł skoro to tylko 4000/24=166/miesiąc.

Data: 2015-11-15 17:43:44
Autor: J.F.
Dnia Sun, 15 Nov 2015 10:08:16 -0600, Pszemol napisał(a):
[...]

No, jak sie nie da, to sie nie da, o to pretensji nie mamy, tylko
placimy za 4GB :-)
Wazne, ze sie jednak daje przelaczac.

To się ma odtworzyć z RAMu. Tego RAMu jest tam w ciul
i trochę (4GB!) więc jest miejsce, nie ma powodu do
wyrzucania go z ramu.

No i z zalozenia nie wyrzuca ... bez potrzeby.

[...]

Akurat nie uzywam :-)

głównie wina kobyły o nazwie Facebook i kobyły Skype.
Obydwie aplikacje pisane są ewidentnie przez amatorów

No widzisz - i czy to wina systemu ?

[...]

Klamczuszek - a kto pisal, ze na gejfonie wszystko po prostu swietnie
dziala ? :-P

[...]

Mozesz przetestowac w domu na kanapie, choc lepiej byloby nakarmic go
jakas trasa - chocby w samochodzie :-)

[...]

Z tego co widze, to przelaczanie jest tak samo trudne.
przycisk ... a dalej to niestety trzeba sie na obu zastanowic, gdzie
ta ikonka jest, a nie kolejna na ekranie w wyscigowym tempie naciskac.

sekundy dłużej obserwować praki brodzące po rzece do
której właśnie dopedałowałem rowerkiem.

A nie, bo klikasz i mozesz sobie przez pare sekund na ptaki spogladac
:-)

[...]

No to teraz zmierz czasy na obu telefonach ...

[...]

Oczywiscie, tylko co zyskuje w zamian ?
Wieszajacego sie facebooka, skype bez kamery i trzy sendy wiecej
gapienia sie na ptaki :-)

Choc prawde mowiac ten Android mnie wk* :-)
Ale jeszcze bardziej by mnie wk* swiadomosc, ze wydalem dwa razy
wiecej i tez sie wk* :-)

J.

Data: 2015-11-16 08:12:51
Autor: Dziki Facet
W dniu .11.2015 o 15:51 Pszemol <Pszemol@polbox.com> pisze:

[...]

sposĂłb w jaki uĹźywam swojego telefonu...
Takie czynności w BB Z10 robię bez wysiłku zarĂłwno fizycznego jak i  psychicznego (i to na androidowych apkach!). A jest to na dzisiejsze czasy  sprzęt raczej słaby. Często nie sam sprzęt ale i oprogramowanie jest  waĹźne. Jaki jest Android, kaĹźdy widzi. Ponoć to co śmierdzi, najlepiej  smakuje... Muchy lecą do gĂłwna, a ludzie uĹźywają Androida.

Jak sobie pomyślę, że niedługo jednak będę musiał wrócić do Androida... :/

W teście szybkości iPhone6s+puszcza z dymem Galaxy Note 5