W-wa -> Split jak jechać? Pomocy.

Data: 2010-09-14 08:17:16
Autor: Robert Wicik
W-wa -> Split jak jechać? Pomocy.
Użytkownik "kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> napisał w wiadomości news:i6m7h1$pq$1news.onet.pl...
Założenia: dojechać nie napinając się, możliwe szybko i wygodnie.

Wyjazd rano, jak rano trzeba wyjechać żeby nie stać w Warszawie? Start
z TT. Nocleg za Wiedniem, najlepiej za Grazem, może nawet w Słowenii.
Chcę dojechać do portu w Splicie na 17.

Ja startuję razem ze świtem ... czyli obnecnie kole 5 rano tzreba by ruszyć. Na 9 możesz być w Cieszynie. Potem wybieram Słowację. Kiedyś jechałem przez Węgry, ale 86 podobno jest już kiepska, choć potem króciutki odcinek przez Słowenię i mamy autistrady chorwackie.
Jeśli przez Austrię, to polecam z Bratysławay zboczyć i ominąć Wiedeń. Nocleg w Graz w hotelu Etap - można zrobić rezerwację przez internet.

Proszę więc głównie o sugestie dotyczące odcinka Cieszyn - Wiedeń.
Najlepiej od praktyków ;)

Słowacja, Bratysława i ominąć Wiedeń.
Moja stara trasa w jedną stronę przez Węgry, w drugą przez Wiedeń: http://members.chello.pl/r.wicik/TrasaDoChorwacji.html
Opis jak minąć Wiedeń: http://members.chello.pl/r.wicik/TrasaDoWloch.html
Pozdrawiam

Data: 2010-09-14 16:43:59
Autor: PaweL
W-wa -> Split jak jechać? Pomocy.
....Kiedyś jechałem przez Węgry, ale 86 podobno jest już kiepska, ...

jechałem 86 w lipcu - ze 2-3 niegroźnie mijanki, poza tym płynna jazda.

Data: 2010-09-14 20:24:19
Autor: Robert Wicik
W-wa -> Split jak jechać? Pomocy.
Użytkownik "PaweL" <lespawmalpa@interia.pl> napisał w wiadomości news:i6o1s7$n2k$1usenet.news.interia.pl...
...Kiedyś jechałem przez Węgry, ale 86 podobno jest już kiepska, ...

jechałem 86 w lipcu - ze 2-3 niegroźnie mijanki, poza tym płynna jazda.

Czyli jest alternatywa dla utrudnień w Słowenii. Gdy chcemy jechać na południe Chorwacji, to można wybrać drogę przez Słowację i Węgry, a potem już autostradami chorwackimi. Nocleg na Węgrzech przed granicą.

W-wa -> Split jak jechać? Pomocy.