W zdecydowanej większości, ta grupa jest POrąbana!!

Data: 2015-07-02 14:26:57
Autor: Stachu Chebel
W zdecydowanej większości, ta grupa jest POrąbana!!
Dawno mnie tu nie było, bom se POjechał wypocząć w PiSdu daleko.

Większość tutaj POkazuje swoje niezadowolenie. Normalka..  Lolek dniami i nocami ślęczy przy kompie, bo to rozrywka, buahaha, nieźle trza być POtrzaskanym coby dyskusję ograniczać ino do "lol". POwinien się leczyć. Tam gdzie się dało, gdzie ino była możliwość występowania dwóch występujących po sobie literek "p+o" zastąpiłem wielkimi bukwami "PO". PO co? PO fiut!!

Ino PO to, coby zwrócić uwagę na żenująco prymitywną jakość... Czego? A cholera wie czego?! Jak to nazwać? Wpisy, beknięcia, pierdnięcia czy co??

Bo z całą pewnością "lol" jest cholernie rozbudownym zdaniem i ciężko z tym polemizować.

============
Zara będzie w odpowiedzi : Cheblik... i coś tam.... Albo zamknie ryja... Ponoć inżynier ... buahaha, jak z kaczej dupy wuwuzela:)

Data: 2015-07-02 15:32:47
Autor: Marek
W dniu czwartek, 2 lipca 2015 23:26:58 UTC+2 użytkownik Stachu Chebel napisał:
Dawno mnie tu nie było, bom se POjechał wypocząć w PiSdu daleko.

Albo sie pochwal, gdzie byles, albo spierdalaj, skad przychodzisz.

Data: 2015-07-03 00:53:20
Autor: Mark Woydak

--

A może to ty spierdalaj łachmyto! Kim ty jesteś, że chcesz rządzić psp
UB-eckie nasienie!? Co robisz w Augsburgu prymitywna świnio?

MW

Data: 2015-07-03 12:10:09
Autor: Ivan

napisał:
Dawno mnie tu nie było, bom se POjechał wypocząć w PiSdu daleko.

Albo sie pochwal, gdzie byles, albo spierdalaj, skad przychodzisz.

No popatrz! Szwabski parobek. Zapewne świniopas.

Data: 2015-07-03 00:58:49
Autor: Stachu Chebel
W dniu piątek, 3 lipca 2015 00:32:48 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
W dniu czwartek, 2 lipca 2015 23:26:58 UTC+2 użytkownik Stachu Chebel napisał:
> Dawno mnie tu nie było, bom se POjechał wypocząć w PiSdu daleko..
> Albo sie pochwal, gdzie byles, albo spierdalaj, skad przychodzisz.

Powyższe stanowi potwierdzenie tezy o poziomie grupy. Ale pochwalę się. Wyspy Hula-Gula.

Data: 2015-07-03 10:17:45
Autor: Piotr Rezmer
W dniu 2015-07-03 o 09:58, Stachu Chebel pisze:

Powyższe stanowi potwierdzenie tezy o poziomie grupy. Ale pochwalę się. Wyspy Hula-Gula.

Dziś już pozostało niewiele działających sensownie grup dyskusyjnych. Obecnie służą do tworzenia baz adresów mailowych na potrzeby spamu, POdbijania :) wyników wyszukiwania określonych fraz przez google. W zasadzie NNTP stał się źródłem szumu informacyjnego, jest też zatem znakomitym sposobem do ukrycia prawdziwej komunikacji przez grupy terrorystyczne. Kiedyś robiły to przez zapisywanie draftu wiadomości bez jej wysyłania.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-07-03 02:43:57
Autor: Stachu Chebel
W dniu piątek, 3 lipca 2015 10:17:46 UTC+2 użytkownik Piotr Rezmer napisał:
> [...]

Dziś już pozostało niewiele działających sensownie grup dyskusyjnych. Obecnie służą do tworzenia baz adresów mailowych na potrzeby spamu, POdbijania :) wyników wyszukiwania określonych fraz przez google. W zasadzie NNTP stał się źródłem szumu informacyjnego, jest też zatem znakomitym sposobem do ukrycia prawdziwej komunikacji przez grupy terrorystyczne. Kiedyś robiły to przez zapisywanie draftu wiadomości bez jej wysyłania.

=============
 Niestety masz rację :( Aczkolwiek to nie wszystko. Są też przypadki takiego zwykłego, pospolitego "odmóżdżenia" jak opisywany wcześniej 'lolek', który to robi tutaj (i nie tylko) prasówkę, w ramach dyskusji jest w stanie wybełkotać jedynie "lol", w momentach przebłysku intelektu zdrobni bądź jakoś tam przekształci nick adwersarza. W moim przypadku napisze "cheblik ... coś tam".
W Twoim przypadku (zgaduję), "rozmiar ... coś tam". Podsumowując, jest to dno intelektualne.

Data: 2015-07-03 02:49:06
Autor: Stachu Chebel
W dniu piątek, 3 lipca 2015 11:43:58 UTC+2 użytkownik Stachu Chebel napisał:
> [...]
W Twoim przypadku (zgaduję), "rozmiar ... coś tam". Podsumowując, jest to dno intelektualne.

I każdy jego wpis jest podobno śmieszny. Wniosek taki wyciągam na podstawie zakończenia każdego jego wpisu. Dwukropek + nawias zamknięty kilkukrotnie powtórzony.

Żenada i DRAMAT !!

Data: 2015-07-03 12:03:19
Autor: Ivan
Dnia Fri, 3 Jul 2015 02:49:06 -0700 (PDT), Stachu Chebel napisał(a):

I każdy jego wpis jest podobno śmieszny. Wniosek taki wyciągam na podstawie zakończenia każdego jego wpisu. Dwukropek + nawias zamknięty kilkukrotnie powtórzony.

Żenada i DRAMAT !!

Bo u2 to płatny troll. Wkleja te swoje teksty na ileś tam grup. Nie
komentuje bo komentować mu zakazano!

Data: 2015-07-03 12:06:53
Autor: Ivan
Dnia Fri, 3 Jul 2015 00:58:49 -0700 (PDT), Stachu Chebel napisał(a):

[...]

Marek to jakiś kolejny świrus nie mający nic do powiedzenia. Moim zdaniem
to płatny troll.

Data: 2015-07-03 03:12:43
Autor: Stachu Chebel
W dniu piątek, 3 lipca 2015 12:07:10 UTC+2 użytkownik Ivan napisał:

Marek to jakiś kolejny świrus nie mający nic do powiedzenia. Moim zdaniem
to płatny troll.

Eeee tam...  Oba przypadki nie nadają się nawet na umowy śmieciowe. Młotki przez duże "M" i tyle...

W zdecydowanej większości, ta grupa jest POrąbana!!