W trumnie Lecha leży jaki¶ generał ;))))

Data: 2010-08-03 10:14:26
Autor: Eulalia Browarek
W trumnie Lecha leży jaki¶ generał ;))))
A przynajmniej spore jego fragmenty ;) Czas na ekshumacje !!! Ruskim paru r±czek brakowało, to dołożyli od jakiego¶ niskiego wzrostem generała..

Zennon

Data: 2010-08-03 12:21:33
Autor: Zahir
W trumnie Lecha leży jaki¶ generał ;))))

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:i38q62$khr$1tioat.net...
A przynajmniej spore jego fragmenty ;) Czas na ekshumacje !!! Ruskim paru
r±czek brakowało, to dołożyli od jakiego¶ niskiego wzrostem generała..

Zennon

Może to jaki¶ ruski generał, a pasażerowie TU-154 haruj± gdzie¶ w tajdze? Tak twierdzi Anto¶ Macierewicz!

--

Zahir

Data: 2010-08-03 03:23:34
Autor: DJ MC Donald Musk
On 3 Sie, 12:21, "Zahir" <za...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "Eulalia Browarek" <tys...@Use-Author-Supplied-Address.invalid>
> [...]

> Zennon

Może to jaki¶ ruski generał, a pasażerowie TU-154 haruj± gdzie¶ w tajdze?

jezyk plugawcow z PO....

Data: 2010-08-03 12:29:45
Autor: Zahir
W trumnie Lecha leży jaki¶ generał ;))))

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:3c838902-e4e1-4189-bf68-06274db1ea54t2g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]

> Zennon

Może to jaki¶ ruski generał, a pasażerowie TU-154 haruj± gdzie¶ w tajdze?

Nie jestem z PO fanatyczny człowieczku. To teoria rodem z Naszego Dziennika, Faktów i Gazety Polskiej. Tak± teorię spiskow± lansuje również otoczenie A.Macierwicza i inni znani z TVP politycy PiS. To wła¶nie jest plugawy język. Taki sam jak w orędziu do przyjaciół Moskali.

--

Zahir

Data: 2010-08-03 12:36:22
Autor: Chiron
W trumnie Lecha leży jaki¶ generał ;))))

Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4c57edab$0$19169$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Proszę o wskazanie, w której wypowiedzi tak twierdzi.

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miło¶ć.

Data: 2010-08-03 13:17:24
Autor: matusm
[...]

Pewnie jaki¶ sbek ,WSI bo sie  w końcu zasłużyli

istniej±ce gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym
i wojewódzkim, a także na szczeblach podstawowych, musz± być one
przez nas operacyjnie opanowane.Musimy zapewnić operacyjne możliwo¶ci
ich polityk±." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-08-03 17:03:16
Autor: € he®sk €
W trumnie Lecha leży jaki¶ generał ;))))
On Tue, 3 Aug 2010 10:14:26 +0000 (UTC), "Eulalia Browarek"
<tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote:

A przynajmniej spore jego fragmenty ;) Czas na ekshumacje !!! Ruskim paru r±czek brakowało, to dołożyli od jakiego¶ niskiego wzrostem generała..

Zennon

niech sie prezes PiS zdecyduje co widzial w trumnie. moze siebie?

http://bezswiatel.4.pl/ http://miniurl.pl/glosludu
http://www.swiatlacalyrok.org.pl/zaiprzeciw.html
http://www.drogizaufania.pl/

W trumnie Lecha leży jaki¶ generał ;))))