W7- jak uczyni膰 dysk wymiennym?

Data: 2011-10-24 00:07:10
Autor: Feromon
W7- jak uczyni膰 dysk wymiennym?

U偶ytkownik "Marek" <precz@spamowi.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:pe7uyigwz87n$.1a7bbvc5k209k.dlg40tude.net...
Witam,

U偶ywam dysku SATA2 do tworzenia kopii bezpiecze艅stwa. Kiedy艣 udawa艂o mi si臋
korzysta膰 z niego jak z dysku wymiennego. Po formatowaniu sta艂 si臋 on
podstawowym i nie pozwala od艂膮cza膰 si臋. Co zrobi膰 aby dysk zn贸w sta艂 si臋
wymiennym?

Jaki system operacyjny? Kiedy to jet "kiedy艣"?
Je艣li ten dyk jest podstawowym, to na jakim jest system?
Po co go od艂膮cza膰? Wy艂膮czy膰 kompa i wyj膮膰 wtyczk臋?

Feromon

Data: 2011-10-24 10:32:23
Autor: Marek
W7- jak uczyni膰 dysk wymiennym?
Dnia Mon, 24 Oct 2011 00:07:10 +0200, Feromon napisa艂(a):

Jaki system operacyjny?

Tak jak napisa艂em - W7. Konkretnie Pro x64.

Kiedy to jet "kiedy艣"?

Dajmy na to miesi膮c - dwa temu.

Je艣li ten dyk jest podstawowym, to na jakim jest system?

Na innym, r贸wnie偶 podsawowym. Nie wiem czy ma to znaczenie lecz pierwszy
podstawowy dysk to tandem dw贸ch dysk贸w RAID0. Drugi podstawowy dysk to
pod艂膮czony do SATA (chyba) 3 dysk w kieszeni - i o nim m贸wimy.

Po co go od艂膮cza膰?

Po to aby trzyma膰 go w bezpiecznym miejscu, mniej nara偶onym na uszkodzenie
lub zniszczenie.

Wy艂膮czy膰 kompa i wyj膮膰 wtyczk臋?

I tak b臋d臋 robi艂 do czasu rozwi膮zania problemu. Szkoda mi czasu na ci膮g艂e
w艂膮czanie i wy艂膮czanie sprz臋tu. Musz臋 wy艂膮czy膰 sprz臋t, w艂o偶y膰 dysk, w艂膮czy膰
i czeka膰, zgra膰 dane, wy艂膮czy膰, wyj膮膰 dysk, w艂膮czy膰 i pracowa膰 dalej.
Chore.

W7- jak uczyni膰 dysk wymiennym?