Data: 2011-01-14 18:16:38 | |
Autor: boukun | |
W tym momencie samolot zostal skazany na smierc! | |
http://www.tvn24.pl/-2,1689209,0,1,rekonstrukcja-lotu-z-mak-ze-stenogramem-po-polsku,wiadomosc.html
8:31 "Nieznany (Dyrektor protokolu Kazana): Na razie nie ma decyzji prezydenta co dalej robic." To jest moment kiedy do lotniska jest ok 6 mil. To jest odpowiedz na informacje kapitana,ze ladowac sie NIE DA. Kapitan Tu-154M po licznych informacjach zwraca sie do dyr. protokolu Kazany, aby poinformowal szefa, iz w Smolensku wyladowac sie nie da. Kazana udaje sie do prezydenta. Wraca, kiedy do lotniska jest kilka mil i oswiadcza co powyzej. Znaczy to ni mniej nie wiecej, ze ma ladowac w Smolensku. Brak decyzji o odejsciu na zapasowe lotnisko to wyrok smierci. |
|
Data: 2011-01-14 18:25:50 | |
Autor: jadrys | |
W tym momencie samolot zostal skazany na smierc! | |
W dniu 2011-01-14 18:16, boukun pisze:
http://www.tvn24.pl/-2,1689209,0,1,rekonstrukcja-lotu-z-mak-ze-stenogramem-po-polsku,wiadomosc.html 8:31 Problem jest bardziej z³o¿ony - za sterami siedzia³ ¿ywy pilot. I to pewnie taki któremu ¿ycie jeszcze siê nie znudzi³o... -- Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ.. Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2011-01-14 18:42:42 | |
Autor: A. Filip | |
W tym momencie samolot zostal skazany na smierc! | |
jadrys <andrzej203@op.pl> pisze:
W dniu 2011-01-14 18:16, boukun pisze: Widać ten pilot miał przyszły medal od min. Klicha (PO) w czterech literach :-) [ Patrz medal za odmowę lotu do "wojennej Gruzji" ] -- Andrzej Adam Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej). Ja się boję Pana Boga i mojej żony czasami. -- Tusk, Donald (1957-) |
|
Data: 2011-01-14 18:51:11 | |
Autor: bolek | |
W tym momencie samolot zostal skazany na smierc! | |
U¿ytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:piidkyfmt1+B1E@charles.huge.strangled.net... jadrys <andrzej203@op.pl> pisze:A swoj± drog± po jak± cholerê rz±dowe samoloty pcha³y siê na tak± namiastkê lotniska. Nie chcia³o siê dupska t³uc limuzyn± ? Szkoda, ¿e nie kazali pilotowi zaparkowaæ od razu w Katyniu. bolek |
|
Data: 2011-01-15 00:03:41 | |
Autor: Kaczysta | |
W tym momencie samolot zostal skazany na smierc! | |
U¿ytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d308d10$0$2486$65785112news.neostrada.pl... I tu jest ca³y problem. & kwietnia te¿ by³ lot na to polne lotnisko takim samolotem. Ten przyjêty rz±dowy standard latania wszêdzie samolotami jest bez sensu. A mo¿e lepiej by³oby mieæ luksusow± salonkê i korzystaæ z linii kolejowej? Fakt, ¿e taka podró¿ nieco trwa, ale mo¿na tak zaplanowaæ, ¿e podró¿ bêdzie efektywnie wykorzystana - np. praca nad wyst±pieniem czy lektura dokumentów lub choæby prasy. AZ |
|
Data: 2011-01-14 20:24:08 | |
Autor: Anatol | |
W tym momencie samolot zostal skazany na smierc! | |
Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:piidkyfmt1+B1E@charles.huge.strangled.net... Widać ten pilot miał przyszły medal od min. Klicha (PO) w czterech Protasiuk uczestniczył w słynnym locie do Gruzji jako II pilot i dobrze znał wszystkie okoliczności i konsekwencje odmowy polecenia Kaczyńskiego. W tym przypadku w grę wchodziła także odmowa wykonania bezpośrednich rozkazów dowódcy sił powietrznych. Są 3 możliwości : 1) pomimo złych warunków Prezydent kazał lądować w Smoleńsku a Błasik pilnował żeby przypadkiem komuś nie wpadło do głowy odstąpić od lądowania, 2) ze względu na złe warunki atmosferyczne Prezydent kazał lecieć na lotnisko zapasowe np. do Mińska a Błasik osobiście pilnował żeby pilotom przypadkiem nie wpadło do głowy lądowanie w tej mgle, 3) Prezydent powiedział że mu wszystko jedno gdzie poleci a Błasik poszedł do kabiny w celach towarzyskich. Anatol |
|
Data: 2011-01-14 19:45:11 | |
Autor: obserwator | |
W tym momencie samolot zostal skazany na smierc! | |
Anatol <c355@usuntowp.pl> napisa³(a): (ciach wymysly)
to sa tylko twoje wymysly wyssane z palca. Z cudzymi tendencyjnymi, klamliwymi wymyslami dyskutowac sie nie da. Podaj fakty udokumentowane ktore potwierdza twoje wymysly, a ktorych glownym celem jest poparcie nonsensownego raportu MAK. Skoro nie orientujesz sie w pewnych FAKTACH, to lepiej milcz, Bo to co robisz to tylko prosowiecka dezinformacja. Jesli nie czujesz sie Polakiem, to przeciez nie musisz w Polsce mieszkac , tylko mozesz wyemigrowac do Rosji. Ktos cie tu trzyma na sile? Nie mysle, wiec bierz doope w troki i jedz do tego dobrobytu w Rosji, a nie rob sowieckiego bagna w Polsce. Kto to jest Anodina i czym jest MAK, mozesz poczytac pod linkiem ktory podaje ponizej. A to kilka bardzo istotnych cytatow z tego tekstu: *Krytycznie zarówno o MAK, jak i Tatianie Anodinie pisa³a rosyjska gazeta „Stringer”. W artykule z sierpnia 2001 r. czytamy: Stworzony pod pretekstem utrzymania jednolito¶ci lotnictwa na terenie WNP MAK nie jest organizacj± legaln±, poniewa¿ – wed³ug konstytucji Federacji Rosyjskiej – miêdzypañstwowe umowy musz± byæ ratyfikowane w Dumie Pañstwowej. Jednak umowy zawarte miêdzy pañstwami i MAK nie by³y ratyfikowane. Tatiana Anodina w sposób samozwañczy nosi mundur ministra lotnictwa cywilnego Rosji. Je¶li rozpatrywaæ „kacykostwo” Tatiany Anodiny na p³aszczy¼nie prawa, to wszystkie certyfikaty wydane przez ow± organizacjê nie maj± mocy prawnej. Uchwa³a rz±du Czernomyrdina (nr 367) z 23 kwietnia 1994 r., w którym MAK-owi dano pe³nomocnictwa federalnego zarz±du Federacji Rosyjskiej do wydawania certyfikatów dotycz±cych techniki lotniczej, zosta³a wydana wbrew konstytucji Rosji.* *Czytaj±c informacje dotycz±ce ustalonych przez MAK przyczyn kolejnych katastrof, trudno nie zauwa¿yæ, ¿e wszystkie zawieraj± podobne tezy. Tak samo jest ze wstêpnymi ustaleniami przyczyn katastrofy prezydenckiego samolotu pod Smoleñskiem. Informacje o b³êdach za³ogi i ewentualnych naciskach media rosyjskie (a za nimi „Gazeta Wyborcza”) podawa³y ju¿ w dniu katastrofy 10 kwietnia. Na konferencji prasowej 19 maja Tatiana Anodina mówi³a: – Trzeba zbadaæ wa¿n± kwestiê ewentualnego wywierania nacisków na pilotów.* http://freeisoft.pl/?p=32420 -- |
|
Data: 2011-01-14 19:48:18 | |
Autor: | |
REASUMUJAC | |
1. MAK jest organizacja NIELEGALNA 2. Mak zawsze obwinia pilotow i zle warunki atmosferyczne Wniosek: Raporty Mak mozna o kant doopy rozbic. -- |
|
Data: 2011-01-14 21:04:16 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
REASUMUJAC | |
U¿ytkownik <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:igq9a2$a$1inews.gazeta.pl...
Masz z³e informacje. MAK jest organizacj± legaln±. http://pl.wikipedia.org/wiki/Miêdzypañstwowy_Komitet_Lotniczy -- J. Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼" "Jak nie wyl±dujê(my), to mnie zabije(j±)" |
|
Data: 2011-01-14 20:41:12 | |
Autor: obserwator | |
REASUMUJAC | |
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa³(a):
ja mam dobre wiadomosci, ale to ty sie po prostu nie orientujesz o co chodzi. Nawet tekstu nie przeczytales do ktorego link podalem, Bbos zaslepony kacap, a nie Polak. MAK jest organizacja nielegalna w swietle Konstytucji Federacji Rosyjskiej. Pisala o tym rosyjka prasa. Ty lepiej wiesz anizeli Rosjanie co jest u nich legalne, a co nie? -- |
|
Data: 2011-01-14 21:49:23 | |
Autor: jedrus | |
REASUMUJAC | |
W dniu 2011-01-14 21:41, obserwator pisze:
ja mam dobre wiadomosci, ale to ty sie po prostu nie orientujesz o co chodzi. Probowales sprzedac te wiadomosci rydzyjkowi -- jedrus http://mokotow.btx.pl/ http://automasa.pl/ http://dziadowskikraj.pl/ |
|
Data: 2011-01-14 21:04:02 | |
Autor: obserwator | |
REASUMUJAC | |
jedrus <jedrus@nospam.btx.pl> napisa³(a):
W dniu 2011-01-14 21:41, obserwator pisze: co tam pierdzielisz niedorobiony komuszku? -- |
|
Data: 2011-01-14 22:07:04 | |
Autor: jedrus | |
REASUMUJAC | |
W dniu 2011-01-14 22:04, obserwator pisze:
ja mam dobre wiadomosci, ale to ty sie po prostu nie orientujesz o co chodzi. Wiesz, niedorubki daje sie ukryc a fuszerke widac. -- jedrus http://mokotow.btx.pl/ http://automasa.pl/ http://dziadowskikraj.pl/ |
|
Data: 2011-01-14 21:18:27 | |
Autor: obserwator | |
REASUMUJAC | |
jedrus <jedrus@nospam.btx.pl> napisa³(a):
Wiesz, niedorubki daje sie ukryc a fuszerke widac. a cos w temacie i merytorycznie potrafisz napisac? Ps. kup se slownik, albo korzystaj z internetowego za darmo, jak juz chcesz koniecznie cos pisac w sieci i ci publiczny sracz nie wystarcza. -- |
|
Data: 2011-01-14 20:58:23 | |
Autor: jedrus | |
W tym momencie samolot zostal skazany na smierc! | |
W dniu 2011-01-14 20:45, obserwator pisze:
to sa tylko twoje wymysly wyssane z palca. Z cudzymi tendencyjnymi, klamliwymi Az sie boje zapytac z czyjego kut...., ups palca ssiesz swoje teorie. -- jedrus http://mokotow.btx.pl/ http://automasa.pl/ http://dziadowskikraj.pl/ |
|
Data: 2011-01-15 17:28:58 | |
Autor: Klin | |
W tym momencie samolot zostal skazany na smierc! | |
U¿ytkownik obserwator napisa³:
Anatol<c355@usuntowp.pl> napisa³(a):http://freeisoft.pl/?p=26820 Czy raport MAK odpowiada na wszystkie te w±tpliwo¶ci? Jest to pytanie do polskich ekspertów - miejmy nadziejê ¿e Wasz protest jakim by³o nieuczestniczenie w konferencji nie skoñczy siê tylko na tym ge¶cie. |
|
Data: 2011-01-14 20:48:39 | |
Autor: A. Filip | |
W tym momencie samolot zostal skazany na smierc! | |
"Anatol" <c355@usuntowp.pl> pisze:
Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości Jak rozumiem nie było *rozkazów* w sensie "pedantycznie legalistycznym". Tylko że była sytuacja w której pośrednie "niby sugestie" mogły zostać błyskawicznie zmienione w rozkazy z "wkurwieniem" po drodze wysokiego "przełożonego przełożonego". Są 3 możliwości : -- Andrzej Adam Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej). Trzeba zrobić to, co korzyść przynosi niebu, duchowi i ludziom. -- Mo Di [Mo Ti, Mozi, Mo-cy, Mocjusz] (ok. 479-381 p.n.e.) |
|
Data: 2011-01-14 20:49:36 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
W tym momencie samolot zostal skazany na smierc! | |
Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:igq7sr$h5d$1usenet.news.interia.pl...
Obawiam się, że 3 punkt odpada. W tym czasie, gdy ich odwiedził, byli bardzo zajęci lądowaniem. Chyba, że przyniósł małpeczki. -- J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź" "Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)" |
|
Data: 2011-01-14 21:22:49 | |
Autor: boukun | |
W tym momencie samolot zostal skazany na smierc! | |
Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:igq7sr$h5d$1usenet.news.interia.pl...
Punkt 2 i 3 nie trzymają się kupy. Bo jak on pilonował, żeby nie lądowali przypadkiem w tej mgle, skoro lądowali... boukun |
|
Data: 2011-01-14 21:28:35 | |
Autor: jedrus | |
W tym momencie samolot zostal skazany na smierc! | |
W dniu 2011-01-14 20:24, Anatol pisze:
3) Prezydent powiedział że mu wszystko jedno gdzie poleci a Błasik A gdzie mial isc jak salonka przepelniona. -- jedrus http://mokotow.btx.pl/ http://automasa.pl/ http://dziadowskikraj.pl/ |
|
Data: 2011-01-15 00:30:04 | |
Autor: jadrys | |
W tym momencie samolot zostal skazany na smierc! | |
W dniu 2011-01-14 18:42, A. Filip pisze:
Nawet nie m,a co tych dwu spraw porównywać. Tam zagrożenie było nikłe, a tu, pod Smolańskiem, na małym wojskowym lotnisku, przy braku widoczności równało się samobójstwu. I jest rzeczą niepoważną mówić że na coś takiego pilot zdecydował się bez zapewnień z ziemi... -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2011-01-15 01:54:19 | |
Autor: A. Filip | |
W tym momencie samolot zostal skazany na smierc! | |
jadrys <andrzej203@op.pl> pisze:
W dniu 2011-01-14 18:42, A. Filip pisze: HGW jakie byłoby rzeczywiście napotkane zagrożenie przy wlocie w "wojenną Gruzję" bo pilot po prostu odmówił wlotu w "strefę niebezpieczną/wojenną" *według przepisów*. Wtedy pilot odmówił dokonania "testu potencjalnie niszczącego/samobójczego". Jak widać taka odmowa w resorcie min. Klicha (PO) już się nie powtórzyła choć minister ponadawał za nią medale. A zejście na 100m a potem odejście przy braku widzenia pasa też niby powinno być całkowicie bezpieczne. Zresztą jak chcesz mieć praktyczne i łopatologiczne moje podejście do kwestii winy z "Polskiego punktu widzenia": Polska powinna się czepiać kontrolerów ze Smoleńska, tego lotniska i ruskiej "ścieżki podejmowania decyzji" dla zasady bo jakiś (mniejszościowy) udział w winie mają i lepiej wygląda jak się nie jest "jedynym winnym" nawet jak się i tak zostaje "głównym winnym". Tylko że jak takie *zabójcze spierdolenia* mają się nie powtórzyć to kluczowa jest kwestia winy po stronie Polskiej. Bo piloci VIPów "nie malowanych" nie powinni liczyć na to że "nikt ich nigdy nie będzie podpuszczał", nie powinni ochoczo wsadzać wacka do maszynki do mięsa "bo ktoś im nie zakazał albo kilkanaście sekund za późno krzyknął żeby cofać". Ja nie wykluczam że Ruscy mogli skorzystać z okazji na którą byli przygotowani "jakby się kiedyś nadarzyła", dać "chojrakom" samym wlecieć z chojrackim łamaniem przepisów w zabójczą pułapkę "korzystnej pogody co się akurat trafiła", "psychologicnego podpuszczania" i "niby zwykłego bajzlu" tylko że powtarzanie tego za często bez dowodów się też nie opłaci. Można pamiętać "o niewykluczonym wyjaśnieniu" nawet mówiąc o nim bardzo rzadko. -- Andrzej Adam Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej). Głodny widzi we śnie chleb, spragniony - wodę. -- Przysłowie armeńskie (pl.wikiquote.org) |
|
Data: 2011-01-15 08:49:47 | |
Autor: jadrys | |
W tym momencie samolot zostal skazany na smierc! | |
W dniu 2011-01-15 01:54, A. Filip pisze:
Nie wykluczasz, i o to chodzi. Jednak moim zdaniem Ruscy pomogli trochę tej "korzystnej pogodzie", takoż i w podjęciu ostatecznej decyzji co do lądowania. - W pierwszym przypadku sztucznie wywołali/zagęścili mgłę, a w drugim podawali pilotowi fałszywe informacje. -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2011-01-14 19:09:56 | |
Autor: boukun | |
W tym momencie samolot zostal skazany na smierc! | |
U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:igq0v4$6tq$1news.onet.pl... W dniu 2011-01-14 18:16, boukun pisze: Oj, d³ugotrwa³a presja psychiczna potrafi z cz³owieka zrobiæ bezwiednego robota... Ja jestem wrêcz przekonany, ¿e ten pilot Arkadiusz Protasiuk ¼le spa³ poprzedzaj±cej katastrofê nocy. St±d jeszcze motanie siê i pocz±tkowa odmowa startu przed wylotem... boukun |
|
Data: 2011-01-14 19:14:41 | |
Autor: jedrus | |
W tym momencie samolot zostal skazany na smierc! | |
W dniu 2011-01-14 19:09, boukun pisze:
StÄ…d jeszcze motanie siÄ™ i poczÄ…tkowa Nie ma sie co dziwic. Lot z kaczynskim to jak gra w ruska ruletke. -- jedrus http://mokotow.btx.pl/ http://automasa.pl/ http://dziadowskikraj.pl/ |
|
Data: 2011-01-15 00:29:56 | |
Autor: jadrys | |
W tym momencie samolot zostal skazany na smierc! | |
W dniu 2011-01-14 19:09, boukun pisze:
Pewnie ¿e potrafi.. Ale czy a¿ do tago stopnia ¿eby pope³niæ samobójstwo? Bo przecie do ataku Kamikaze mo¿na porównaæ tylko l±dowanie na ma³ym lotnisku bez widoczno¶ci.. -- Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ.. Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2011-01-15 15:05:27 | |
Autor: boukun | |
W tym momencie samolot zostal skazany na smierc! | |
U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:igqmb6$ago$2news.onet.pl... W dniu 2011-01-14 19:09, boukun pisze: To nie by³o ¶wiadome pope³nienie samobójstwa, pilot bêd±c pod presj± Lecha Kaczyñskiego i gen. B³asika czu³ siê, jakby by³ po za¿yciu opium... boukun |
|
Data: 2011-01-15 16:18:12 | |
Autor: Tomy M. | |
W tym momencie samolot zostal skazany na smierc! | |
W dniu 2011-01-15 15:05, boukun pisze:
To nie było świadome popełnienie samobójstwa, pilot będąc pod presją PO chuju ekspertyzę przedstawiłeś, pewnie sam opium zażywasz :-) -- Tomy M. "...trawiłem lata by poznać prostackie tryby historii monotonną procesję i nierówną walkę zbirów na czele ogłupiałych tłumów przeciw garstce prawych i rozumnych" — Zbigniew Herbert |
|
Data: 2011-01-15 16:31:16 | |
Autor: boukun | |
W tym momencie samolot zostal skazany na smierc! | |
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4d31bab3$0$2457$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2011-01-15 15:05, boukun pisze: Nie, ale wiem coś na ten temat. Kiedyś podobnie się czułem, jak nachodził mnie mój najlepszy kolega z drugim takim, żeby im pożyczyć 100 tys. zł na umowę notarialną. Presję psychiczną wywierał kolega na mnie straszną. Pamiętam, że spać nie mogłem, a jak się zbudziłem, to prosiłem dosłownie boga, żeby do mnie nie przyszli (miałem w tym dniu pójść z nimi do banku wypłacić swoje pieniądze dla nich). Przyszli i ja byłem tak otumaniony przez swojego najlepszego kolegę i nie chcąc okazać, że mu nie ufam poszedłem jakbym był po narkotykach jakiś, i pożyczyłem im te pieniądze. To był rok 1982. Już tych pieniędzy nie odzyskałem... boukun |
|
Data: 2011-01-15 20:56:04 | |
Autor: jadrys | |
W tym momencie samolot zostal skazany na smierc! | |
W dniu 2011-01-15 16:31, boukun pisze:
Ale raczej z mostu bądź wieżowca byś nie skoczył.. A do tego można porównać takie lądowanie bez widoczności. -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2011-01-15 20:56:10 | |
Autor: jadrys | |
W tym momencie samolot zostal skazany na smierc! | |
W dniu 2011-01-15 15:05, boukun pisze:
Oczywi¶cie jest to mo¿liwe, ale bardzo ma³o prawdopodobne. -- Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ.. Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2011-01-14 19:16:20 | |
Autor: Tomy M. | |
W tym momencie samolot zostal skazany na smierc! | |
W dniu 2011-01-14 18:16, boukun pisze:
http://www.tvn24.pl/-2,1689209,0,1,rekonstrukcja-lotu-z-mak-ze-stenogramem-po-polsku,wiadomosc.html Ruska Sabaka jesteś. > Na razie nie ma decyzji prezydenta > co dalej robic." Oznacza że prezydent nie podjął decyzji na które lotnisko zapasowe się udać. -- Tomy M. "...trawiłem lata by poznać prostackie tryby historii monotonną procesję i nierówną walkę zbirów na czele ogłupiałych tłumów przeciw garstce prawych i rozumnych" — Zbigniew Herbert |
|
Data: 2011-01-14 19:29:11 | |
Autor: boukun | |
W tym momencie samolot zostal skazany na smierc! | |
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4d3092f4$0$2458$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2011-01-14 18:16, boukun pisze: Ale czego ty psioczysz w tym momencie na Ruskich, skoro prezydent był szaleńcem i nieobliczalnym straceńcemm i sam sobie i nie tylko sobie winien...
To ch... nie prezydent... boukun |
|
Data: 2011-01-14 19:41:42 | |
Autor: jedrus | |
W tym momencie samolot zostal skazany na smierc! | |
W dniu 2011-01-14 19:29, boukun pisze:
> Na razie nie ma decyzji prezydenta Nie do konca. Na forum pilotow albo gdzies w telewizorni mowili dzisiaj, ze _10 sekund bez decyzji_ (nie wazne czyjej) pilot powinien przerwac wszystie procedury i natychmiast sperdalac na kolejny krag. -- jedrus http://mokotow.btx.pl/ http://automasa.pl/ http://dziadowskikraj.pl/ |
|
Data: 2011-01-14 18:53:20 | |
Autor: obserwator | |
W tym momencie samolot zostal skazany na smierc! | |
jedrus <jedrus@nospam.btx.pl> napisa³(a):
Nie do konca. Na forum pilotow albo gdzies w telewizorni mowili dzisiaj, ze _10 sekund bez decyzji_ (nie wazne czyjej) pilot powinien przerwac wszystie procedury i natychmiast sperdalac na kolejny krag.nie pierdziel kolejny sowiecki dezinformatorze, bos za glupi zeby wprowadzac myslacych Polakow w blad. -- |
|
Data: 2011-01-14 20:32:15 | |
Autor: Xan | |
W tym momencie samolot zostal skazany na smierc! | |
W dniu 14.01.2011 19:53, obserwator pisze:
jedrus<jedrus@nospam.btx.pl> napisa³(a): to o¶wieæ nas swoj± pierdolon± pseudo prawd±, panie TW |
|
Data: 2011-01-14 20:44:59 | |
Autor: jedrus | |
W tym momencie samolot zostal skazany na smierc! | |
W dniu 2011-01-14 19:53, obserwator pisze:
Nie do konca. Na forum pilotow albo gdzies w telewizorni mowili dzisiaj, nie pierdziel kolejny sowiecki dezinformatorze, bos za glupi zeby wprowadzac Pisal ci juz ktos zebys spadal w pis_du -- jedrus http://mokotow.btx.pl/ http://automasa.pl/ http://dziadowskikraj.pl/ |
|
Data: 2011-01-14 19:55:00 | |
Autor: A. Filip | |
W tym momencie samolot zostal skazany na smierc! | |
jedrus <jedrus@nospam.btx.pl> pisze:
W dniu 2011-01-14 19:29, boukun pisze: Podali konkretny przepis zalecenie czy był to "zdrowy rozsądek" (po fakcie)? -- Andrzej Adam Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej). Lepiej mniej grzmotów w ustach i więcej piorunów w garści. -- Przysłowie indiańskie (pl.wikiquote.org) |
|
Data: 2011-01-14 20:48:44 | |
Autor: jedrus | |
W tym momencie samolot zostal skazany na smierc! | |
W dniu 2011-01-14 19:55, A. Filip pisze:
To ch... nie prezydent... Co znaczy po fakcie? -- jedrus http://mokotow.btx.pl/ http://automasa.pl/ http://dziadowskikraj.pl/ |
|
Data: 2011-01-14 21:14:15 | |
Autor: A. Filip | |
W tym momencie samolot zostal skazany na smierc! | |
jedrus <jedrus@nospam.btx.pl> pisze:
W dniu 2011-01-14 19:55, A. Filip pisze: Po fakcie (katastrofie) to każdy głupi może łatwo grać mądrego. -- Andrzej Adam Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej). Wysoko w niebo wzbija się dym z komina, jeżeli wszyscy w rodzinie zbierają chrust. -- Przysłowie chińskie (pl.wikiquote.org) |
|
Data: 2011-01-14 21:23:42 | |
Autor: jedrus | |
W tym momencie samolot zostal skazany na smierc! | |
W dniu 2011-01-14 21:14, A. Filip pisze:
Nie do konca. Na forum pilotow albo gdzies w telewizorni mowili A kto gra? -- jedrus http://mokotow.btx.pl/ http://automasa.pl/ http://dziadowskikraj.pl/ |
|
Data: 2011-01-14 21:39:19 | |
Autor: Anatol | |
W tym momencie samolot zostal skazany na smierc! | |
Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:rn5yho0ov3+B1E@charles.huge.strangled.net... Nie do konca. Na forum pilotow albo gdzies w telewizorni mowili Tu są normy : http://www.europarl.europa.eu/commonpositions/2006/pdf/c6-0090-06-part.2_pl.pdf od str. 124 dla podejścia nieprecyzejnego "...Pilot nie może kontynuować podejścia poniżej MDA/MDH jeżeli nie jest w stanie wyraźnie dostrzec i zidentyfikować co najmniej jednego z następujących punktów odniesienia dla drogi startowej, na której planuje lądowanie: (i) elementy systemu świateł podejścia; (ii) próg drogi startowej; (iii) oznaczenia progu drogi startowej; (iv) światła progowe; (v) światła identyfikacyjne progu drogi startowej; (vi) wizualny wskaźnik ścieżki schodzenia; (vii) strefa przyziemienia, bądź oznaczenia strefy przyziemienia; (viii) światła strefy przyziemienia; (ix) światła krawędziowe drogi startowej; lub (x) inne punkty wizualnego odniesienia przyjęte przez organ." minimalny MDA/H wymienione w tabelach to 250 stóp dla najlepiej wyposazonych lotnisk. ponadto : 08:35:22 [Kontroler] Polski 101, i od 100 metrów być gotowym do odejścia na drugi krąg. 08:35:29 [Kapitan] Tak jest. Anatol |
|
Data: 2011-01-14 21:01:31 | |
Autor: obserwator | |
Anatol - to sa kolejne dezinforacyjne teksty | |
ktorych celem jest potwierdzenie ruskich klamstw o katastrofie pod Smolenskiem Ty sie tak na ty znasz jak na ekonomii i budowie autostrad, o czym mialem sie okazje przekonac. Kolejny raz widze, ze ty kompletnie nie bierzesz pod uwage faktow. To co podajesz jest absurdem, ktory ma nadac range powagi twoim manipulacja i dezinformacja. Tego nikt na tej grupie nie jest moze ocenic, bo to sa zagadnienia dla profesjonalistow. Dzisiaj zamiescilem na ten temat informacje oparta o informacje MAK, ze przyrzady pokladowe podawaly nieprawidlowe wartosci,a ruska wieza caly czas ich zapewnialaze sa na dobrej drodze, nawet wtedy gdy samolot tracil juc wyraznie wysokosc i byl kierowany nie na pas startowy, ale obok lotnicka. Sam MAK sie po prostu wkopal, bo chyba liczy na polska glupote.,czyli takich ludzi jak ci co slepo nadal wierza propagandzie prokremlowskiej. Dlaczego wiec siejesz prosowiecka, klamliwa propagande? Placa ci za to? -- |
|
Data: 2011-01-14 22:13:19 | |
Autor: jedrus | |
Anatol - to sa kolejne dezinforacyjne teksty | |
W dniu 2011-01-14 22:01, obserwator pisze:
[ciach] To jest usenet trollu a nie prywatna skrzynka. Podac ci adres do Anatola? -- jedrus http://mokotow.btx.pl/ http://automasa.pl/ http://dziadowskikraj.pl/ |
|
Data: 2011-01-14 21:24:22 | |
Autor: obserwator | |
Anatol - to sa kolejne dezinforacyjne teksty | |
jedrus <jedrus@nospam.btx.pl> napisa³(a):
W dniu 2011-01-14 22:01, obserwator pisze: jesli ja jestem trollem, to kim ty jestes, pacanie? -- |
|
Data: 2011-01-14 22:30:34 | |
Autor: jedrus | |
Anatol - to sa kolejne dezinforacyjne teksty | |
W dniu 2011-01-14 22:24, obserwator pisze:
To jest usenet trollu a nie prywatna skrzynka. Podac ci adres do Anatola? Pogromca trolli -- jedrus http://mokotow.btx.pl/ http://automasa.pl/ http://dziadowskikraj.pl/ |
|
Data: 2011-01-14 21:34:54 | |
Autor: obserwator | |
Anatol - to sa kolejne dezinforacyjne teksty | |
jedrus <jedrus@nospam.btx.pl> napisa³(a):
Pogromca trolli nie, ty jestes prosowieckim dezinformatorem i jednoczesnie pozytecznym idiota. Ponial esbuc? Suworow sie klania. -- |
|
Data: 2011-01-14 22:44:59 | |
Autor: jedrus | |
Anatol - to sa kolejne dezinforacyjne teksty | |
W dniu 2011-01-14 22:34, obserwator pisze:
Pogromca trolli Wydaje mi sie ze za duze wiertlo uzyles i nic ci nie wyskoczylo ze lba. Sproboj moze bez ingerencji narzedzi czyli bezposrednio o sciane. -- jedrus http://mokotow.btx.pl/ http://automasa.pl/ http://dziadowskikraj.pl/ |
|
Data: 2011-01-14 22:06:37 | |
Autor: obserwator | |
Anatol - to sa kolejne dezinforacyjne teksty | |
jedrus <jedrus@nospam.btx.pl> napisa³(a):
W dniu 2011-01-14 22:34, obserwator pisze:mam tez mlotek, jesli chcesz to cie moge nim popukac po tepej pale. ps. kup se slownik, bo znowu piszesz z bledami orto. -- |
|
Data: 2011-01-14 21:34:57 | |
Autor: obserwator | |
Anatol - to sa kolejne dezinforacyjne teksty | |
jedrus <jedrus@nospam.btx.pl> napisa³(a):
Pogromca trolli nie, ty jestes prosowieckim dezinformatorem i jednoczesnie pozytecznym idiota. Ponial esbuc? Suworow sie klania. -- |
|
Data: 2011-01-14 22:38:50 | |
Autor: Anatol | |
Anatol - to sa kolejne dezinforacyjne teksty | |
U¿ytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:igqdjb$d8i$1inews.gazeta.pl... Dzisiaj zamiescilem na ten temat informacje oparta o informacje MAK, ze Ale za³oga korzysta³a z odczytów radiowysoko¶ciomierza który wskazywa³ prawid³owe warto¶ci (skoro tak to ¶wiadomie olali wysko¶ciomierz baryczny i jego ustawienia - widocznie przy zamiarze tak ekstremalnego manewru niskiej wysoko¶ci najlepszy by³ wyko¶ciomierz radiowy). Na bazie bezwglêdnych pomiarów wysoko¶ci prawid³owe komendy podawa³ te¿ system TAWS : TERRAIN EHEAD (od pu³apu 200m) i PULL UP (od pu³apu 60m). Na bezwglêdnej wysoko¶ci 80m, o 8:40:50 komendê "odchodzimy" wyda³ te¿ II pilot ale ani II pilot ani kapitan nie jej nie wykona³. 2 sekundy pó¼niej, na wysoko¶ci 50 m komendê przej¶cia do lotu poziomego da³ kontroler lotu. Wy³±czenie autopilota i w³±czenie ci±gu maksymalnego nast±pi³o dopiero 4 sekundy pó¼niej na wysoko¶ci poni¿ej 20m. Dane z : http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100617&typ=po&id=po11.txt Anatol |
|
Data: 2011-01-14 21:55:59 | |
Autor: obserwator | |
Anatol - to sa kolejne dezinforacyjne teksty | |
Anatol <c355@usuntowp.pl> napisa³(a):
http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100617&typ=po&id=po11.txt to sa informacje z czerwca. Strona rosyjska mila zreszta pretensje do strony polskiej o opublikowanie tej pierwszej wersji raportu. Eksperci znalezkli w nim cala mase niescislowsi,np. brak w niektorych miejscach 17 sek. zapisu, wykasowane zapisy (pod pretekstem ze sa nieczytelne), sama dlugosc zapisu w sumie wieksza anizeli dopuszcza to pojemnosc skrzynki itepe.ited. Teraz ruskie, przekazali nowy raport, ale i zrobili animacje. Wlasnie podrzucilem tekst,ktory zamiescilem na tej grupie rano: FALSZYWE WSKAZANIA PRZYRZADOW I KONTROLEROW oraz komentarz osob ktore siedza w temacie z blogpress.pl Jesli masz pytania na temat tych informacji, to wejdz po prostu na ich grupe dyskusyjna i pogadaj z tymi ktorzy dokladnie zapoznali sie raportem, przeanalizowali go oraz powiazali z animacja przekazana przez MAK. MAK sie WKOPAL. Na animacji to wyraznie widac, jak ruskie zle naprowadzaly polski samolot. -- |
|
Data: 2011-01-14 22:03:17 | |
Autor: obserwator | |
sorry za literowki, ale pisze z miejsca nie bardzo komfortowego | |
-- |
|
Data: 2011-01-14 23:08:19 | |
Autor: jedrus | |
Anatol - to sa kolejne dezinforacyjne teksty | |
W dniu 2011-01-14 22:55, obserwator pisze:
nim cala mase niescislowsi,np. brak w niektorych miejscach 17 sek. zapisu, A pojemnosc skrzynki to....? -- jedrus http://mokotow.btx.pl/ http://automasa.pl/ http://dziadowskikraj.pl/ |
|
Data: 2011-01-14 22:15:23 | |
Autor: obserwator | |
Anatol - to sa kolejne dezinforacyjne teksty | |
jedrus <jedrus@nospam.btx.pl> napisa³(a):
W dniu 2011-01-14 22:55, obserwator pisze: poszukaj se sam. -- |
|
Data: 2011-01-14 23:22:25 | |
Autor: jedrus | |
Anatol - to sa kolejne dezinforacyjne teksty | |
W dniu 2011-01-14 23:15, obserwator pisze:
nim cala mase niescislowsi,np. brak w niektorych miejscach 17 sek. zapisu, Znaczy ze nie wiesz o czym piszesz dzieciaku -- jedrus http://mokotow.btx.pl/ http://automasa.pl/ http://dziadowskikraj.pl/ |
|
Data: 2011-01-15 00:05:03 | |
Autor: the_foe | |
Anatol - to sa kolejne dezinforacyjne teksty | |
W dniu 2011-01-14 22:38, Anatol pisze:
Na bezwglêdnej wysoko¶ci 80m, o 8:40:50 komendê "odchodzimy" wyda³ te¿ W radiu slyszalem wypowiedz majora lotnictwa - pilota, ktory powiedzial ze taki manewr, ladowanie bez widocznosci, NIGDY nie wykonuje sie na autopilocie, bo nie majac punktu odniesienia nie jestesmy w stanie kontrolowac ciagu i predkosci katowej. -- the_foe |
|
Data: 2011-01-14 23:58:27 | |
Autor: the_foe | |
W tym momencie samolot zostal skazany na smierc! | |
W dniu 2011-01-14 19:16, Tomy M. pisze:
Ruska Sabaka jesteÅ›. to po co byli na wysokosci decyzji? Skoro tylko czekali na wybor lotniska zapasowego to sobie by krazili kilometr nad ziemia. -- the_foe |
|
Data: 2011-01-15 01:17:06 | |
Autor: MH | |
W tym momencie samolot zostal skazany na smierc! | |
boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):
http://www.tvn24.pl/-2,1689209,0,1,rekonstrukcja-lotu-z-mak-ze-stenogramem-po-p=============== Chyba nie mas racji. Samolot zosta³ skazany zdecydowanie wcze¶niej. Kierowca JAK'a poinformowa³ kierowcê tutki o widoczno¶ci 200m , a ten poszed³ dalej w dym. Powinien by³ pojechaæ po tej informacji na inny parking nie konsultuj±c tego z pasa¿erami. AMEN !! MH -- |