W związku z biegunką podwyżek....

Data: 2015-04-02 11:08:08
Autor: ls
W związku z biegunką podwyżek....
W dniu czwartek, 2 kwietnia 2015 11:27:27 UTC+2 użytkownik Marvin napisał:
Chciałem zapytać szanowne gremium o to gdzie przenieść syna, lat 19, z Tele-Debile (Sync). Bo on konto chce mieć, kartę mieć musi, natomiast nie zarabia i nie wydaje tyle aby robić jakieś obroty. Reasumując konto z kartą za zero złotych, czy jeszcze jakieś jest? Może w wariancie <26?

Smart
BPH "Lubie to" (4 transakcje/mc)

--
pozdr.
ls

Data: 2015-04-17 09:55:34
Autor: radekp@konto.pl
W związku z biegunką podwyżek....
Thu, 2 Apr 2015 11:08:08 -0700 (PDT), w
<2c577ba0-0ae0-44fb-a186-a541b39e865b@googlegroups.com>, ls <lswp@wp.pl>
napisał(-a):

> [...]
> Chciałem zapytać szanowne gremium o to gdzie przenieść syna, lat 19, z > Tele-Debile (Sync). Bo on konto chce mieć, kartę mieć musi, natomiast > nie zarabia i nie wydaje tyle aby robić jakieś obroty. Reasumując konto > z kartą za zero złotych, czy jeszcze jakieś jest? Może w wariancie <26?

A jak tam z wpłatomatami i bankomatami?

W związku z biegunką podwyżek....