W tym wątku możesz wyrazić swoje ws półczucie dla Estonii

Data: 2010-05-12 19:28:36
Autor: Joachim
W tym wątku możesz wyrazić swoje ws półczucie dla Estonii

"(....)
W środę zielone światło do wejścia do UE dała tylko Estonii, która przyjmie wspólną walutę 1 stycznia 2011 r. Polska i pozostałe kraje: Bułgaria, Czechy, Litwa, Łotwa, Węgry, Rumunia i Szwecja, nie spełniają obecnie warunków.
(....)"

http://biznes.onet.pl/ke-polska-nie-spelnia-zadnego-z-kryteriow-wejscia-,18493,3223573,3030296,3223573,1,komentarze-detal

W tym wątku możesz wyrazić swoje współczucie dla Estonii.
J.

Data: 2010-05-12 19:45:42
Autor: skippy
W tym wątku możesz wyrazić swoje współcz ucie dla Estonii

Użytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisał w wiadomości news:hseog8$r0r$1news.onet.pl...

"(....)
[...]

Wspólczuje im że nie pejsaci nie bedą mogli robic jazd +-50% na ich crossie.
Wspólczuje im tanich zakupów na Litwie i w Polsce.
Współczuję, że maja taką gospodarkę, że bez Euro zaliczyli chyba największą glebę ze wszystkich krajów Europejskich.
Wspólczuje im że sami nie dali rady i byli tak głupi, że w szczytach koninktury wszystko przeżarli i teraz w bessie musieli ciąć płace budżetówki, emerytury i wiele innych kwestii.
Wspólczuje im że są tak małym państwem położonym między młotem i kowadłem i pokazali, że sami sobie nie radzą.

Data: 2010-05-12 20:39:17
Autor: Joachim
W tym wątku możesz wyrazić swoje wsp ółczucie dla Estonii
Joachim pisze:

"(....)
[...]

http://biznes.onet.pl/ke-polska-nie-spelnia-zadnego-z-kryteriow-wejscia-,18493,3223573,3030296,3223573,1,komentarze-detal W tym wątku możesz wyrazić swoje współczucie dla Estonii.

Hehe, nawet Vincent wyraża swoje współczucie :)

"
(....)
Rostowski: lepiej, że obecnie nie jesteśmy członkami strefy euro
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Strefa euro, pognębiona przez rynki finansowe w związku z problemami dłużnymi niektórych swoich członków, potrzebuje czasu na „odnowę”, a Polska nie będzie się spieszyć ze wstąpieniem do niej, powiedział w środę minister finansów, Jacek Rostowski.
(....)
"

http://biznes.onet.pl/rostowski-lepiej-ze-obecnie-nie-jestesmy-czlonkami,18493,3223412,3030296,3223412,1,komentarze-detal

Vincent, dziękujemy że się dołączyłeś do naszej współczującej społeczności!

J.

Data: 2010-05-12 21:09:09
Autor: skippy
W tym wątku możesz wyrazić s woje współczucie dla Estonii
Dodam że dla mnie osobiście wejście do strefy euro jest di niczego niepotrzebne, natomiast tym lepiej, im silniejszy Złoty. Tak więc teraz jest o wiele lepiej niż rok temu i w zasadzie mogłoby pozostać na tym poziomie, co jak wiemy jest nierealne.

Data: 2010-05-13 10:13:55
Autor: Lech Dubrowski
W tym wątku możesz wyrazić swoje współczucie dla Estonii

Użytkownik "skippy"...
[...]

Teoretycznie mozemy wprowadzic euro w Polsce po takim kursie jaki nam odpowiada, ale przy wymianie 1=1 nikt nic od nas nie kupi.

Leszek

Data: 2010-05-13 10:19:35
Autor: skippy
W tym wątku możesz wyrazić swoje współcz ucie dla Estonii

Użytkownik "Lech Dubrowski" <337@337.com.pl> napisał w wiadomości news:4bebb4c4$0$17087$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "skippy"...
[...]

To jasne, ja mówie o swoich osobistych preferencjach.
Gdybym importował albo eksportował, to wiem jak zabezpieczyć kurs i kogo mozna wziąć na bdb doradcę w tej sprawie.
Lament podnoszą prawdziwi spekulanci oraz niedouczeni nieudacznicy.

Data: 2010-05-13 10:35:15
Autor: Lech Dubrowski
W tym wątku możesz wyrazić swoje współczucie dla Estonii
W tym wątku możesz wyrazić swoje współczucie dla Estonii.

A ja wspolczuje tobie braku wiedzy ekonomicznej bo gdybys wiedzial o czym piszesz, a nie powtarzal cudzych stwierdzen. Zlotowka jest uzalezniona od euro. Czego dowodem byl zjazd nazej gieldy po pogloskach o bankructwie Grecji, Hiszpanii i Portugalii.

Wiedzialbys wtedy rowniez, ze Michalkiewicz i inni publicysci jego pokroju pisza to dla kasy.

Leszek

J.

Data: 2010-05-13 10:48:34
Autor: kigam

> [...]

Grecji, Hiszpanii i Portugalii.

Wiedzialbys wtedy rowniez, ze Michalkiewicz i inni publicysci jego pokroju

Lechu nie cwaniakuj tak, bo tu sporo osób współczuje tobie wiedzy futowej
hehe, choć trzeba przyznać że masz doświadczenie w liczeniu marginesu
depozytu.

Data: 2010-05-13 11:01:31
Autor: Lech Dubrowski
W tym wątku możesz wyrazić swoje współczucie dla Estonii

Użytkownik "kigam"
Lechu nie cwaniakuj tak, bo tu sporo osób współczuje tobie wiedzy futowej
hehe, choć trzeba przyznać że masz doświadczenie w liczeniu marginesu
depozytu.

Po sprzedazy 1 futa na poniedzialkowym otwarciu i pozniejszym odbiciu wyszedlem na lekki +.
Wiec o co chodzi?

Leszek

W tym wątku możesz wyrazić swoje ws półczucie dla Estonii