W tym punkcie popieram Kidawę-Błońską

Data: 2020-02-25 12:01:39
Autor: Alfred Szałaput-Klęska
W tym punkcie popieram Kidawę-Błońską
użytkownik boukun napisał:

- Pani Kidawa-Błońska stara się wyraźnie o głosy środowisk radykalnie lewicowych. Mam nadzieję, że nie zostanie wybrana i tego rodzaju spory ideowe nie będą rozgrzewać Polaków - dodał Bielan.

Mało Ci pełoskich obiecanek? Masz pamięć 5 minutową?

Data: 2020-02-25 21:05:16
Autor: boukun
Użytkownik "Alfred Szałaput-Klęska"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

Ale dobrze by było, gdyby PiS to przejął, wybiłby PO broń z ręki.

boukun

Data: 2020-02-25 21:13:48
Autor: u2
W dniu 25.02.2020 o 21:05, boukun pisze:
[...]

to teatr obliczony na maluczkich, zauważ, że wszyscy kandydaci to żydowscy potomkowie:)

W tym punkcie popieram Kidawę-Błońską