[縜le] W21W

Data: 2015-11-26 12:27:18
Autor: Myjk
[縜le] W21W
Thu, 26 Nov 2015 01:21:23 -0800 (PST), stalowe@gmail.com
偶ar贸wka taka do ty艂u, miesi膮c temu zmieniana i znowu spalone wszystkie z ty艂u.

To chyba masz co艣 nie tak z instalacj膮, bo to normalne nie jest. Ja
je藕dzi艂em na swoich W21W przez 5 lat i ze 120 tkm. Chwil臋 p贸藕niej pad艂a
druga. Te wymienione 艣wiec膮 ju偶 2 lata.

Na obwodnicy Krakowa tylko jeden kierowca wykaza艂 si臋 determinacj膮 偶eby zwr贸ci膰 mi uwag臋 na brak 艣wiate艂 z ty艂u, podzi臋kowania mu za to. [...]
Ostatecznie wraca艂em bez 艣wiate艂 przez miasto :(.

Bo kierowca to ma obowi膮zek sprawdzi膰 auto przed jazd膮. ;) Dla przyk艂adu ja sprawdzam odbicie 艣wiate艂 na 艣cianie, czasami na autobusie, og贸lnie, gdzie si臋 da... ;) :P

Swoj膮 drog膮 kupi膰 j膮 na stacji benz. jest niemo偶liwo艣ci膮. Ale za to 'hotdogi polecam' albo zdrapk臋 to i owszem. A偶 tak niechodliwy model to jest? Oblecia艂em kilka kibelmarket贸w, supermarket makro i nic. Pobliskie ASO ju偶 zamkni臋te.

Pi臋tnowa艂em to samo w ten sam spos贸b dwa lata temu jak mi si臋 spali艂y moje
偶ar贸wki na pl.pregierz ;) Te偶 musia艂em do ASO jecha膰, bo na stacjach nie
mieli (pr臋dzej w艂a艣nie kondomy i par贸wki).

--
Pozdor Myjk

[縜le] W21W