W tupolewie nie wybuchła bomba. Nowa opinia biegłych

Data: 2012-06-26 19:49:34
Autor: Bogdan Idzikowski
W tupolewie nie wybuchła bomba. Nowa opinia biegłych
Biegli dokładnie przebadali ciało Zbigniewa Wassermanna. Ich raport nie pozostawia żadnych wątpliwości - obrażenia ciała są typowe dla katastrofy lotniczej. Nie ma żadnych śladów, które mogłyby sugerować wybuch bomby.

Obrażenia te są charakterystyczne dla ofiar katastrofy lotniczej - mówi RMF FM prokurator generalny Andrzej Seremet. Biegli, badający ekshumowane zwłoki Zbigniewa Wassermanna stwierdzili też, że ciało nie nosi śladów fali uderzeniowej bądź akustycznej - dodaje szef polskich śledczych.

Eksperci uważają, że błony bębenkowe nie mają uszkodzeń sugerujących eksplozję na pokładzie. Potwierdzili też wstępne wyniki badań sprzed miesięcy - ostateczną przyczyną śmierci są obrażenia wielonarządowe.

http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/395890,w-tupolewie-nie-wybuchla-bomba-nowa-opinia-bieglych.html

================================

To byli przekupieni eksperci. Mój informator widział na własne oczy, jak Putin z Tuskiem wręczali im łapówkę.
Jeśli Macierewicz twierdzi, że była bomba, to przecież inaczej być nie może!

Data: 2012-06-26 19:51:06
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 26 Jun 2012 19:49:34 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Jakiej?
:->
--
XL

Data: 2012-06-26 17:59:08
Autor: Grzegorz Z.
W tupolewie nie wybuchła bomba. Nowa opinia biegłych
Dnia Tue, 26 Jun 2012 19:57:33 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

wybuch bomby.

Jakiej?

Wybuchowej?

:)))))

Data: 2012-06-26 23:56:35
Autor: Ikselka
[...]

Oj, z myśleniem u Ciebie kiepsko.
--
XL

Data: 2012-06-28 19:01:44
Autor: pluton
> [...]
katastrofy
> lotniczej. Nie ma żadnych śladów, które mogłyby sugerować wybuch bomby.

kalorycznej.

Nullification

Data: 2012-06-26 20:59:28
Autor: hehe
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
[...]

Przeciez bomby wybuchly w skrzydlach a nie w kadlubie...
A...i mogli zbadac nie ten kawalek Wassermana co trzeba,
tylko podrzucony przez ruskich kawal swininy...

Data: 2012-06-26 23:47:27
Autor: Chiron
Użytkownik "hehe" <kiepsk@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jsd7rg$hkv$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pewno uważasz, że to świetny dowcip, co?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-06-27 00:08:00
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 26 Jun 2012 23:47:27 +0200, Chiron napisał(a):

[...]

Wiesz, czytając takie teksty jak "to coś" napisało, mam uczucie, że
niektórzy tzw ludzie jedynie przez tragiczną pomyłkę losu nie urodzili się
w chlewie...
--
XL

Data: 2012-06-26 23:10:31
Autor: sedno
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

Wiesz, czytając takie teksty jak "to coś" napisało, mam uczucie, że
niektórzy tzw ludzie jedynie przez tragiczną pomyłkę losu nie urodzili się
w chlewie...

Za prosci jestescie oboje na te walke o prawde...
Z kpiarzami trzeba walczyc kpina.
Klin wybijac klinem.
Po oczach!
Ich...

Data: 2012-06-27 08:17:15
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:jsdalf$jc0$1node2.news.atman.pl...
[...]

Dokładnie taki sam jak mgła, hel, bomba próżniowa, teleportacja i atak Marsjan!

Data: 2012-06-27 08:15:16
Autor: alle!
> [...]

> Pewno uważasz, że to świetny dowcip, co?

Dokładnie taki sam jak mgła, hel, bomba próżniowa, teleportacja i atak

Wcale nie taki sam. O niebo lepszy bo prawdziwy...

Data: 2012-06-27 10:46:01
Autor: Chiron
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4feaa56e$0$26698$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A ty wciąż te same brednie. Przeprosiłeś chociaż za kolportowanie idiotyzmów typu: "jak nie wyląduję, to mnie zabije"? Przeprosiłeś?!!!

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-06-26 23:43:19
Autor: A. Filip
W tupolewie nie wybuchła (żadna?) bomba. Nowa opinia biegłych (z których zrobiono idiotów)
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
[...]

Tytuł wybrał jak dla mnie _idiota_ bo sugeruje że zbadanie ciała jednego
ekshumowanego pasaĹźera wyklucza _jakiekolwiek_ bomby a nie tylko wariant
że wybuch bomby na pokładzie był bezpośrednią przyczyną zgonu jak
"co poniektórzy" ochoczo rzucili się sugerować.

IMHO do wyjaśnienia Smoleńska nie jest konieczny/niezbędny zamach/wybuch bomby.
Tylko że jak ginie prezydent RP3 (_formalnie_ głowa państwa) w
wypadku/"wypadku" na terenie obcego i to "średnio przyjaznego państwa"
to RP3 robi z siebie kompletne pośmiewisko jak nie wyklucza/sprawdza
możliwości zamachu z upierdliwie pedantycznym profesjonalizmem.

Data: 2012-06-26 23:52:45
Autor: u2
W dniu 2012-06-26 23:43, A. Filip pisze:
Tytuł wybrał jak dla mnie _idiota_ bo sugeruje że zbadanie ciała jednego
ekshumowanego pasażera wyklucza _jakiekolwiek_ bomby a nie tylko wariant
że wybuch bomby na pokładzie był bezpośrednią przyczyną zgonu jak
"co poniektórzy" ochoczo rzucili się sugerować.

W dodatku nie zbadano skutkow wybuchu bomby t.zw. prozniowej.

Data: 2012-06-27 00:09:03
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 26 Jun 2012 23:52:45 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Dlatego właśnie retorycznie zapytałam, wybuchu JAKIEJ bomby niby nie
było...
--
XL

Data: 2012-06-27 00:17:33
Autor: u2
W dniu 2012-06-27 00:09, Ikselka pisze:
[...]

Nie wiadomo ktory debil to badal. Nikt nie chce byc osmieszony. Miller
juz sie wylozyl, ale debile nadal brna w zaparte.

Data: 2012-06-28 19:05:06
Autor: pluton
W tupolewie nie wybuchła (żadna?) bomba. Nowa opinia biegłych (z których zrobiono idiotów)
Dlatego właśnie retorycznie zapytałam, wybuchu JAKIEJ bomby niby nie
było...

Wyproznieniowej. Nikt nie chcial w nia wdepnac.

Nullification

Data: 2012-06-27 10:29:58
Autor: Przemysław M.
[...]

Jesteś ekspertem od tego rodzaju bomb?

--
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2012-06-27 10:44:37
Autor: Chiron
Użytkownik "Przemysław M." <"Bronimy PiS przed PO"@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:jsegcl$hof$1dont-email.me...
[...]

Skoro nie badano tego zaraz (sekcja zwłok wykaże, czy np pęcherzyki płuc są rozerwane)- a po roku to można się tylko domyślać, to domyślajmy się. Jak na razie ekshumowano tylko Wassermana- i (ewenement w skali świata. Kto by się odważył? Jaki reżim? W Afryce, Ameryce Południowej? Kto?) nie dopuszczono do obecności przy sekcji zwłok przedstawiciela rodziny- światowej sławy amerykańskiego patologa, nawet jako obserwatora- no to domyślajmy się. Jak ministressa polskiego rządu łże, że widziała naszych patologów ręka w rękę z rosyjskimi robiących sekcje zwłok- to domyślajmy się, o co chodzi. A Ty wyskakujesz z eksperctwem.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-06-27 11:02:57
Autor: A. Filip
"Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> pisze:
[...]

A nie można być "ekspertem" od obijania sobie dup blachą? :-)

Rząd Donalda Tuska (PO) nie będzie rządził wiecznie.
W końcu jego działania "krytycznie skontroluje" jakiś inny rząd,
a Tusk Donald (PO) jeszcze osunął czas przechodzenia na emeryturę również tych co go _zbyt gorliwie_ wspierali (czytaj czas wyciągania
konsekwencji służbowych/zawodowych) ;-)

Data: 2012-06-27 11:41:28
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:jseh5l$kmj$1node1.news.atman.pl...
[...]

Synuś! Nie jesteś w temacie na bieżąco. Słyszałeś o Przemysławie Gosiewskim?

Data: 2012-06-27 11:49:34
Autor: Chiron
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4fead54a$0$26710$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie jestem Twoim synem. Już Ci to pisałem. Pisałem Ci też, że tego typu teksty ustawiają fałszywe relacje między rozmówcami. O sekcji zwłok Gosiewskiego czytałem- i co?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-06-27 11:59:00
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:jsekve$ojs$1node1.news.atman.pl...
[...]

Synku, cytuję ciebie: "Jak na razie ekshumowano tylko Wassermana". Tylko?

Data: 2012-06-27 12:02:20
Autor: Chiron
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4fead965$0$26700$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Rzeczywiście- źle napisałem. Dzięki za sprostowanie Jednak widzę, że jesteś kompletnie niereformowalny. No ok. Napisz mi, w czym Ci przypominam Twojego syna?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-06-27 13:17:00
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:jselnc$pb4$1node1.news.atman.pl...
[...]

W niczym. Wyrażenie retoryczne! O.K. Będzę się zwracał do ciebie "Geniuszu". Odpowiada?

Data: 2012-06-27 13:31:42
Autor: Chiron
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4feaebad$0$1222$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie zrozumiałeś: to, jak się zwracasz do rozmówcy implikuje też jej jakość. Według netykiety na grupach zwracamy się do siebie nickiem. Jak będzie wyglądać nasza dyskusja, jak Ty będziesz pisać do mnieper "geniuszu" a ja do Ciebie np "idzi w kibini matier"?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-06-27 13:47:52
Autor: A. Filip
> [...]

zwłok Gosiewskiego czytałem- i co?

Synku, cytuję ciebie: "Jak na razie ekshumowano tylko Wassermana". Tylko?

A czy gdyby _profesjonalnie_ dokonana powtĂłrnych "kontrolnych" sekcji
zwłok w Polsce kilku/kilkunastu ofiar to te _bardzo spóźnione_
ekshumacje byłyby w ogóle potrzebne?

Za niekompetencje/łatwowierność (lub znacznie gorzej) się płaci.

Data: 2012-06-27 14:10:59
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:87r4t1m0wn.fsfbat.anfi.homeunix.org...
> [...]

ekshumacje byłyby w ogóle potrzebne?

Za niekompetencje/łatwowierność (lub znacznie gorzej) się płaci.

Po co? Te dwie sekcje wykazały, że pacjenci (?) zginęli ponieważ samolot przywalił plecami w ziemię, a nie z powodu kataru siennego lub niestrawności!

Data: 2012-06-28 19:06:44
Autor: pluton
W tupolewie nie wybuchła (żadna?) bomba. Nowa opinia biegłych (z których zrobiono idiotów)
O sekcji zwłok
Gosiewskiego czytałem- i co?

No wpadl pod pociag...

Nullification

Data: 2012-06-27 10:48:57
Autor: A. Filip
Przemysław M. <"Bronimy PiS przed PO"@gaztea.pl> pisze:
[...]

Ale ty przecież jesteś? No to napisz o przemądrzały nam ciemnym jak
tabaka w rogu dlaczego to nie mogła być bomba prożniowa? :-)

Bo badania jednych/kilku zwłok i (AFAIR wcześniejsze) paru ubrań (na
obecność śladów materiałów wybuchowych) mogły wykluczyć (na 90%) wybuch
w przestrzeni pasaĹźerskiej "bomby dobijającej" ktĂłra  miałaby zapewnić Ĺźe _zupełnie nikt_ nie przeĹźył.  A "wyobraĹźalnych" innych rodzajĂłw (w większości mniejszych) bomb jest od jasnej cholery.

Pedantyczne badanie to szereg "silnie zazębiających się"
testów/sprawdzeń i wykrywanie co nie pasuje. A jak wszystko
pasuje "za idealnie" to teĹź bywa podejrzane :-)

Data: 2012-06-28 19:08:20
Autor: pluton
[...]

Bo wybuchla bomba termobaryczna. Kazde dzicko wie, ze wybuch bomby
termoabrycznej obezwladnia wszystkie bomby prozniowe
w promieniu kilkuset metow.

Nullification

Data: 2012-06-29 19:49:20
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jsknq7$o7e$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jesteście wszyscy w błędnym błędzie. To była bobma wybuchowa!

Data: 2012-06-28 19:04:11
Autor: pluton
[...]

Ale przeciez to Wasserman wniosl bombe na poklad i mila ja caly czas przy
sobie.
Skoro na nim nie ma sladow wybuchu, to znaczy ze bomba nie wybuchla.

Nullification

W tupolewie nie wybuchła bomba. Nowa opinia biegłych