W tupolewie nie wybuch³a bomba. Nowa opinia bieg³ych

Data: 2012-06-26 20:59:28
Autor: hehe
W tupolewie nie wybuch³a bomba. Nowa opinia bieg³ych
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa³(a):
Biegli dok³adnie przebadali cia³o Zbigniewa Wassermanna. Ich raport nie pozostawia ¿adnych w±tpliwo¶ci - obra¿enia cia³a s± typowe dla katastrofy lotniczej. Nie ma ¿adnych ¶ladów, które mog³yby sugerowaæ wybuch bomby.

Obra¿enia te s± charakterystyczne dla ofiar katastrofy lotniczej - mówi
RMF FM
prokurator generalny Andrzej Seremet. Biegli, badaj±cy ekshumowane zw³oki Zbigniewa Wassermanna stwierdzili te¿, ¿e cia³o nie nosi ¶ladów fali uderzeniowej b±d¼ akustycznej - dodaje szef polskich ¶ledczych.

Eksperci uwa¿aj±, ¿e b³ony bêbenkowe nie maj± uszkodzeñ sugeruj±cych
eksplozjê
na pok³adzie. Potwierdzili te¿ wstêpne wyniki badañ sprzed miesiêcy -
ostateczn
± przyczyn± ¶mierci s± obra¿enia wielonarz±dowe.

http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/395890,w-tupolewie-nie-
wybuch
la-bomba-nowa-opinia-bieglych.html

Przeciez bomby wybuchly w skrzydlach a nie w kadlubie...
A...i mogli zbadac nie ten kawalek Wassermana co trzeba,
tylko podrzucony przez ruskich kawal swininy...

Data: 2012-06-26 23:47:27
Autor: Chiron
W tupolewie nie wybuch³a bomba. Nowa opinia bieg³ych
U¿ytkownik "hehe" <kiepsk@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jsd7rg$hkv$1inews.gazeta.pl...

±
[...]

Pewno uwa¿asz, ¿e to ¶wietny dowcip, co?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-06-27 00:08:00
Autor: Ikselka
W tupolewie nie wybuch³a bomba. Nowa opinia bieg³ych
Dnia Tue, 26 Jun 2012 23:47:27 +0200, Chiron napisa³(a):

[...]

Wiesz, czytaj±c takie teksty jak "to co¶" napisa³o, mam uczucie, ¿e
niektórzy tzw ludzie jedynie przez tragiczn± pomy³kê losu nie urodzili siê
w chlewie...
--
XL

Data: 2012-06-26 23:10:31
Autor: sedno
W tupolewie nie wybuch³a bomba. Nowa opinia bieg³ych
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisa³(a):
> [...]

Wiesz, czytaj±c takie teksty jak "to co¶" napisa³o, mam uczucie, ¿e
niektórzy tzw ludzie jedynie przez tragiczn± pomy³kê losu nie urodzili siê

Za prosci jestescie oboje na te walke o prawde...
Z kpiarzami trzeba walczyc kpina.
Klin wybijac klinem.
Po oczach!
Ich...

Data: 2012-06-27 08:18:22
Autor: Bogdan Idzikowski
W tupolewie nie wybuch³a bomba. Nowa opinia bieg³ych

U¿ytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:7v38r5vvjrer$.1h3pi2q6nnokv$.dlg40tude.net...

O sobie piszesz?

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-06-27 08:17:15
Autor: Bogdan Idzikowski
W tupolewie nie wybuch³a bomba. Nowa opinia bieg³ych

U¿ytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:jsdalf$jc0$1node2.news.atman.pl...
[...]

Dok³adnie taki sam jak mg³a, hel, bomba pró¿niowa, teleportacja i atak Marsjan!

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-06-27 08:15:16
Autor: alle!
> [...]

> Pewno uwa¿asz, ¿e to ¶wietny dowcip, co?

Dok³adnie taki sam jak mg³a, hel, bomba pró¿niowa, teleportacja i atak

Wcale nie taki sam. O niebo lepszy bo prawdziwy...

Data: 2012-06-27 10:46:01
Autor: Chiron
W tupolewie nie wybuch³a bomba. Nowa opinia bieg³ych
U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4feaa56e$0$26698$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A ty wci±¿ te same brednie. Przeprosi³e¶ chocia¿ za kolportowanie idiotyzmów typu: "jak nie wyl±dujê, to mnie zabije"? Przeprosi³e¶?!!!

serdecznie pozdrawiam

Chiron

W tupolewie nie wybuch³a bomba. Nowa opinia bieg³ych