W tym roku pracę straci 10-16 tys. nauczycieli

Data: 2013-06-11 17:55:27
Autor: u2
W tym roku pracę straci 10-16 tys. nauczycieli
.... zawierzyli donaldu tusku i maja klopot...-;)
--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-06-11 18:37:40
Autor: Parvus
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51b7486f$0$1467$65785112news.neostrada.pl...
... zawierzyli donaldu tusku i maja klopot...-;)

Jest mniej uczniów więc po cholerę tylu nauczycieli? Kto będzie ich utrzymywać, urlopy 2 miesięczne i zdrowotne fundować za nasze pieniądze? Jeżeli chcesz to sobie weź jakiegoś podstarzałego berfla rodem z czasów PRL i go dopieszczaj zupkami szczawiowymi.

Data: 2013-06-11 18:41:01
Autor: u2
W dniu 2013-06-11 18:37, Parvus pisze:
[...]

z mirabelkami parchus, z mirabelkami ...-;)

Data: 2013-06-11 18:58:07
Autor: Parvus

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51b7531d$0$1215$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie wiem co ty tam żresz z psiej miski. Jeżeli okraszasz mirabelkami najwyraźniej żarłeś tak od dzieciństwa.

Data: 2013-06-11 19:02:23
Autor: u2
W dniu 2013-06-11 18:58, Parvus pisze:

[...]

nie ja tylko twoj grupen firer ...-;)

Data: 2013-06-14 21:04:20
Autor: pluton_
W tym roku pracę straci 10-16 tys. nauczycieli

nie ja tylko twoj grupen firer ...-;)

Chodzilo ci o Truppenfuhrera aka Tanczacego z Trupami ?

Nullification

Data: 2013-06-12 12:31:06
Autor: Leming Show
W tym roku pracę straci 10-16 tys. nauczycieli
Jest mniej uczniów więc po cholerę tylu nauczycieli?

Odstrzelic skurwieli. Zapanuje rownowaga,  pelna harmonia. Yin i yang.
A jesli przypadkiem, za kilka lat wzrosnie liczba uczniow a
nauczycieli bedzie niedostatek to odstrzeli sie uczniow. A co!

Data: 2013-06-14 21:06:27
Autor: pluton_
[...]

A jak za kilka lat moj pies bedzie sie wybieral na tamten swiat
to sie wypierdoli lecha (czy co tam lezy) z fafelu i pochowa mojego psa.

Nullification

Data: 2013-06-12 07:30:17
Autor: Leming Show
On 11 Cze, 17:55, u2 <u...@o2.pl> wrote:
... zawierzyli donaldu tusku i maja klopot...-;)
--

Słonce Peru ich wprost oślepiło, taki blask bił od niego ze nie sposób
się oprzeć. A praca tu, będzie sie opłacać, wszyscy wrócą, porzucając

Data: 2013-06-12 11:27:27
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu środa, 12 czerwca 2013 16:30:17 UTC+2 użytkownik Leming Show napisał:
On 11 Cze, 17:55, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

Słonce Peru ich wprost oślepiło, taki blask bił od niego ze nie sposób

się oprzeć. A praca tu, będzie sie opłacać, wszyscy wrócą, porzucając

Pomóżmy NASZEMU KOCHANEMU PREMIEROWI naprawić POlskę!

Data: 2013-06-12 21:17:35
Autor: u2
On 11 Cze, 17:55, u2 <u...@o2.pl> wrote:

[...]

umierajmy przed terminem ...-;)

Data: 2013-06-12 12:20:27
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu środa, 12 czerwca 2013 21:17:35 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2013-06-12 20:27, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:

> W dniu �roda, 12 czerwca 2013 16:30:17 UTC+2 u�ytkownik Leming Show napisa�:

> Pom�my NASZEMU KOCHANEMU PREMIEROWI naprawi� POlsk�!

umierajmy przed terminem ...-;)

ty znowu o tym umieraniu.. ;)
zyj i pracuj by mogl zyc system! :)

Data: 2013-06-12 21:27:19
Autor: u2
W dniu 2013-06-12 21:20, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
umierajmy przed terminem ...-;)

ty znowu o tym umieraniu..;)
zyj i pracuj by mogl zyc system!:)

a nie chce mi sie, niech seryjny robi swoje ..-;)

Data: 2013-06-14 22:04:04
Autor: pluton_
W tym roku pracę straci 10-16 tys. nauczycieli
umierajmy przed terminem ...-;)

nie doosc ze pedal to jeszcze glupi. a kto bedzie dawal na tace ?

Nullification

Data: 2013-06-14 21:02:38
Autor: pluton_
W tym roku pracę straci 10-16 tys. nauczycieli
... zawierzyli donaldu tusku i maja klopot...-;)

Ty jak zwykle nic nie wiesz, wiec wydajesz dzwieki.
Tusk nie tylko nie chce zwolnic nauczycieli ale
chce zatrudnic nowych. Czeka tylko na dzieci, ktore
ma naruchac kurdupel (zeby ci nauczyciele mieli kogo uczyc)
i na kase ktora obiecal kurdupel na utrzymanie tych nauczycieli.

Nullification

W tym roku pracę straci 10-16 tys. nauczycieli