W1 TRMPH - znalazlem tablice rej. !!!

Data: 2009-09-26 19:34:07
Autor: TasmaN
W1 TRMPH - znalazlem tablice rej. !!!
Witam,

dzis w okolicy odlewniczej jechal przede mna gosc na Triumhpie.
Zgubil tablice rej. W1 TRMPH.
Trabilem migalem ale nie widzial i pojechal.

Mam ja w domu, do odbioru jest.

Prosze wlasciciela o kontakt na PW to sie umowimy po odbior.

-- -
TasmaN
GSXF750 + ryczacy IXIL :)))
tasman@gsxf.pl

Forum GSXF: www.gsxf.pl __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4459 (20090926) __________

Data: 2009-09-26 22:43:57
Autor: Zefir
Dnia 26-09-2009 o 19:34:07 TasmaN <tasman@gsxf.pl> napisał(a):

Witam,

dzis w okolicy odlewniczej jechal przede mna gosc na Triumhpie.
Zgubil tablice rej. W1 TRMPH.
Trabilem migalem ale nie widzial i pojechal.

Oryginalne, mieć na tablicy rejestracyjnej odgłos wydawany ze skrzyni  biegów w czasie zmiany biegu :).

--
Pzdr.
Zefir

Data: 2009-09-26 23:04:41
Autor: seler
Zefir pisze:

Oryginalne, mieć na tablicy rejestracyjnej odgłos wydawany ze skrzyni biegów w czasie zmiany biegu :).

W1? ;>

Moja Sevenka powinna mieć wtedy numery JEB 0101.

--
seler
SevenFifty 95

Data: 2009-09-28 10:36:57
Autor: MarCiNWz
TasmaN pisze:
[...]

Witam

Dowiedziałem się od znajomego z wydziału komunikacji, że najlepiej gdybyś oddał tą tablicę do najbliższego wydziału komunikacji. Jeżeli jest z tego samego to po prostu się z nim skontaktują, a jeżeli nie to go znajdą i przekażą odpowiedniemu WK i tam go postarają się namierzyć i oddać. Wszystko pod warunkiem, że jeszcze jej nie zgłosił, że zgubił. Jeżeli zgłosił to pójdzie niestety na złom. Także najlepiej gdybyś jak najszybciej ją przekazał do najbliższego WK. Szkoda by było gdyby stracił taką tablicę bo mało nie kosztuje .

Pzdr

Data: 2009-09-28 17:11:01
Autor: TasmaN

Użytkownik "MarCiNWz" <marcinwz@o2.pl> napisał w wiadomości news:h9pt6r$pve$1nemesis.news.neostrada.pl...

Dowiedziałem się od znajomego z wydziału komunikacji, że najlepiej gdybyś oddał tą tablicę do najbliższego wydziału komunikacji.

Nie ma zadnego odzewu od wlasciciela wiec tak zrobie jak piszesz.
Jutro pojade do gminy i oddam do WK.

-- -
TasmaN
GSXF750 + ryczacy IXIL :)))
tasman@gsxf.pl

Forum GSXF: www.gsxf.pl __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4464 (20090928) __________

Data: 2009-09-28 20:43:11
Autor: Jarek
[...]

Moim zdaniem taka tablica kosztuje tyle co normalna czyli pardziesiąt złotych a 1000zł płaci się jedynie za to że ma się wybrany przez siebie numer IMHO.

Pozdrawiam Jarek O.

Data: 2009-09-28 21:25:24
Autor: gildor
Jarek pisze:
[...]

hą? nie numer a napis (dowolny własny zestaw 5ciu znaków, zaakceptowany przez WK) i nie 1000 a 500 do motocykla, bo to tylko jedna tablica.
ta tablica kosztowała właśnie 500pln

--
- gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2009-09-28 20:57:17
Autor:
gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Jarek pisze:

hą? nie numer a napis (dowolny własny zestaw 5ciu znaków, zaakceptowany przez WK) i nie 1000 a 500 do motocykla, bo to tylko jedna tablica.
ta tablica kosztowała właśnie 500pln

Nie tablica, tylko prawo do posiadania takich znakow na tablicy.
Zamowienie nowej nie bedzie kosztowalo 500 PLN tylko koszt wytworzenia - kilkadziesiat PLN.

B. --

Data: 2009-09-28 15:51:12
Autor:
[...]

Hmmm...

2 minuty w google:

http://vespaclub.org.pl/forum/profile.php?
mode=viewprofile&u=333&sid=51ce64cc4847e20bfacb9468b30164e4

B.

Data: 2009-09-28 20:03:00
Autor: Arni
bisza1.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:

[...]

no i co niniejszym ustaliłeś?

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-09-28 20:59:12
Autor:
W1 TRMPH - znalazlem tablice rej. !!!
> mode=viewprofile&u=333&sid=51ce64cc4847e20bfacb9468b30164e4

no i co niniejszym ustaliłeś?

Namiary na właściciela tablicy:)

Wiesz Arni, w googlu jest wszystko jak ustalono na pewnej mailowej liście dyskusyjnej, nawet prywatne adresy:)

B.
V+Hąda

Data: 2009-09-28 23:04:06
Autor: Arni
[...]

nie widac było bezposredniego związku ani objasnienia nie bylo, dopiero drugi link to wykazał

Wiesz Arni, w googlu jest wszystko jak ustalono na pewnej mailowej liście dyskusyjnej, nawet prywatne adresy:)

szpieg... :)

Data: 2009-09-28 20:18:53
Autor: TasmaN

Użytkownik <bisza1.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9qm1g$1lb$1inews.gazeta.pl...

Hmmm...

2 minuty w google:

http://vespaclub.org.pl/forum/profile.php?
mode=viewprofile&u=333&sid=51ce64cc4847e20bfacb9468b30164e4

Vespa z Jan ???

ni ch... nie kumam ocb :/

--
-- -
TasmaN

Forum GSXF: www.gsxf.pl __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4465 (20090928) __________

Data: 2009-09-28 20:59:27
Autor: Monster
W1 TRMPH - znalazlem tablice rej. !!!
TasmaN pisze:

Vespa z Jan ???

ni ch... nie kumam ocb :/
Ja juz kumam,to nick gościa co zgubił tablicę od Scramblera

http://vespaclub.org.pl/forum/viewtopic.php?t=3703&postdays=0&postorder=asc&start=0

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-09-28 22:36:59
Autor: arturlipkoWYTNIJTO
W1 TRMPH - znalazlem tablice rej. !!!
Data: 2009-09-29 02:40:54
Autor: TasmaN
W1 TRMPH - znalazlem tablice rej. !!!
Dzieki za info i namiary.
Maila wyslalem juz bezposrednio do wlasciciela, dalem koma do siebie, czekam na kontakt i odebranie blachy.

-- -