W800i - uzupelnianie wybieranych numerow

Data: 2009-09-21 10:19:22
Autor: Marian Paździoch
W800i - uzupelnianie wybieranych numerow
Witam,
mam taki problem. Posiadam telefon jak w temacie i posiada on taka funkcje, ze gdzy wybieram dwie pierwsze cyfry numeru to przypisuje je do tych z ksiazki oraz do wybieranych kiedykolwiek wczesniej. Chcialbym wlasnie usunac te numery wczesniej wybierane, ale nie mam pojecia jak to zrobic. Usuwanie C, albo kasowanie spisu polaczen (to chyba nie ma nic wspolnego) nie pomaga. Instrukcje gdzies posialem :(. Zna ktos rozwiazanie?

Pzdr.
Maniek

Data: 2009-09-21 10:44:47
Autor: qwerty
Użytkownik "Marian Paździoch" <niema@niema.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h97ctv$q63$1@news.dialog.net.pl...
[...]

Chodzi Ci o szybkie wybieranie?

Usuwanie
C, albo kasowanie spisu polaczen (to chyba nie ma nic wspolnego) nie pomaga. Instrukcje gdzies posialem :(. Zna ktos rozwiazanie?

Instrukcja jest na stronie producenta.

Data: 2009-09-21 16:36:56
Autor: Marian Paździoch
Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h97ee0$68l$1achot.icm.edu.pl...
Chodzi Ci o szybkie wybieranie?

Nie, znalazłem w instrukcji (w necie :) ), że to nazywa się szybkie wyszukiwanie, to jest inna funkcja. Chodzi o to że jak np. wstukam początek numeru np. 713 to mi pokaze wszystkie numery ktore sie rozpoczynaja na te cyfry, ale nie tylko te, ktore sa w kontaktach, ale w ogole byly kiedykolwiek wybierane. Chcialbym wlasnie usunac te kiedykolwiek wybierane. Niestety instrukcja podaje tylko jak calkiem wylaczyc ta funkcje; wylaczenie i wlaczenie nie pomaga :(. Przy okazji zobaczylem, ze moj tel to w910i ;), a ciagle myslalem ze mam 800 :D.

Pzdr.
Maniek

Data: 2009-09-21 13:23:22
Autor: Maciek
[...]

W Samsungu np. U800 OIDP pomagało wyjęcie baterii/zmiana karty sim na inną. Popróbuj.

Maciek.

W800i - uzupelnianie wybieranych numerow