W tył zwrot! czyli w SN po staremu

Data: 2018-11-21 02:29:35
Autor: Bruno Brunowski
W tył zwrot! czyli w SN po staremu
"Poseł Ast mówił, że ,,zgodnie z oczekiwaniem TSUE, zgodnie z postanowieniem zabezpieczającym" projekt nowelizacji ustawy o SN przewiduje uchylenie przepisów, które obligowały sędziów, którzy przekroczyli 65 lat do przejścia w stan spoczynku.
Wobec tego, jeśli ustawa wejdzie w życie, ci sędziowie będą mogli powrócić do SN, tak jakby tej przerwy nie było, na dotychczasowych zasadach -- podkreślił Ast.
Ponadto, jak mówił poseł PiS, projekt noweli o SN uchyla procedurę ubiegania się o zgodę prezydenta na dalsze orzekanie po ukończeniu 65 roku życia."
https://wpolityce.pl/polityka/422073-sejm-zajmie-sie-projektem-nowelizacji-ustawy-o-sn

--
Bruno

Data: 2018-11-21 07:20:09
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 21 listopada 2018 11:29:37 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
[...]

Sejm ustawę właśnie przegłosował. Jakieś 3÷3,5 godziny od rozpoczęcia nad nią debaty. A tyle było kwiku pisiorów, ze nie cofną się nawet o milimetr.

--
Bruno

Data: 2018-11-21 15:30:09
Autor: Zenek Kapelinder
W tył zwrot! czyli w SN po staremu
I bardzo dobrze ze sie nie chca z gownem bic. Nastepne wybory maja wygrane i to z jeszcze lepszym wynikiem niz poprzednie. W miedzyczasie pani sedzia pojdzie na zasluzona emeryture. Poczekaja i sie doczekaja. A chwilowo zrobili tak ze pani sedzia za duzo nie moze. Celem pisiorow jest nastepna kadencja w sejmie a nie jakis sad. Jak beda mieli wladze to moga kazdy sad uziemic ustawami. Chcieli by miec swojaka na najwyzszym stanowisku w SN. Chwilowo na chceniu sie skonczylo ale nie oznacza to ze sromotnie przegrali i jutro oddadza dobrowolnie wladze.

Data: 2018-11-21 16:54:15
Autor: Lord Donald
[...]

Srajdaczku, jak się obserwuje PiSiorów już trzy lata to popatrz na to, nigdy nie przegrali. Mimo że wiele razy robili krok wstecz. To tak zwany fortel, aby nie kopać się niepotrzebnie. A tak, popatrz co zostanie po staremu, obejrzyj całą ustawę. Stara złodziejka jakby złożyła papiery to by siedziała nadal przy korycie, ustawa przed nowelizacją jej tego nie zabierała. Drąc ryja strzeliła se jedynie w stopę. Srajdaczku, gra między kastą sędziowską a rządem toczy się o co innego, o czym nie chcą mówić, bo chodzi tu o koniec rządów nadzwyczajnej kasty. Ustawa o SN w głównym jej znaczeniu nadal obowiązuje, wchodzą narzędzia kontroli i izby dyscyplinarne, a więc twoi POsrańcy z SN nie bardzo odnajdą się w przyszłej roli już nie jako nadzwyczajna kasta, zamiast przejść i być sędziami w stanie spoczynku, w krótce mogą być byłymi sędziami za kratkami. Tak czy inaczej jak stara ropucha przesiedzi cicho i przetrwa kolejny rok to będzie siedziała z utraconymi kulasami. Ale znając PiSuarów, to jej nie odpuszczą, a jak się chce psa uderzyć to kij zawsze się znajdzie. Jak na razie ustawa o SN ma się dobrze. To że stare złodzieje jeszcze popierdzą w stołek nic tu nie zmienia, bo ustawa nadal zakańcza rządy kasty, raczej kasta sama spierdoli, bo tak by dla nich było najlepiej, niż wytrzyma z PiSowską machiną kontroli SN.

Data: 2018-11-21 09:54:59
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 21 listopada 2018 16:54:17 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
> [...]
> Srajdaczku, jak się obserwuje PiSiorów już trzy lata to popatrz na to, nigdy nie przegrali. Mimo że wiele razy robili krok wstecz. To tak zwany fortel, aby nie kopać się niepotrzebnie.

Drogi debilku, wiem że musisz sobie zracjonalizować tę porażkę, ale niestety nie jest to fortel.
Do pisiorów wreszcie dotarło, że bacznie patrzy im się na ręce. Na polexit ich nie stać, zarówno finansowo jak i sondażowo, więc muszą się podporządkować.

Biorąc pod uwagę grację i wyczucie chwili pisiorów, to za rok pewnie będą pyszczyć jako partia opozycyjna, a te "wycyzelowane" ustawy zostaną użyte do ostatecznej z nimi rozprawy. --
Bruno

Data: 2018-11-21 19:29:53
Autor: Lord Donald
[...]

No to POsrany srajdaczku powiedz gdzie tu wasza wygrana? Ustawa SN nadal obowiązuje. To, że darowali waszej Gerstorf to, że nie złożyła kwitów w terminie zgodnie z ustawą drąc ryja nic tu nie zmienia. Zadaniem ustawy było rozbicie rządów kasty i wprowadzenie nad nią kontroli co nie uległo zmianie. Po prostu nie było sensu walić się tu z UE bo to nie było celem. Odebrali teraz POsrańcom wodę na młyn. Nie było celem ustawy znęcanie się nad waszymi marionetkami mafijnymi z SN, to właśnie ma załatwić izba dyscyplinarna, a nie to że wasza Gersdorf i kilku waszych kolejnych przydupasów nie złoży w odpowiednim momencie kwitu do prezydenta zgodnie z nową ustawą. Ustawa rozbija rządy kasty, to że kilku szuj jeszcze chwile popierdzi w stołki nic tu nie zmienia, jest to obraźliwe dla Polaków, ale wszystko po woli w swoim czasie. Myślałem że PiSuary to oszołomy ze zwykłym szczęściem, ale wszystko mają przemyślane, przewidują wszystko w przyszłość. Podobnie było z TK, tu wprowadzili, rzucili w dodatku POsrańcom jakieś mięso aby ci ujadali, tu cofnęli, i jest i tak po ichniemu, czysta operacja i zamknęli gęby wszystkim bez ciągłego użerania. Ujebali POsrańców konkretnie, zagrali po mistrzowsku podsuwając POsrańcom przegraną kartę, przy tym POsrańcy się skompromitowali biegnąc ze skomleniem do UE, głupia UE łyknęła podstawioną kartę i rozegrała nią sprawę. Jak to teraz jest srajdaczku. UE nie ma już czym grać a ustawa obowiązuje. Czego teraz się chwycą posrańcy aby anulować ustawę. Raczej UE wyszła by na durni szukając kolejnych kruczków w ustawie, skoro już to co im się ne podobało nie istnieje. Sama ustawa rozwala waszą kastę sędziowską i wprowadza narzędzia jej kontroli. Raczej PiSuary nie liczyli, że wasza Gersdorf i kilku tępych sędziów strzelą focha i nie zaniosą kwitka do prezydenta dając się zwolnić od koryta. Od tego są właśnie izby dyscyplinarne aby trzymać waszą kastę za mordę. Wjebali właśnie POsrańców, waszych sędziów i całe wasze UE na minę z tymi kwitkami, a już po sprawie. Po za tym od tego właśnie ma być izba dyscyplinarna, która lepiej zajmie się waszymi sędziami na telefon, i raczej nie przejdą oni w stan spoczynku. Tak że srajdaczku pomyśl nad waszą głupotą zanim zaczniesz kwiczeć ze szczęścia. Nawet nie spodziewałem się, że można było to tak pięknie rozegrać, w sumie z TK zagrali podobnie, nawet nie wiedząc kiedy wasza jak ją nazywasz niemiecka UE nie miała jak pisnąć. Jedyne co teraz może zrobić wasza UE to ogłosić polexit ze złości bo niemiecki suweren sobie tak sobie życzy, ale raczej to Niemcy by się wepchnęli taką decyzją na margines, bo za Polską by wszyscy wyszli z UE po takiej akcji.

Data: 2018-11-21 11:20:34
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 21 listopada 2018 19:29:55 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:

> Do pisiorów wreszcie dotarło, że bacznie patrzy im się na ręce. Na polexit ich nie stać, zarówno finansowo jak i sondażowo, więc muszą się podporządkować.
> No to POsrany srajdaczku powiedz gdzie tu wasza wygrana?

O! Ślinotok ci się włączył! Czyli jednak wygrana ;)

Nie tak dawno temu miałeś ślinotoki z powodu zabezpieczenia TSUE i zabezpieczeń SN. Wtedy wyłeś, ze przywrócenie sędziów SN z Gersdorf na czele, to będzie koniec reformy sprawiedliwości. Dziś sędziowie są przywróceni głosami PiS, a partyjna wersja brzmi "3/4 wygranej" i taką natychmiast powtarzasz.

Jesteś po prostu bezrefleksyjną partyjną szczekaczką, która jedyne co umie to urozmaicić partyjny przekaz stekiem obelg.

--
Bruno

Data: 2018-11-21 21:39:24
Autor: Lord Donald
[...]

Srajdaczku nie masz się z czego cieszyć. Gelsdorf osiągnęła by to samo przynosząc w odpowiednim momencie kwit do prezydenta i reszta waszych cwanych inaczej POsrańców w SN. A więc powiedz na czym ma polegać, że reformy nie ma? Sama reforma nie polegała na tym aby upokorzyć waszą POsraną prezes. Reforma nie miała na celu złapanie na nie dotrzymanie terminu złożenia kwitów waszych POsranych sędziów. A więc założeniem reformy były inne, wprowadzenie mechanizmów aby zakończyć jej rządy jako nadzwyczajnej kasty. Sam szum z terminami kwitków był zaplanowany. To że jej odpuścili ten kwitek i jej focha tu nic nie zmienia. Wasza kasta już nie istnieje, jedyne co może wasza prezes teraz zrobić to ogłosić strajk, ale to od razu kwalifikuje się pod izbę dyscyplinarną, której to tak naprawdę nie chcieliście. Teraz w razie politycznej zadymy, mając na karku wyżej władzę, wasza prezes i reszta takich sędziów przestali by być w ogóle sędziami co przewiduje konstytucja, karząca sędziów za działalność polityczną, wykluczając tym sędziów politycznych. A więc wasza prezes musi cicho siedzieć i robić swoją pracę, przestać lizać swoim POsrańcom odbyty, będąc gotowa na wszystko po waszym telefonie, no chyba, że nie może, ale wtedy długo nie posiedzi, chyba że w więzieniu. To już nie wasza prezes decyduje o losach waszego skorumpowanego Tulei, itp... tylko izba dyscyplinarna. A więc reforma całkowicie zakończona sukcesem, bo takie były jej założenia. Co do UE, to mogli PiSuary strzelić barana i powołać się na protokół brytyjski, ale to jest jak walić w muchę z armaty, więcej syfu jak pożytku i tak prędzej czy później wasi sędziowie polecą pod izbę dyscyplinarną, lub będą robić co powinni jako sędziowie i się pilnować. Pomyśl srajdaczku, wyłącz przez chwilę TVN, bo w TK pisuary zrobili was w chuja podobnie, rzucili wam mięso całkowicie nie związane z problemem, biegaliście kompromitując się w oczach Polaków do UE, niby napuszczając UE na Polskę wygraliście, a jest i tak jak PiSuary chcieli. Ja myślałem, że mieli szczęście, ale widzę że są za sprytni dla was. Kolejny raz wszystko ładnie zaplanowali. Tak czy inaczej poza tym że darowali termin waszym sędziom ustawa funkcjonuje w całości a UE, nawet napuszczona przez was głupimi argumentami UE nie ma się czego czepić bo wypaliła już te argumenty, które celowo PiSuary wam podsunęli. Co do nowych już nie może postawić bo było by to niepoważne. Widzisz teraz ustawa w swojej pierwotnej treści pozostaje, UE nie ma żadnych innych przeciwwskazań. Po prostu odcięli wam dzisiaj paliwo, tyle się stało srajdaczku. A wasi sędziowie sami pouciekają bo nie będą umieli w takich warunkach funkcjonować, lub seryjny samobójca od POsrańców ich załatwi bo przestaną być POsrańcom przydatni, bo w tej sytuacji nie będą się mogli wywiązać się z przed swoimi mocodawcami z PO, ponieważ sami po takim czymś pójdą pod izbę dyscyplinarną bekną. Także wasze SN już nie istnieje, teraz srajdaczku ostatni bastion UE, ale jedynie przez rok. Więc nie wiele ci czasu zostało, radzę ci poprosić twojego jak go nazywasz niemieckiego pana o założenie więcej kont na jego komercyjnych serwerach, bo czas nagli a twoi POsrańcy coraz bardziej przegrani.

Data: 2018-11-21 12:42:11
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 21 listopada 2018 21:39:26 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:

> Dziś sędziowie są przywróceni głosami PiS, a partyjna wersja brzmi "3/4 wygranej" i taką natychmiast powtarzasz.
> Srajdaczku nie masz się z czego cieszyć.
Oj, oprócz śliny cieknie i piana z pyska. Znaczy się pisiory odniosły sukces niebywały. Taki na miarę 1:27.

--
Bruno

Data: 2018-11-21 22:08:32
Autor: Lord Donald
[...]

Nawiązując 1:27 masz na myśli wasz jedyny niby sukces niemiecki i waszego niemieckiego namiestnika Tuska? No to był rzeczywiście sukces, ale porozmawiajmy o Polskich sukcesach srajdaczku bo te wasze mnie nie przekonują, tym bardziej jeżeli są przeciwko naszemu krajowi. No ale znając posty z innych twoich kont i twoje preferencje narodowościowe, to dla ciebie to rzeczywiście może byś sukces, który wynika jedynie z twojego punktu widzenia, podejrzewam, że 1939 dla ciebie także sukces, itp..., nie ukrywam mieliście wiele sukcesów w historii. Tyle w temacie sukcesów srajdaczku, załap się na kolejny spot nazywany reportażem w TVN, walnij browarka z dziennikarzem jak twoi poprzedni koledzy, przy tym zarobisz. Później patrz jak po prowokacji ukochanej TVN, twoi jak ich nazywałeś niemieccy panowie, grilują w UE Polaków, odtrąbisz kolejne sukcesy. Sukces niemieckiej gnidy nigdy nie jest sukcesem Polski, to wasz sukces i tu się zgadzam, jak by nie konfident Tusk i reszta waszych niemieckich POsrańców, raczej Polska by miała normalną sytuację międzynarodową, czego ty i twoje PO jak tu wiele razy pisałeś nie chcesz.

Data: 2018-11-21 14:31:51
Autor: Bruno Brunowski
W tył zwrot! czyli w SN po staremu
Lordzi: "Kwiiiiiiiii, kwiiiiiiii, kwiiiiiiii..."

Ale cię po tych 3/4 sukcesu wzięło.
 Jakbyś się nie ciskał, to nie przeskoczysz faktu, że wczoraj oczy byś wydrapał temu kto by stwierdził że PiS uzna decyzję TSUE, a dziś jak strzeliłeś szpagacik, tak jak B!N.S! nakazał i wychwalasz wielki sukces.

Pięknie was B!N.S! wyszkolił. Nie ma takiej wolty, jakiej byście nie dali rady wywinąć.

--
Bruno

--
Bruno

Data: 2018-11-22 22:33:26
Autor: Lord Donald
[...]

Decyzja TSUE miała na celu zawieszenie ustawy. Jak widzisz ustawa nadal obowiązuje. Wczoraj raczej odpuścili Gersdorf za strzelenie focha i nie złożenie glejtów aby dalej pierdzieć w stołek. Mylisz fakty Srajdaczku. Po prostu odcięli POsrańcom paliwo, nie pomyśleli aby zaskarżyć ustawę w całości, a skupili się na stołku Gersdorf, raczej nie mają już szans zaskarżyć ustawy ponownie powołując się na inne argumenty. Pomijając fakt że zgodnie z protokołem brytyjskim PiSuary mogli po prostu olać TSUE, to wykonali piękny ruch, zakneblowali UE gębę, raczej na tym się wszystko kończy, a ustawa ma się dobrze. Można powiedzieć że nikt nie spodziewał się tak genialnego ruchu, ale z TK Pisuary zagrali podobnie. W końcu Srajdaczku zajarzysz, że po prostu PiSuary zrobili waszych POsrańców w chuja, nawet nie musieli się kopać z waszą UE. Zgodnie ustawą wasza kasta przestaje istnieć, żaden sędzia nie podłoży się pod izbę dyscyplinarną dla swojego POsrańca ryzykując izbę dyscyplinarną, już nie chroni ich kasta. Teraz patrzeć jak POsrańcy pójdą pod sąd. Wasza Gersdorf wsadzi mordę w kubeł, ma nie wiele do powiedzenia, bo przyrosła do stołka, będzie starała się przetrwać ten swój rok, dobrze wie jak coś spróbuje, to nie będzie sędzią w stanie spoczynku, tylko byłym sędziom za kratkami. Wyruchali was PiSuary i to bez mydła, myślałem że to kretyni ze szczęściem, ale widać że to nie wasza liga POsrańcy :) Potraficie jedynie drzeć ryja i robić zadymy, oni pięknie was gnoją, w mistrzowskim stylu i to w białych rękawiczkach.

Data: 2018-11-22 13:44:13
Autor: Bruno Brunowski
W tył zwrot! czyli w SN po staremu
Lordzik wydumał:"Decyzja TSUE miała na celu zawieszenie ustawy."

Drogi debilku, przeczytaj najpierw rzeczoną decyzję o zabezpieczeniu, i nie pieprz glupot.

BTW zabezpieczenie cały czas pozostaje w mocy.

--
Bruno

Data: 2018-11-22 23:24:01
Autor: Lord Donald
[...]

Widzisz ustawa nadal w mocy. Więc co się zmieniło? Po prostu TSUE całkiem mogą teraz pierdzieć skoro same oskarżenie jest już bez przedmiotowe bo opierało się na zaskarżeniu ustawy w części co nawet ustawa nie zakładała i co nie było jej celem, a więc że Gersdorf i reszta nie złożą glejtów w terminie i przejdą w stan spoczynku. Tak że srajdaczku, szkoda dalej tu się rozpisywać, za głupi jesteś aby to ogarnąć. Po prostu wracaj dalej nosić cegły u swojego niemieckiego pana w zamian za ten swój talerz zupy i za nockę w zgrzybiałym baraku, oraz za niedzielną ucztę jaką ci twój pan daje z wygrzebanych ze śmietnika rarytasów gdy grzecznie go z przyjemnością dodatkowo obsłużysz nastawiając tyłka. Już rozumiem dlaczego tak sobie tam to chwalisz, bo bystrością nie grzeszysz, ale nie przejmuj się jest wielu takich jak ty wielbicieli POsrańców w służbie u Niemca, to u was norma, jakbyście nie byli debilami to byście normalnie żyli we własnym kraju, nie musieli jechać tam i upodlać się w niewolniczej pracy.

Data: 2018-11-22 23:09:32
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 22 listopada 2018 23:24:02 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
> Lordzik wydumał:"Decyzja TSUE miała na celu zawieszenie ustawy."
> Widzisz ustawa nadal w mocy.

Oprócz przepisów odsyłających sędziów na przymusową emeryturę. I nikt, poza pisowską propagandą, nie twierdził że jest inaczej. A teraz jedynie dotarła do was ta oczywista oczywistość.
Ale bardziej bolesna jest świadomość, że jest siła która może dać pisiorom po łapach.

--
Bruno

Data: 2018-11-23 05:49:13
Autor: Zenek Kapelinder
W tył zwrot! czyli w SN po staremu
Jasne ze jest taka sila. To wyborcy. Pokazali sile wyrzucajac z pracy POprzednikow pisu. PO nastepnych wyborach ujawni sie nowa sila. Bedzie to sila miedzynarodowych organizacji przestepczych chcacych odzyskac od POprzednikow kase za nie zrealizowane obietnice.

Data: 2018-11-23 06:12:42
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 23 listopada 2018 14:49:14 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Jasne ze jest taka sila. To wyborcy. Pokazali sile wyrzucajac z pracy POprzednikow pisu.

Z dzisiejszego przesłuchania Jacka Dominika przed komisją ds. wyłudzeń VAT:
-Kto był premierem w czasie gdy został pan powołany na podsekretarza stanu w ministerstwie finansów?
-Pan premier Jarosław Kaczyński.
-Po wyborach przyszła następna "ekipa" i nie przeszkadzała, jak rozumiem, pana współpraca z poprzednia "ekipą" i został pan dalej i pracował.
-No tak. Znaczy, nie byłem wyjątkiem, bo akurat wiele osób z poprzedniego kierownictwa zostało dalej w Ministerstwie Finansów..
-Czyli były takie czasy, ze następcy oceniali pod względem kompetencji, motoryczności, a niekoniecznie tylko i wyłącznie momentu powołania na stanowisko.
https://twitter.com/Konwinski_PO/status/1065678189417152514

Dla pisiorów niepojęte, o czym dobitnie świadczyła mina przewodniczącego Horały.

--
Bruno

Data: 2018-11-23 18:59:12
Autor: u2
W dniu 23.11.2018 o 15:12, pisior pisze:
Dla pisiorów niepojęte, o czym dobitnie świadczyła mina przewodniczącego Horały.

ano:))))))))
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-11-24 07:45:03
Autor: Pajdak
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:64472f06-e11b-43c8-8d58-580941f1931bgooglegroups.com...
[...]

Aj waj! Aj waj! Kotek złapany we własne sidła! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-11-23 08:32:31
Autor: Pajdak
komuch "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
. Już rozumiem dlaczego tak sobie tam to chwalisz, bo bystrością nie
grzeszysz,

Tylko dzieci PiS-owskich działaczy są "zdolne, znaja języki". Tak jak ty!
;-)))

ale nie przejmuj się jest wielu takich jak ty wielbicieli POsrańców

A ty kogo wielbisz? Lenina czy Stalina? ;-))

w służbie u Niemca, to u was norma,

Znów odstawiłes leki? ;-)))

jakbyście nie  byli debilami

Takimi jak ty nie jesteśmy. Twoja achondroplazja w połączeniu z afazją i
agrafią poczyniła spustoszenia w twoim mózgu tak dalekie, że nie potrafisz
już nic innego jak tylko w agrawacji wypisywać zasłyszane absurdy

to byście normalnie żyli we własnym kraju

Ad multos annos w pracy dla twego kraju za Uralem.

nie musieli jechać tam

Nie każdy ma tatusia z PiS i nie każdy może dostac złote koryto w spółce
skarbu państwa.

i upodlać się w niewolniczej pracy.

Jakie zarobki miał samorodny talent, pomocnik aptekarza Bartuś Misiewicz?

--
Pajdak

Data: 2018-11-23 08:31:09
Autor: Pajdak

Decyzja TSUE miała na celu zawieszenie ustawy.

Skąd wiesz? W TVPiS Info ci powiedzieli?

Potraficie jedynie drzeć ryja i robić zadymy,

ONR to chyba bojówki PiS-u, n'est pas?

oni pięknie was gnoją, w mistrzowskim stylu i to w białych rękawiczkach.

Pierdel w Brzegu czeka. Znajdzie się miejsce i dla ciebie!

--
Pajdak

Data: 2018-11-21 19:00:20
Autor: z
W tył zwrot! czyli w SN po staremu
W dniu 2018-11-21 o 11:29, Bruno Brunowski pisze:

I to jest skandal. Nie dość że robią za mało i za wolno to się jeszcze z tego wycofują.

Data: 2018-11-22 07:45:09
Autor: Pajdak
[...]

A już witali się z gąską... a tu szast prast i abrogacja ;-)))

Oj musi boleć ;-)))
--
Pajdak

W tył zwrot! czyli w SN po staremu