W związku z wczorajszymi zajściami na u licach Warszawy

Data: 2012-11-13 03:29:55
Autor: Przemysław W
W związku z wczorajszymi zajściami na u licach Warszawy
W związku z wczorajszymi zajściami na ulicach Warszawy i niesłabnącymi sygnałami o nadużyciach funkcjonariuszy Policji

http://www.wipler.pl/2012/11/przemyslaw-wipler-interpeluje-ws-dzialan-policji-na-marszu-niepodleglosci/

--

"GÅ‚Ć³wną motywacją mojej aktywności publicznej była potrzeba władzy
bo chyba jestem bardziej prĆ³Å¼ny, niż spragniony władzy. Nawet na pewno..."

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15ā€“16 paÅŗdziernika 2005

Data: 2012-11-13 19:13:40
Autor: Przemys³aw M.
Dnia Tue, 13 Nov 2012 03:29:55 -0600, Przemysław W napisał(a):

[...]

Tu się masturbuj:
http://jedyniesluszne.blox.pl/2007/09/Czlonkowie-PZPR-w-szeregach-PiS.html

--

„Musimy pamiętać, że aby zwyciężyć, trzeba pamiętać o maksymie
 Józefa Piłsudskiego  zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska, być

W związku z wczorajszymi zajściami na u licach Warszawy