W800i - uzupelnianie wybieranych numerow

Data: 2009-09-21 10:44:47
Autor: qwerty
W800i - uzupelnianie wybieranych numerow
Użytkownik "Marian Paździoch" <niema@niema.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h97ctv$q63$1@news.dialog.net.pl...
mam taki problem. Posiadam telefon jak w temacie i posiada on taka funkcje, ze gdzy wybieram dwie pierwsze cyfry numeru to przypisuje je do tych z ksiazki oraz do wybieranych kiedykolwiek wczesniej. Chcialbym wlasnie usunac te numery wczesniej wybierane, ale nie mam pojecia jak to zrobic.

Chodzi Ci o szybkie wybieranie?

Usuwanie
C, albo kasowanie spisu polaczen (to chyba nie ma nic wspolnego) nie pomaga. Instrukcje gdzies posialem :(. Zna ktos rozwiazanie?

Instrukcja jest na stronie producenta.

Data: 2009-09-21 16:36:56
Autor: Marian Paździoch
Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h97ee0$68l$1achot.icm.edu.pl...
Chodzi Ci o szybkie wybieranie?

Nie, znalazłem w instrukcji (w necie :) ), że to nazywa się szybkie wyszukiwanie, to jest inna funkcja. Chodzi o to że jak np. wstukam początek numeru np. 713 to mi pokaze wszystkie numery ktore sie rozpoczynaja na te cyfry, ale nie tylko te, ktore sa w kontaktach, ale w ogole byly kiedykolwiek wybierane. Chcialbym wlasnie usunac te kiedykolwiek wybierane. Niestety instrukcja podaje tylko jak calkiem wylaczyc ta funkcje; wylaczenie i wlaczenie nie pomaga :(. Przy okazji zobaczylem, ze moj tel to w910i ;), a ciagle myslalem ze mam 800 :D.

Pzdr.
Maniek

W800i - uzupelnianie wybieranych numerow