[wstajemy z kolan] Władze Jersey City chcą usu nąć Pomnik Katyński

Data: 2018-05-01 09:42:26
Autor: japanizer
On Wednesday, May 2, 2018 at 1:12:23 AM UTC+9, t-1 wrote:
> https://www.wprost.pl/swiat/10121573/wladze-jersey-city-chca-usunac-pomnik-katynski-reaguje-ambasador-rp.html
>    pogłoski - władze miasta chc± usun±ć Pomnik Katyński.
> Wydaje się, że gdyby nie pisiorki, ambasador by nie zareagował a ty by¶ nic nie napisał.

https://en.wikipedia.org/wiki/Steven_Fulop

  Fulop (Fülöp) was born to a Jewish family in Edison, New Jersey, the son of   immigrants from Romania. Wydaje się, że gdyby małe pisiorki nie zaczęły wojować z Żydami na całym ¶wiecie, to rzeczywi¶cie by w dalszym ci±gu szanowano polskie pomniki, ambasador by nie musiał na nic "reagować", a ja bym nie miał o czym pisać.

Data: 2018-05-01 10:32:53
Autor: TwĂłj przyjaciel DÄ…s
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Wydaje się, że gdyby małe pisiorki nie zaczęły wojować z Żydami

Znaczy gdyby PL ugięła się i wypłaciła big forsę? Pewnie kwiki żydoskie
by ustały, tylko co z tego?

Przecież big geszeft już jest, zamiast ekwiwalentu za ziemię, oddaj±
nieruchomo¶ci:)

Kaczu¶ przeca też (wg.Piechocińskieg) chciał sypn±ć działkami le¶nymi. Nu i Piechocińskiego w sejmie już niet, zreszt± tak jak Palikota
co raczył wspomnieć o geszeftach w wawce, jeszcze na długo nim
pis zacz±ł o geszeftach gadać:)

Data: 2018-05-01 10:59:19
Autor: japanizer
On Wednesday, May 2, 2018 at 2:32:54 AM UTC+9, Twój przyjaciel D±s wrote:
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

> Wydaje się, że gdyby małe pisiorki nie zaczęły wojować z Żydami

Znaczy gdyby PL ugięła się i wypłaciła big forsę? Pewnie kwiki żydoskie
by ustały, tylko co z tego?

Znaczy się, gdyby małe pisiorki nie zaczęły wojować z Żydami, obrażać wszystkich na lewo i prawo, uniewinniać debili pal±cych kukły i takie tam.

Za peło nie było cyrków z wykopywaniem polskich pomników w USA, a twoich urojonych wypłat big forsy też nie było.

Data: 2018-05-01 11:42:54
Autor: TwĂłj przyjaciel DÄ…s
[wstajemy z kolan] Władze Jersey City chcą usu nąć Pomnik Katyński
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Za peło nie było cyrków z wykopywaniem polskich pomników w USA

Faszysty w PL koncertowali

a twoich urojonych wypłat big forsy też nie było.

https://youtu.be/1VKBU_s4JdU

Data: 2018-05-01 12:05:16
Autor: japanizer

http://www.rp.pl/Reprywatyzacja-w-Warszawie/171019090-197-kamienic-z-lokatorami-zwrocono-za-czasow-PiS.html

Data: 2018-05-01 12:45:00
Autor: Zenek Kapelinder
[wstajemy z kolan] Władze Jersey City chcą usu nąć Pomnik Katyński
Starszych linkow nie masz? Kolejna zdarta plyta.

Data: 2018-05-01 18:22:17
Autor: japanizer
On Wednesday, May 2, 2018 at 4:45:02 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Starszych linkow nie masz? Kolejna zdarta plyta.

A co, że jak pisiory ukradły, to się nie liczy, bo "stary link"?

Data: 2018-05-01 19:35:09
Autor: Zenek Kapelinder
[wstajemy z kolan] Władze Jersey City chcą usu nąć Pomnik Katyński
Ano sie nie liczy. Teraz sie liczy ile POprzednicy ukradli. Jak POprzednicy w odleglej przyszlosci wygraja to beda rozliczali ile pis ukradl. Do tego czasu mozesz ujadac a i tak nikt sie nie przestraszy jazgotu kundla. Zlodziejska jelopozycja tez moze pyszczyc ile jej sie podoba. Dokad nie wygra w wyborach nic nie moze. Jak tam rzad asow cienia, cieniasow znaczy sie. Rozdali juz sobie stanowiska i wydrukowali wizytowki czy dalej sie napierdalaja? Schetyna juz sie nauczyl odpowiadac na pytanie o cztery sukcesy rzadu pelo?

Data: 2018-05-01 19:38:40
Autor: japanizer
[wstajemy z kolan] Władze Jersey City chcą usu nąć Pomnik Katyński
On Wednesday, May 2, 2018 at 11:35:11 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Ano sie nie liczy.

No wiadomo, małe pisiorki, czyli moralno¶ć Kalego. Pisior ukra¶ć - dobrze.

Data: 2018-05-01 20:49:01
Autor: Zenek Kapelinder
[wstajemy z kolan] Władze Jersey City chcą usu nąć Pomnik Katyński
Jak kradla czerwona banda razem ze stworzana i oplacana przez siebie demokratyczna opozycja to bylo dobrze?

Data: 2018-05-02 05:53:16
Autor: Pieni±dze i Stołki
Ohydne kłamstwa!
pasożyt "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:5963665d-1198-4da3-8d99-8c8fd454be3egooglegroups.com...
Jak kradla czerwona banda razem ze stworzana i oplacana przez siebie demokratyczna opozycja to bylo dobrze?

Teraz kradnie twoja czarno-czerwona banda!

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/znow-miliony-dla-o-rydzyka-postraszyl-pis-i-dali-mu-kase-kilka-godzin-pozniej/gzlfb9s

https://www.youtube.com/watch?v=fGiny4UJ1Ts

http://torun.wyborcza.pl/torun/7,48723,23230803,o-rydzyk-dostal-94-mln-zl-to-ohydne-klamstwa.html

"Telewizja wyemitowała też telefoniczn± wypowiedĽ byłego posła PiS Andrzeja Jaworskiego, który współpracuje z o. Rydzykiem - jest przewodnicz±cym rady naukowej powołanego przez redemptorystę Instytutu ,,Pamięć i Tożsamo¶ć".

"O. Rydzyk nie tylko nie wzi±ł, jak głosi Platforma Obywatelska, 94 mln zł, ale nigdy nie wzi±ł nawet jednej złotówki dotacji."

CL

Data: 2018-05-02 04:33:28
Autor: Zenek Kapelinder
Ohydne kłamstwa!
Podpal sie w protescie. Bedziesz mial swoje dwie minuty w mediach.

Data: 2018-05-02 21:31:52
Autor: Pieni±dze i Stołki
Ohydne kłamstwa!
kundel "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:322bc4a8-062a-47bb-b5b4-c3aa0d8e29a3googlegroups.com...
Podpal sie w protescie. Bedziesz mial swoje dwie minuty w mediach.

Ty się podpal w tej swojej kotłowni. Wyłupiasta sie ucieszy! ;-))))

CL

Data: 2018-05-02 14:09:18
Autor: Zenek Kapelinder
Ohydne kłamstwa!
Dlaczego mam sie podpalac jak mi za pis lepiej. tobie sie nie podoba to protestuj. A ze wszyscy sraja nan ciebie i twoje zale to sie podpal, zablysniesz w mediach.

Data: 2018-05-03 10:27:48
Autor: Pieni±dze i Stołki
Ohydne kłamstwa koguciuka
smieć "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:7cba2987-6ecd-452e-b0b7-6004da4c5fbbgooglegroups.com...
Dlaczego mam sie podpalac jak mi za pis lepiej. tobie sie nie podoba to protestuj. A ze wszyscy sraja nan ciebie i twoje zale to sie podpal, zablysniesz w mediach.

Zenu¶, szmaciarzy zawszony - jeste¶ po¶miewiskiem psp. Dostarczasz nam sporo rozrywki i dowodów, że pis-owski elektorat to młoty. Pisz zenus czę¶ciej i więcej.

CL

Data: 2018-05-02 23:47:02
Autor: stevep
Ohydne kłamstwa!
W dniu 2018-05-02 o 21:31, Pieni±dze i Stołki pisze:
[...]

A która taka wyłupiasta?

--
stevep

Data: 2018-05-03 10:38:03
Autor: Pieni±dze i Stołki
Ohydne kłamstwa!

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci
[...]

Dziewczę Zenusia. W kotłowni pracuje. Na plecach.

CL

Data: 2018-05-03 04:29:43
Autor: Zenek Kapelinder
Ohydne kłamstwa!
Prawdziwy POwiec z ciebie. Wszystko ukradniesz, nawet tekst.

Data: 2018-05-03 13:40:15
Autor: Pieni±dze i Stołki
Ohydne kłamstwa PO!
psina zagrodowa "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w
wiadomo¶ci news:a9b64ac0-104f-45f6-8bd3-1078c08e6a7egooglegroups.com...
Prawdziwy POwiec z ciebie. Wszystko ukradniesz, nawet tekst.

Tu masz cos o twoich prawych i sprawiedliwych złodziejach.

https://pl-pl.facebook.com/PIS-Wszystkie-przekr%C4%99ty-FAKTY-1034248429951252/

https://www.bankier.pl/forum/temat_ludzie-i-afery-pisu,4945923.html

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/znow-miliony-dla-o-rydzyka-postraszyl-pis-i-dali-mu-kase-kilka-godzin-pozniej/gzlfb9s

http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/pozyczya-kaczynskiemu-200-tys-z-dostaa-fuche-od-pis_787164.html

https://wiesci24.pl/2018/03/22/buta-i-pycha-beaty-szydlo-nagrody-sie-naleza-krzyczala-w-sejmie/

https://pikio.pl/koniec-ostateczny-dowod-na-wspolprace-macierewicza-z-kbg/

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/antoni-macierewicz-i-jerzy-robert-lusnia-niebezpieczne-zwiazki/gyw4h8e

https://wiernipolsce1.wordpress.com/2016/06/18/zydo-pis-rozszyfrowany-no-i-kto-tu-jest-ruskim-szpiegiem-cd/

CL

Data: 2018-05-03 23:41:57
Autor: stevep
Ohydne kłamstwa!
W dniu 2018-05-03 o 10:38, Pieni±dze i Stołki pisze:

[...]

To ma facio gust.

--
stevep

Data: 2018-05-04 06:18:56
Autor: P-ieni±dze i S-tołki
Ohydne kłamstwa!

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:pcfvnb$h6g$7news.vectranet.pl...
W dniu 2018-05-03 o 10:38, Pieni±dze i Stołki pisze:
Dziewczę Zenusia. W kotłowni pracuje. Na plecach.

CL

To ma facio gust.

Raczej wyłupiasta jest lito¶ciwa. Gdyby nie ona zenu¶ dymałby kury. ;=)

CL

Data: 2018-05-02 05:45:23
Autor: Pieni±dze i Stołki
Komunisci i Złodzieje
Data: 2018-05-02 05:31:01
Autor: Pieni±dze i Stołki
[wstajemy z kolan] Władze Jersey City chc± usun±ć Pomnik Katyński

Użytkownik "Twój przyjaciel D±s" <franek.zyto@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:125ec1a5-5050-446e-a2c8-c0037e1ad663googlegroups.com...

Ale była: https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/czarno-na-bialym-finansowanie-ojca-rydzyka-miliony-z-ministerstw,798140.html

CL

Data: 2018-05-02 05:30:36
Autor: Pieni±dze i Stołki
[wstajemy z kolan] Władze Jersey City chc± usun±ć Pomnik Katyński

Użytkownik "Twój przyjaciel D±s" <franek.zyto@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:c8642f8e-6086-4338-8dd0-7d91ca943da8googlegroups.com...

Data: 2018-05-01 18:56:04
Autor: boukun
Użytkownik  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:
> [...]

Wydaje się, że gdyby małe pisiorki nie zaczęły wojować z Żydami na całym ¶wiecie, to rzeczywi¶cie by w dalszym ci±gu szanowano polskie pomniki, ambasador by nie musiał na nic "reagować", a ja bym nie miał o czym pisać.

Przecież w Polsce od 1989 roku rz±dz± Żydzi, a zatem bij± się o fanty między sob±  ...

boukun

[wstajemy z kolan] Władze Jersey City chcą usu nąć Pomnik Katyński