W więzieniu modliłem się do papieża, nie do Boga - 18 lat!

Data: 2018-05-17 17:58:08
Autor: boukun
W więzieniu modliłem się do papieża, nie do Boga - 18 lat!
W więzieniu modliłem się do papieża, nie do Boga. Dlatego obiecałem sobie, że pojadę do Rzymu i mu osobiście podziękuję za to, że wyszedłem z więzienia - powiedział mężczyzna.

https://wiadomosci.wp.pl/tomasz-komenda-niewinny-jego-mama-ujawnia-mecenas-k-niszczyl-dokumenty-problemow-bylo-wiecej-6252481264146049a

18 lat modlitw, tak długo trzeba się biczować, by łaskawy papież wysłuchał...

boukun

W więzieniu modliłem się do papieża, nie do Boga - 18 lat!