W-wa - Augustów

Data: 2011-09-19 10:46:55
Autor: Tadeusz
W-wa - Augustów
Witam,
jadę w najbliższy pi±tek pod wieczór do Augustowa.
Pro¶ba o podpowiedĽ:
jechać Ostrów Maz. - Łomża
czy Ostrów Maz. - Zambów - Łomża
bo wiem że jaki¶ czas temu droga 677 Ostrów Maz. - Łomża
była kiepska.
A może co¶ się poprawiło/zmieniło/wyremontowało tam?

Tadeusz

Data: 2011-09-19 12:13:46
Autor: Axel
W-wa - Augustów

"Tadeusz" <t@spam-nie.onet.pl> wrote in message news:j56vlc$idm$1pippin.nask.net.pl...
[...]

Droga nie jest zla. Jesli nie ma robot drogowych (sprawdz na Targeo albo na stronie GDDiA), to IMHO nie warto objezdzac przez Zambrow.

--
Axel

Data: 2011-09-19 15:46:59
Autor: szufla
W-wa - Augustów
[...]

Zdecydowanie warto do Zambrowa, droga Ostrow - Lomza jest w fatalnym stanie.

sz.

Data: 2011-09-19 13:50:23
Autor: Rafał Grzelak
W-wa - Augustów
szufla wrote:

> [...]
> A może co¶ się poprawiło/zmieniło/wyremontowało tam?

Zdecydowanie warto do Zambrowa, droga Ostrow - Lomza jest w fatalnym

Jesli od maja nic sie nie zmienilo, to zdecydowanie warto przez Zambrow.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

W-wa - Augustów