W tym roku kursy nurkowania pod lodem. . .

Data: 2009-09-23 01:32:57
Autor: waterman
W tym roku kursy nurkowania pod lodem. . .
On 22 Wrz, 14:55, in_...@vp.pl wrote:
...będziemy reklamowali tak:

http://www.shark.net.pl/jpg/kurspodlodem.jpg

Pozdr.,
Jacek

Nie szukasz Jacku czasem grafika?

Data: 2009-09-24 10:40:30
Autor: in for
W tym roku kursy nurkowania pod lodem. . .

Nie szukasz Jacku czasem grafika?

Nie, nie szukam, ze swojego jestem bardzo zadowolony:

http://www.shark.net.pl/jpg/figury3.jpg
http://www.shark.net.pl/jpg/figury2.jpg
http://www.shark.net.pl/jpg/figury4.jpg
http://www.shark.net.pl/jpg/figury5.jpg

Nawiasem mówiąc osoby, które nas odwiedzają, widzą efekty pracy Tomka by jeszcze bardziej uatrakcyjnić nasz akwen.

Jarku, wolałbym konstruktywną krytykę niż insynuacje. Napisz po prostu co można poprawić w cytowanej wcześniej grafice...

Pozdr.,
Jacek

Data: 2009-09-24 06:27:35
Autor: waterman
On 24 Wrz, 10:40, in_...@vp.pl wrote:
> [...]

Jarku, wolałbym konstruktywną krytykę niż insynuacje. Napisz po prostu co
można poprawić w cytowanej wcześniej grafice...

Już pisze nie podoba mi się to coś na środku. Mnie do zrobienia kursu
by nie zachęciło.
pozdrawiam Jarek

Data: 2009-09-24 20:07:15
Autor: in for
W tym roku kursy nurkowania pod lodem. . .

Już pisze nie podoba mi się to coś na środku. Mnie do zrobienia kursu
by nie zachęciło.

A to dobrze, żeśmy to uściślili. Rozumiem, że chodzi Ci o przekrwione gały. Jeśli tak, to mój grafik może być zupełnie spokojny o posadę, przelał jedynie na papier moją wizję, a ja sam siebie przecież nie zwolnię, tak?

A tak zupełnie serio, to nie chcę nikogo zachęcać do tych kursów. Nie muszę :). Chciałem raczej by ta informacja, ktora będzie wyeksponowana w bazie przez kilka miesięcy, była przestrogą przed nieodpowiedzialnym wchodzeniem pod lód. Poza tym w sposób zupełnie oczywisty nawiązuje do toczących się tu przed jakimś czasem dyskusji, jak i do ubiegłorocznego zdarzenia zgubienia się nurka pod lodem, który po dobyciu noża bardzo poważnie skaleczyl się nim w dłoń.

Pozdrawiam,
Jacek

Data: 2009-09-24 10:32:04
Autor: jacekplacek
in_for@vp.pl napisał(a):
co można poprawić w cytowanej wcześniej grafice...

Zamiast porażonego prądem psychopaty, dorodna blondyna wytapiająca przerębel wypukłościami?

Data: 2009-09-24 13:43:45
Autor: in for
W tym roku kursy nurkowania pod lodem. . .

...dorodna blondyna wytapiająca przerębel wypukłościami...

....nie byłaby ad vocem :)))

Jacek

--

W tym roku kursy nurkowania pod lodem. . .