W związku z dzisiejszym weselem mam banalna zachciankę....

Data: 2011-04-29 15:03:48
Autor: cytryna
W związku z dzisiejszym weselem mam banalna zachciankę....
W Związku z dzisiejszym weselem ich mościów mam mała banalną zachciankę.

Chciałbym mianowicie spędzić pierwszą noc z panna młodą.

I to tyle na ten temat!

sofu

To pocieranie Freda o siennik już nie wystarcza. A może mały romansik z "żoną" Eltona?

--

W związku z dzisiejszym weselem mam banalna zachciankę....