W to gra zięć Lecha Kaczyńskiego?

Data: 2010-12-31 08:37:17
Autor: Azor jest pedałem
W to gra zięć Lecha Kaczyńskiego?
Jest w tej historii wielka kasa - 12 mln zł, polityka - listy wyborcze PiS, i jacyś zamachowcy. Czy to nie klasyczny układ? W co gra zięć Lecha Kaczyńskiego?
Marcin Dubieniecki - mąż Marty, córki zmarłego prezydenta Lecha Kaczyńskiego - obwieścił, że nie wyklucza złożenia w prokuraturze zawiadomienia o zamachu na swego teścia. Jednocześnie nie przytoczył żadnych faktów, które by uzasadniały podejrzenia, że 10 kwietnia podczas lotu do Smoleńska doszło do zamachu. Tłumaczył, że w nowym, wszczętym przez prokuraturę, postępowaniu "moglibyśmy samodzielnie przesłuchiwać świadków, samodzielnie decydować o wnioskach prawnych oraz ogólnie mielibyśmy możliwość szerszego działania". Takie śledztwo już jest - prowadzi warszawska prokuratura okręgowa. Bada też zresztą wątek zamachu. Dubieniecki, prawnik i pełnomocnik swojej żony, oczywiście to wszystko wie. Nie chodzi więc o żadne śledztwo czy zamach. Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi albo o pieniądze,albo . politykę. W tej sprawie oba tropy są prawdopodobne.

Dubieniecki i jego ojciec, też adwokat, mają zeznawać w śledztwie dotyczącym wyłudzenia 12 mln zł z wrocławskiego oddziału SKOK. Latem sąd okręgowy we Wrocławiu zwolnił ich z tajemnic adwokackiej.

Czyżby Dubieniecki szukał pretekstu, by przedstawiać dochodzenie w sprawie wyłudzenia jako szykanę za to, że podejrzewa zamach na swego zięcia? A może chce bajkami o zamachu wkupić się na listy wyborcze PiS, by zyskać poselski immunitet przed ewentualnymi zarzutami? Jest w tej historii wielka kasa i polityka. Czy to nie klasyczny układ? W to gra zięć Lecha Kaczyńskiego?

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,8886956,Po_co_Dubienieckiemu_smierc_prezydenta_.html#ixzz19flMu8ec

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-12-31 10:29:15
Autor: Tomek

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ifk17e$4h0$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jeśli nie było zamachu, to każde śledztwo w tej sprawie to wykaże. Wiec nie ma sprawy.
Ps. Skoro samolot leciał ok. 40 m od pasa to jakim cudem odebrał sygnał z raiolatarni tuż przed pasem? Fizycznie niemożliwe...
Tomek

Data: 2010-12-31 11:09:29
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4d1da2ef$0$2496$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Radiolatarnia znajduje się 1,1 km przed pasem, a nie tuż przed pasem.

Data: 2010-12-31 11:16:40
Autor: cyc

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d1dabdd$0$2499$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"

Przeciez on , Rydzyk i konus chyba wiedza lepiej  , nie ? .

cyc

Data: 2010-12-31 16:25:41
Autor: pluton
W to gra zięć Lecha Kaczyńskiego?
Ps. Skoro samolot leciał ok. 40 m od pasa to jakim cudem odebrał sygnał z
raiolatarni tuż przed pasem? Fizycznie niemożliwe...
Tomek

Istotnie. Fale radiowe maja zasieg najwyzej 21 metrow.

Nullification

Data: 2010-12-31 16:34:59
Autor: u2
W to gra zięć Lecha Kaczyńskiego?
W dniu 2010-12-31 16:25, pluton pisze:
Ps. Skoro samolot leciaÂł ok. 40 m od pasa to jakim cudem odebraÂł sygnaÂł z
raiolatarni tuÂż przed pasem? Fizycznie niemoÂżliwe...
Tomek

Istotnie. Fale radiowe maja zasieg najwyzej 21 metrow.

Chodzi o pozycję podawaną przez radiolatarnię, tumanku :)

Data: 2011-01-01 00:42:43
Autor: Kaczysta
W to gra zięć Lecha Kaczyńskiego?
Dakczego żadna komisja ze strony polskiej nie postarała się, aby cały wrak TU-154 złożyć tak, aby jak najwierniej ostworzyć stan pierwotny? Taka jest procedura przy każdym śledztwie w przypadku katastrofy lotniczej - tylko nie w tym przypadku? Dlaczego?
Zgłoszenie sprawy do prokuratury w sprawie zamachu jest ostatnią szansą na to, aby taka rekonstrukcja została wykonana.
AZ

Data: 2011-01-01 11:08:20
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4d1e6a75$0$2438$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Po co?

Data: 2011-01-01 11:21:07
Autor: u2
W to gra zięć Lecha Kaczyńskiego?
Zgłoszenie sprawy do prokuratury w sprawie zamachu jest ostatnią
szansą na to, aby taka rekonstrukcja została wykonana.

Po co?

Aby wykazać, że to był zamach. Taki Ćwiąkalski wykluczył taką możliwość
z góry. Tak się zastanawiam czy aby powinien pracować jako prokurator.

Data: 2011-01-01 15:59:06
Autor: Kaczysta

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d1efd15$0$2439$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Bo takie sa na świecie procedury śledcze w takich przypadka. Ogląda się śrubkę po śrubce, nit po nicie, bada każdy oprysk farby.
M.in. po to, aby wykluczyć lub potwierdzić udział osób trzecich.
W przypadku TU-154 tego nie zrobiono. Dlaczego?
AZ

Data: 2011-01-01 16:47:19
Autor: pluton
> [...]
M.in. po to, aby wykluczyć lub potwierdzić udział osób trzecich.
W przypadku TU-154 tego nie zrobiono. Dlaczego?

Bo na niektorych kawalkach zostaly slady sztucznej mgly, w silniku
slady wyciekow a skrzydlo mialo slady podpilowania.

Nullification

Data: 2011-01-01 17:23:40
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4d1f413c$0$2459$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Bo był to, ponad wszelką wątpliwość, błąd człowieka. I to byłoby na tyle.

Data: 2011-01-01 20:49:09
Autor: jadrys
[...]

Ciekawe dla kogo "ponad wszelka wątpliwość"? Myślę że nawet nie dla ciebie...

Data: 2011-01-01 21:20:13
Autor: pluton
> [...]
tyle.

Ciekawe dla kogo "ponad wszelka wątpliwość"? Myślę że nawet nie dla

To chyba jednak nie byl blad czlowieka.
Decyzja, zeby zebrac na pokladzie prezydenta i dowodcow wszystkich
rodzajow wojsk byla jak najbardziej racjonalna.
Decyzja, zeby leciec pomimo zlych prognoz pogodowych tez byla jak
najbardziej racjonalna.
Decyzja zeby ladowac w gestej mgle bez widocznosci i bez przyzadow
tez byla jak najbardziej racjonalna.

Blad moim zdaniem popelnila brzoza.

Nullification

Data: 2011-01-02 12:48:58
Autor: cyc

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ifo28s$oq2$1inews.gazeta.pl...
> [...]

najbardziej racjonalna.
Decyzja zeby ladowac w gestej mgle bez widocznosci i bez przyzadow

-- pozdrawiam
Nullification

Dla jedrysia wszystko co powiem Antenka jest racjonalne .
Juz dosc dawno przestal samodzielnie myslec .

cyc

Data: 2011-01-02 17:43:48
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-02 12:48, cyc pisze:

Dla jedrysia wszystko co powiem Antenka jest racjonalne .
Juz dosc dawno przestal samodzielnie myslec .

cyc

Koncepcja Antenki w sprawie tego zamachu bardzo się różni od mojej.

Data: 2011-01-02 17:58:09
Autor: cyc

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ifqa1s$c4v$4news.onet.pl...
[...]

To juz szczegol podobny temu , czy sekciarz oszukuje wiernych przez swoje radio , czy przez telewizje .

cyc

Data: 2011-01-02 20:36:32
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-02 17:58, cyc pisze:
[...]

A tak sekciarz... W swoim czasie Adam M. miał wielka chrapkę na "głoszenie prawdy" również i przez TV.

Data: 2011-01-02 17:44:38
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-01 21:20, pluton pisze:

[...]

Ta decyzja była podyktowana tym że w tym kraju nie zwykł latać w wielkim samolocie tylko  sam Prezydent ze swoim sekretarzem.

Gdyby możliwość jakiejś potencjalnej mgły miała być przeszkoda do odbywania podróży przez głowy państw, to ich rola ograniczyłaby się do przyjmowania ambasadorów i wygłaszania noworocznych orędzi.

Decyzja o lądowaniu we mgle na pewno nie była racjonalna. Ale gdy ktoś z ziemi zapewnia że można lądować bo jest się nad pasem startowym, to można się o to pokusić .

Data: 2011-01-02 19:08:26
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ifqa1p$c4v$1news.onet.pl...
W dniu 2011-01-01 21:20, pluton pisze:
Decyzja o lądowaniu we mgle na pewno nie była racjonalna. Ale gdy ktoś z ziemi zapewnia że można lądować bo jest się nad pasem startowym, to można się o to pokusić .

A procedury pisane krwią pilotów są pustymi regułkami?
To jedno. Drugie:
08:35:22   KRL   Polski 101, i od 100 metrów być gotowym do odejścia na drugi krąg.
A to nie jest pozwolenie na lądowanie.

Data: 2011-01-02 20:36:56
Autor: jadrys
[...]

Tak samo prawo budowlane, to samo przepisy o ruchu drogowym.. Zwykła reasekuracja nie dostosowana do potrzeby chwili.

Daj spokój, może kiedyś będzie nam dane poznać prawdziwe zapisy z czarnych skrzynek.

Data: 2011-01-02 22:31:11
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ifqk4r$gav$3news.onet.pl...

[...]

Nie chłopczyku. Procedury w lotnictwie są bardzo ważne. Najważniejsze. Dlatego są takie komisje, które badają wypadki lotnicze i wychwytują wszelkie błędy. I w bardzo szybkim czasie uwzględniaję je w procedurach.
Tak samo prawo budowlane, to samo przepisy o ruchu drogowym. Gdyby się do nich stosowano bezwzględnie - byłoby dużo mniej wypadków.

Ci piloci latali jak kozaki. Tu masz przykład:
08:24:49   044   No witamy Ciebie serdecznie. Wiesz co, ogólnie rzecz biorąc, to pizda tutaj jest. Widać jakieś 400 metrów około i na nasz gust podstawy są poniżej 50 metrów, grubo.
08:24:51   KRL   Temperatura plus 2, ciśnienie 7-45, 7-4-5, warunków do lądowania nie ma.
08:25:01   KBC   Dziękuję, no jeśli można to spróbujemy podejścia, ale jeśli nie, nie będzie pogody, to odejdziemy na drugi krąg.
08:25:04   2P   A wyście wylądowali już?
08:25:05   044   No, nam się udało tak w ostatniej chwili wylądować. No, natomiast powiem szczerze, że możecie spróbować, jak najbardziej. Dwa APM-y są, bramkę zrobili, tak, że możecie spróbować, ale... Jeżeli wam się nie uda za drugim razem, to proponuję wam lecieć na przykład do Moskwy, albo gdzieś.

Na ch...j procedury, nic to, że warunki grubo poniżej, że warunków do lądowania nie ma (kontrolerzy), przecież można próbować, chyba że się nie uda. No i nie udało się:
08:40:59        Odgłos zderzenia z drzewami.
08:41:00   2P   Kurwa mać!
08:41:00   TAWS   PULL UP, PULL
08:41:02   KRL   Odejście na drugi krąg!
08:41:02   A   Krzyk Kurwaaaaaa.....
08:41:05        KONIEC ZAPISU

Zapisy z czarnych skrzynek są prawdziwe.

Data: 2011-01-02 19:39:12
Autor: pluton
W to gra zięć Lecha Kaczyńskiego?

Decyzja o lądowaniu we mgle na pewno nie była racjonalna. Ale gdy ktoś z
ziemi zapewnia że można lądować bo jest się nad pasem startowym, to
można się o to pokusić .

Zapewniam cie, ze jak naostrzysz zderzak swojego samochodu,
rozpedzisz sie do setki i przylozysz w jakas 40-cm brzoze,
to bedziesz mial sporo drzewna na opał.

Nullification

Data: 2011-01-02 19:50:46
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ifqgna$ibf$1inews.gazeta.pl...

[...]

Słyszałem, że Lasy Państwowe wyraziły chęć zakupienia wycofywanych TU-154 B po niskiej cenie. Chcą je wykorzystać do koszenia lasów (taniej będzie niż zatrudnienie pilarzy).

Data: 2011-01-02 20:36:49
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-02 19:39, pluton pisze:
[...]

Ale co to ma do rzeczy?

A tak swoją drogą - nie wyszedłbym cało z takiej operacji.

Data: 2011-01-01 23:26:29
Autor: Jaksa

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d1f550c$0$2437$65785112news.neostrada.pl...

> [...]
> W przypadku TU-154 tego nie zrobiono. Dlaczego?

Bo był to, ponad wszelką wątpliwość, błąd człowieka. I to byłoby na tyle.

Ponad wszelką wątpliwość, to będą was wkrótce robaki jadły
Idzikowski. Reszta jest niewiadoma.

Jaksa

W to gra zięć Lecha Kaczyńskiego?