W tym roku kursy nurkowania pod lodem. . .

Data: 2009-09-26 15:22:30
Autor: Pszemol
W tym roku kursy nurkowania pod lodem. . .
<in_for@vp.pl> wrote in message news:506a.00000007.4ab8c933newsgate.onet.pl...
...będziemy reklamowali tak:

http://www.shark.net.pl/jpg/kurspodlodem.jpg

Nie ma to przyznaję zbyt jasnego przekazu...
Zastanawiam się właśnie co chciałeś powiedzieć tym obrazkiem.

Data: 2009-09-26 23:17:52
Autor: Haw
Pszemol pisze:
[...]

moze na ten kurs wymagany jest pewien poziom kojarzenia faktow, a baner stanowi selekcje wstepna?
nie rozumiesz reklamy - odpadasz.

pzd,
h.

Data: 2009-09-26 17:56:30
Autor: Pszemol
"Haw" <hawgroup@gmail.com> wrote in message news:h9lvsc$ci0$1inews.gazeta.pl...
Pszemol pisze:
[...]

Czyli nie kwalifikuję się :-)

Data: 2009-09-26 23:24:43
Autor: in for
W tym roku kursy nurkowania pod lodem. . .

Zastanawiam się właśnie co chciałeś powiedzieć tym obrazkiem.

Mam wrażenie, że właśnie to napisałem piętro wyżej. Przeczytaj też tekst "Zgubieni pod lodem, cudem ocaleni!" w tym linku:
http://www.shark.net.pl/komentarze.html
Rysunek nawiązuje także do toczących się tu wcześniej dyskusji na temat wycinania się spod lodu nożem.

Jacek

Data: 2009-09-26 21:32:13
Autor: Tomek Sienicki
in_for@vp.pl napisał(a):
Rysunek nawiązuje także do toczących się tu wcześniej dyskusji...

Rysunek jest czytelny tylko dla osób czytający dyskusję z przed lat, w której PP przekonywał, że przerębel jest zbędnym komfortem...

--
tomek Sienicki

Data: 2009-09-26 18:00:04
Autor: Pszemol
"Tomek Sienicki" <t-sienicki.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:h9m18t$h61$1inews.gazeta.pl...
in_for@vp.pl napisał(a):
Rysunek nawiązuje także do toczących się tu wcześniej dyskusji...

Rysunek jest czytelny tylko dla osób czytający dyskusję z przed lat, w
której PP przekonywał, że przerębel jest zbędnym komfortem...

Tzw. "insider joke".

Na dodatek niespecjalnie widać że delikwent się tym nożem
wyciął spod lodu - przecież jego głowa przecisnęła się przez
jakieś wąskie pęknięcie a nie wydziobaną nożem przeręblę.
No i po co miałby się wycinać, skoro przerębel jest blisko,
wręcz na wyciągnięcie ręki? Gdyby grafik chciał oddać sens że
przerębel jest daleko to musiałby użyć perspektywy i narysować
go małego gdzieś w górnym rogu obrazka czy coś w tym guście.

Generalnie raczej kiepski rysunek moim skromnym zdaniem.

Data: 2009-09-27 14:43:05
Autor: jacekplacek
Tomek Sienicki <t-sienicki.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
in_for@vp.pl napisał(a): > Rysunek nawiązuje także do toczących się tu wcześniej dyskusji...

Rysunek jest czytelny tylko dla osób czytający dyskusję z przed lat, w której PP przekonywał, że przerębel jest zbędnym komfortem...

Przerębel jest dla mięczaków...
http://www.youtube.com/watch?v=W6VQ20cjeBE

Data: 2009-09-27 10:43:16
Autor: Pszemol

in_for@vp.pl napisał(a):

> [...]

Rysunek jest czytelny tylko dla osób czytający dyskusję z przed lat,
w której PP przekonywał, że przerębel jest zbędnym komfortem...

Przydzwonił makówą nieźle w ten lód a Ci się śmieją.
Mogli stracić koleżkę gdyby wszedł na główkę pod
większym kątem i skręcić sobie kark na tym lodzie...

Data: 2009-09-27 15:07:12
Autor:
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Tomek Sienicki <t-sienicki.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > in_for@vp.pl napisał(a): > > > > Rysunek nawiązuje także do toczących się tu wcześniej dyskusji...
> [...]

Ładne zajęcia macie w klubie "Trza być twardym a nie miętkim"
To Ty na filmie ?
(żart)

pozdrawiam rc

--

W tym roku kursy nurkowania pod lodem. . .