W tym roku bez Nosala

Data: 2009-10-19 11:07:42
Autor: Andrzej Ozieblo
W tym roku bez Nosala
Do Kuby R. Co Ty na to? Prawo gorskie czy sniegu zalatwiloby ten problem, przyznasz. ;) Podobnie w Szczyrku, na Gubalowce, Butorowym...

Swoja droga ucieszy sie moja przyjaciolka zakopianska, mieszkajaca w pieknym witkiewiczowskim domu dokladnie naprzeciwko Nosala. Harmider jaki tam panowal w zimie mocno jej przeszkadzal. Nigdy tez nie miala dobrej opinii o Stramie.

Andrzej

Data: 2009-10-19 11:22:00
Autor: Piotr
W tym roku bez Nosala
[...]

Harmider raczej nie zniknie z powodu zamknięcia jednego z 6 wyciągów na Nosalu.

P.

W tym roku bez Nosala