W-wa->Bydgoszcz->Toruń->W-wa

Data: 2009-06-02 19:31:09
Autor: JS
W-wa->Bydgoszcz->Toruń->W-wa
Trasa jak w temacie, niedziela.
Podobno między Płońskiem a Toruniem jest dużo remontów i stoi sie na światłach wahadłowych. To prawda? Jaką trasę polecacie?
Pozdro
JS

Data: 2009-06-02 19:39:48
Autor: CSM
W-wa->Bydgoszcz->Toruń->W-wa
Użytkownik "JS" <bsj@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h03nl1$e1q$1news.onet.pl...
[...]

Hej,

Robiłem identyczną trasę ostatnio (+Gniezno). NAJSZYBSZA trasa:

Warszawa -> Sochaczew -> Kamion -> Płock -> Włocławek (lewą stroną Wisły) -> Toruń -> Bydgoszcz... później znów Toruń -> Włocławek -> Płock -> Kamion -> Sochaczew -> Warszawa.

Szerokiej drogi!

Pzdr,
CSM

Data: 2009-06-02 22:18:33
[...]