W tym momencie samolot zostal skazany na smierc!

Data: 2011-01-14 19:16:20
Autor: Tomy M.
W tym momencie samolot zostal skazany na smierc!
W dniu 2011-01-14 18:16, boukun pisze:
http://www.tvn24.pl/-2,1689209,0,1,rekonstrukcja-lotu-z-mak-ze-stenogramem-po-polsku,wiadomosc.html

8:31

"Nieznany (Dyrektor protokolu Kazana):
Na razie nie ma decyzji prezydenta
co dalej robic."

To jest moment kiedy do lotniska jest ok 6 mil.
To jest odpowiedz na informacje kapitana,ze ladowac
sie NIE DA.

Kapitan Tu-154M po licznych informacjach zwraca sie do dyr.
protokolu Kazany, aby poinformowal szefa, iz w Smolensku
wyladowac sie nie da.
Kazana udaje sie do prezydenta.
Wraca, kiedy do lotniska jest kilka mil i oswiadcza co powyzej.
Znaczy to ni mniej nie wiecej, ze ma ladowac w Smolensku.
Brak decyzji o odejsciu na zapasowe lotnisko to wyrok
smierci.

Ruska Sabaka jesteÅ›.

> Na razie nie ma decyzji prezydenta
> co dalej robic."

Oznacza że prezydent nie podjął decyzji na które lotnisko zapasowe się udać.

--

Tomy M.

"...trawiłem lata by poznać prostackie tryby historii monotonną
procesję i nierówną walkę zbirów na czele ogłupiałych tłumów
przeciw garstce prawych i rozumnych"   —   Zbigniew Herbert

Data: 2011-01-14 19:29:11
Autor: boukun

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4d3092f4$0$2458$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale czego ty psioczysz w tym momencie na Ruskich, skoro prezydent był szaleńcem i nieobliczalnym straceńcemm i sam sobie i nie tylko sobie winien...

To ch... nie prezydent...

boukun

Data: 2011-01-14 19:41:42
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-14 19:29, boukun pisze:

> Na razie nie ma decyzji prezydenta
> co dalej robic."

Oznacza że prezydent nie podjął decyzji na które lotnisko zapasowe się
> [...]

Nie do konca. Na forum pilotow albo gdzies w telewizorni mowili dzisiaj, ze _10 sekund bez decyzji_ (nie wazne czyjej) pilot powinien przerwac wszystie procedury i natychmiast sperdalac na kolejny krag.

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-14 18:53:20
Autor: obserwator
W tym momencie samolot zostal skazany na smierc!
jedrus <jedrus@nospam.btx.pl> napisa³(a):
Nie do konca. Na forum pilotow albo gdzies w telewizorni mowili dzisiaj, ze _10 sekund bez decyzji_ (nie wazne czyjej) pilot powinien przerwac wszystie procedury i natychmiast sperdalac na kolejny krag.
 nie pierdziel kolejny sowiecki dezinformatorze, bos za glupi zeby wprowadzac
myslacych Polakow w blad.

Data: 2011-01-14 20:32:15
Autor: Xan
W dniu 14.01.2011 19:53,  obserwator pisze:
[...]

to o¶wieæ nas swoj± pierdolon± pseudo prawd±, panie TW

Data: 2011-01-14 20:44:59
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-14 19:53,  obserwator pisze:

[...]

Pisal ci juz ktos zebys spadal w pis_du

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-14 19:55:00
Autor: A. Filip
jedrus <jedrus@nospam.btx.pl> pisze:
> [...]

dzisiaj, ze _10 sekund bez decyzji_ (nie wazne czyjej) pilot powinien
przerwac wszystie procedury i natychmiast sperdalac na kolejny krag.

Podali konkretny przepis zalecenie czy był to "zdrowy rozsądek" (po fakcie)?

Lepiej mniej grzmotów w ustach i więcej piorunów w garści.
  -- PrzysÅ‚owie indiaÅ„skie (pl.wikiquote.org)

Data: 2011-01-14 20:48:44
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-14 19:55, A. Filip pisze:

[...]

Co znaczy po fakcie?

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-14 21:14:15
Autor: A. Filip
[...]

Po fakcie (katastrofie) to każdy głupi może łatwo grać mądrego.

Wysoko w niebo wzbija się dym z komina, jeżeli wszyscy w rodzinie
zbierajÄ… chrust.
  -- PrzysÅ‚owie chiÅ„skie (pl.wikiquote.org)

Data: 2011-01-14 21:23:42
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-14 21:14, A. Filip pisze:

[...]

A kto gra?

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-14 21:39:19
Autor: Anatol

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:rn5yho0ov3+B1E@charles.huge.strangled.net...

[...]

Tu sÄ… normy :

http://www.europarl.europa.eu/commonpositions/2006/pdf/c6-0090-06-part.2_pl.pdf

od str. 124 dla podejścia nieprecyzejnego

"...Pilot nie może kontynuować podejścia
poniżej MDA/MDH jeżeli nie jest w stanie wyraźnie dostrzec i zidentyfikować co
najmniej jednego z następujących punktów odniesienia dla drogi startowej, na której
planuje lÄ…dowanie:
(i) elementy systemu świateł podejścia;
(ii) próg drogi startowej;
(iii) oznaczenia progu drogi startowej;
(iv) światła progowe;
(v) światła identyfikacyjne progu drogi startowej;
(vi) wizualny wskaźnik ścieżki schodzenia;
(vii) strefa przyziemienia, bądź oznaczenia strefy przyziemienia;
(viii) światła strefy przyziemienia;
(ix) światła krawędziowe drogi startowej; lub
(x) inne punkty wizualnego odniesienia przyjęte przez organ."

minimalny MDA/H wymienione w tabelach to 250 stóp dla najlepiej wyposazonych lotnisk.

ponadto :

08:35:22 [Kontroler] Polski 101, i od 100 metrów być gotowym do odejścia na drugi krąg.
08:35:29 [Kapitan] Tak jest.

Anatol

Data: 2011-01-14 21:01:31
Autor: obserwator
Anatol - to sa kolejne dezinforacyjne teksty

ktorych celem jest potwierdzenie ruskich klamstw o katastrofie pod Smolenskiem

Ty sie tak na ty znasz jak na ekonomii i budowie autostrad, o czym mialem sie
okazje przekonac.
Kolejny raz widze, ze ty kompletnie nie bierzesz pod uwage faktow. To co podajesz jest absurdem, ktory ma nadac range powagi twoim manipulacja i
dezinformacja. Tego nikt na tej grupie nie jest moze ocenic, bo to sa
zagadnienia dla profesjonalistow. Dzisiaj zamiescilem na ten temat informacje oparta o informacje MAK, ze
przyrzady pokladowe podawaly nieprawidlowe wartosci,a ruska wieza caly czas
ich zapewnialaze sa na dobrej drodze, nawet wtedy gdy samolot tracil juc
wyraznie wysokosc i byl kierowany nie na pas startowy, ale obok lotnicka.

Sam MAK sie po prostu wkopal, bo chyba liczy na polska glupote.,czyli takich
ludzi jak ci co slepo nadal wierza propagandzie prokremlowskiej.

Dlaczego wiec siejesz prosowiecka, klamliwa propagande? Placa ci za to?

Data: 2011-01-14 22:13:19
Autor: jedrus
Anatol - to sa kolejne dezinforacyjne teksty
W dniu 2011-01-14 22:01,  obserwator pisze:

[ciach]

To jest usenet trollu a nie prywatna skrzynka. Podac ci adres do Anatola?

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-14 21:24:22
Autor: obserwator
[...]

jesli ja jestem trollem, to kim ty jestes, pacanie?

Data: 2011-01-14 22:30:34
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-14 22:24,  obserwator pisze:

To jest usenet trollu a nie prywatna skrzynka. Podac ci adres do Anatola?

jesli ja jestem trollem, to kim ty jestes, pacanie?

Pogromca trolli

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-14 21:34:54
Autor: obserwator
Anatol - to sa kolejne dezinforacyjne teksty
jedrus <jedrus@nospam.btx.pl> napisa³(a):

Pogromca trolli

nie, ty jestes prosowieckim dezinformatorem i jednoczesnie pozytecznym idiota.

Ponial esbuc? Suworow sie klania.

Data: 2011-01-14 22:44:59
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-14 22:34,  obserwator pisze:

Pogromca trolli

nie, ty jestes prosowieckim dezinformatorem i jednoczesnie pozytecznym idiota.

Wydaje mi sie ze za duze wiertlo uzyles i nic ci nie wyskoczylo ze lba.
Sproboj moze bez ingerencji narzedzi czyli bezposrednio o sciane.

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-14 22:06:37
Autor: obserwator

.

Wydaje mi sie ze za duze wiertlo uzyles i nic ci nie wyskoczylo ze lba.
Sproboj moze bez ingerencji narzedzi czyli bezposrednio o sciane.
 mam tez mlotek, jesli chcesz to cie moge nim popukac po tepej pale.

ps. kup se slownik, bo znowu piszesz z bledami orto.

Data: 2011-01-14 22:38:50
Autor: Anatol
Anatol - to sa kolejne dezinforacyjne teksty

U¿ytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:igqdjb$d8i$1inews.gazeta.pl...

Dzisiaj zamiescilem na ten temat informacje oparta o informacje MAK, ze
przyrzady pokladowe podawaly nieprawidlowe wartosci,

Ale za³oga korzysta³a z odczytów radiowysoko¶ciomierza który wskazywa³ prawid³owe warto¶ci (skoro tak to ¶wiadomie olali wysko¶ciomierz baryczny i jego ustawienia - widocznie przy zamiarze tak ekstremalnego manewru niskiej wysoko¶ci najlepszy by³ wyko¶ciomierz radiowy). Na bazie bezwglêdnych pomiarów wysoko¶ci prawid³owe komendy podawa³ te¿ system TAWS : TERRAIN EHEAD (od pu³apu 200m)  i PULL UP (od pu³apu 60m).

Na bezwglêdnej wysoko¶ci 80m, o 8:40:50 komendê "odchodzimy" wyda³ te¿ II pilot ale ani II pilot ani kapitan nie jej nie wykona³. 2 sekundy pó¼niej, na wysoko¶ci 50 m komendê przej¶cia do lotu poziomego da³ kontroler lotu. Wy³±czenie autopilota i w³±czenie ci±gu maksymalnego nast±pi³o dopiero 4 sekundy pó¼niej na wysoko¶ci poni¿ej 20m.

Dane z :

http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100617&typ=po&id=po11.txt

Anatol

Data: 2011-01-14 21:55:59
Autor: obserwator
Anatol - to sa kolejne dezinforacyjne teksty
Anatol <c355@usuntowp.pl> napisa³(a):
http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100617&typ=po&id=po11.txt

to sa informacje z czerwca. Strona rosyjska mila zreszta pretensje do strony
polskiej o opublikowanie tej pierwszej wersji raportu. Eksperci znalezkli w
nim cala mase niescislowsi,np. brak w niektorych miejscach 17 sek. zapisu, wykasowane zapisy (pod pretekstem ze sa nieczytelne), sama dlugosc zapisu w sumie wieksza anizeli dopuszcza to pojemnosc skrzynki itepe.ited.

Teraz ruskie, przekazali nowy raport, ale i zrobili animacje.

Wlasnie podrzucilem tekst,ktory zamiescilem na tej grupie rano:

FALSZYWE WSKAZANIA PRZYRZADOW I KONTROLEROW oraz komentarz osob ktore siedza w
temacie z blogpress.pl

Jesli masz pytania na temat tych informacji, to wejdz po prostu na ich grupe
dyskusyjna i pogadaj z tymi ktorzy dokladnie zapoznali sie raportem,
przeanalizowali go oraz powiazali z animacja przekazana przez MAK.

MAK sie WKOPAL. Na animacji to wyraznie widac, jak ruskie zle naprowadzaly
polski samolot.

Data: 2011-01-14 22:03:17
Autor: obserwator
sorry za literowki, ale pisze z miejsca nie bardzo komfortowego

Data: 2011-01-14 23:08:19
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-14 22:55,  obserwator pisze:

nim cala mase niescislowsi,np. brak w niektorych miejscach 17 sek. zapisu,
wykasowane zapisy (pod pretekstem ze sa nieczytelne), sama dlugosc zapisu
w sumie wieksza anizeli dopuszcza to pojemnosc skrzynki itepe.ited.

A pojemnosc skrzynki to....?

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-14 22:15:23
Autor: obserwator
> [...]

> wykasowane zapisy (pod pretekstem ze sa nieczytelne), sama dlugosc zapisu
> w sumie wieksza anizeli dopuszcza to pojemnosc skrzynki itepe.ited.

poszukaj se sam. --

Data: 2011-01-14 23:22:25
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-14 23:15,  obserwator pisze:

[...]

Znaczy ze nie wiesz o czym piszesz dzieciaku

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-15 00:05:03
Autor: the_foe
W dniu 2011-01-14 22:38, Anatol pisze:
[...]

W radiu slyszalem wypowiedz majora lotnictwa - pilota, ktory powiedzial ze taki manewr, ladowanie bez widocznosci, NIGDY nie wykonuje sie na autopilocie, bo nie majac punktu odniesienia nie jestesmy w stanie kontrolowac ciagu i predkosci katowej.

--
the_foe

Data: 2011-01-14 23:58:27
Autor: the_foe
W tym momencie samolot zostal skazany na smierc!
W dniu 2011-01-14 19:16, Tomy M. pisze:
Ruska Sabaka jesteÅ›.

 > Na razie nie ma decyzji prezydenta
 > co dalej robic."

Oznacza że prezydent nie podjął decyzji na które lotnisko zapasowe się
udać.

to po co byli na wysokosci decyzji? Skoro tylko czekali na wybor lotniska zapasowego to sobie by krazili kilometr nad ziemia.

--
the_foe

W tym momencie samolot zostal skazany na smierc!