[żale] W21W

Data: 2015-11-26 12:48:54
Autor: yabba
[żale] W21W
Użytkownik <stalowe@gmail.com> napisał w wiadomości news:486a8849-18fc-408a-8e61-29b57e47256egooglegroups.com...
żarówka taka do tyłu, miesiąc temu zmieniana i znowu spalone wszystkie z tyłu.
Na obwodnicy Krakowa tylko jeden kierowca wykazał się determinacją żeby zwrócić mi uwagę na brak świateł z tyłu, podziękowania mu za to.
Swoją drogą kupić ją na stacji benz. jest niemożliwością. Ale za to 'hotdogi polecam' albo zdrapkę to i owszem. Aż tak niechodliwy model to jest?
Obleciałem kilka kibelmarketów, supermarket makro i nic. Pobliskie ASO już zamknięte.
Ostatecznie wracałem bez świateł przez miasto :(.

Kup w innym sklepie. Spaliła mi się żarówka dwuwłóknowa 21W/5W, dokupowałem nowe po 1 zł, cały czas w tym samym sklepie i przepalały się po 2-3 miesiącach. W końcu kupiłem w innym sklepie, parę groszy droższe i problem przepalania ustał.

--
Pozdrawiam,

yabba

[żale] W21W