W zdziczeniu dogoniliśmy Zachód

Data: 2011-04-12 11:13:54
Autor: Antenka
W zdziczeniu dogoniliśmy Zachód
On 12 Kwi, 17:32, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Gdy w Warszawie latem 2010 roku obro cy krzy a przed Pa acem Prezydenckim
byli atakowani przez pijan , zdeprawowan m odzie , kt ra przypala a
modl cych si i oddawa a mocz na krzy i znicze ustawione na Krakowskim
Przedmie ciu, Polacy byli zszokowani.

Zastanawiali my si , jak nisko upad o polskie spo ecze stwo, e jest tak
nietolerancyjne i pe ne nienawi ci do symboli religijnych.

Dzi okazuje si jednak, e w tzw. cywilizowanej Europie sikanie na krzy
nikogo nie razi. Po prostu w zdziczeniu dogonili my zachodni Europ .

Wi cejhttp://fronda.pl/news/czytaj/zaryn_na_co_w_europie_wolno_sikac

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

Oto wychowankowie zgniłego, upadłego POlszewickiego systemu - zakały
Polskiego Narodu!
Wymóżdżone do zera, bez wartości, bez honoru, bez religii, bez Boga..
Żałosne, zapite i zaćpane cyborgi XXI wieku! Dzicz! POlszewicka dzicz!
Przy nich zwierzę wydaje się bardziej ludzkie i inteligentniejsze, bo
nie jest zdolne do takiej ohydy! Tfu!

Antenka

Data: 2011-04-12 20:40:16
Autor: abc
[...]

Zwłaszcza, że zwyczajne bydlęta przyklękają kładąc się spać i wstając
następnego dnia. Ta "ludzka" dzicz tego nie robi...

Data: 2011-04-12 12:15:42
Autor: Antenka
On 12 Kwi, 20:40, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

Zwłaszcza, że zwyczajne bydlęta przyklękają kładąc się spać i wstając
następnego dnia. Ta "ludzka" dzicz tego nie robi.

Tak, o właśnie! Bydlęta w ten sposób chwalą swego Stwórcę.

Antenka

Data: 2011-04-13 07:02:12
Autor: zbig
On 12 Kwi, 21:15, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

> Zwłaszcza, że zwyczajne bydlęta przyklękają kładąc się spać i wstając
> następnego dnia. Ta "ludzka" dzicz tego nie robi.

..

Tak, o właśnie! Bydlęta w ten sposób chwalą swego Stwórcę.

Antenka

Niezłe z was matoły. A taki pies siada na dupie kładąc się. Jak
rozumiem wyraża w ten sposób swój stosunek do Stwórcy?

Data: 2011-04-13 18:46:30
Autor: pluton
> [...]

Niezłe z was matoły. A taki pies siada na dupie kładąc się. Jak
rozumiem wyraża w ten sposób swój stosunek do Stwórcy?

Ale za to stworzenia zyjace w wodzie (ryby, wieloryby,delfiny i inne takie)
wyrazaja stosunek do Stworcy machajac pletwami.

Nullification

Data: 2011-04-14 07:58:02
Autor: sofu

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:io4jol$mfv$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Ale za to stworzenia zyjace w wodzie (ryby, wieloryby,delfiny i inne takie)
wyrazaja stosunek do Stworcy machajac pletwami.

Zgadza się, machaja płetwami i pożeraja się wzajemnie na chwałe bożą!
A nawet ja, niegodny zatwardziały ateista codziennie rano w łazience wyrazam swój stosunek etc........

sofu

W zdziczeniu dogoniliśmy Zachód