[Pozdr] W-wa srebrna Vectra C

Data: 2011-07-18 10:32:09
Autor: Rychu
[Pozdr] W-wa srebrna Vectra C
Ostatnio mam szczęście do grupowiczów i w samym lipcu podwoiłem
liczbę spotkanych przez 2 lata... przypadek, czy ostatnio zeszło
trochę więcej naklejek? ;)

WracajÄ…c do tematu. Pozdrowienia dla kierownika srebrnej Vectry C
(na chyba rembertowskich tablicach, ale nie jestem pewien ostatniej
literki, E?) wyprzedzonego, a potem wyprzedzajÄ…cego na Prymasa
Tysiąclecia i potem Toruńskiej.

PS. Trochę mi zajęło zanim zauważyłem naklejkę :)

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-07-18 14:10:31
Autor: Axel
[Pozdr] W-wa srebrna Vectra C
"Rychu" <ryszard@activTRZY.pl> wrote in message

Wracajac do tematu. Pozdrowienia dla kierownika srebrnej Vectry C
(na chyba rembertowskich tablicach, ale nie jestem pewien ostatniej
literki, E?) wyprzedzonego, a potem wyprzedzajacego na Prymasa
Tysiaclecia i potem Torunskiej.

Dzieki i wzajemnie. Tablice z Wloch (M na koncu), ale to po poprzednim wlascicielu (teraz nie trzeba zmieniac)

PS. Troche mi zajelo zanim zauwazylem naklejke :)

No, specjalnie tak podjechalem, zebys zauwazyl :-)
(a wloklem sie wczesniej, bo czekalem na zone, ktora sie jeszcze tankowala na stacji po drodze)

--
Axel

[Pozdr] W-wa srebrna Vectra C