Włącznik zbliżeniowy do zabudowy w kuchni

Data: 2015-01-19 22:05:53
Autor: Wiwo
Włącznik zbliżeniowy do zabudowy w kuchni

Użytkownik "Sebastian Biały" <heby@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:m9jdge$70b$1node1.news.atman.pl...
Witam.

Taka myśl: wydaje mi się że idealnym rozwiązaniem oświetlenia kuchni w mojej sytuacji byłby włącznik zbliżeniowy czuły na ruch (podczerwień). Idealnym zaś miejscem byłoby"gdzieś w koronie" nad szafkami.

Pytanie: czyktoś widział włączniki zbliżeniowe przeznaczone do zabudowy szafki, 230V? Oczywiście mogę wziąść jakiś zwykły, ale one kiepsko wyglądają. Najbardziej interesował by mnie wystająca ładna mała półkula i reszta wyłacznika schowana ponad koroną. Szukam, stukam pukami nie widzę takich. Może nie ma?

Nie chcę być złośliwy, ale muszę... O Google słyszałeś? ;-)

Bo zadanie pytania: "włącznik czujnik ruchu 230v" na samej górze wyników wyświetla to czego szukasz. A jak przełączysz się na grafikę, to możesz wybierać i przebierać...

Są zbliżeniowe, dotykowe, drogi i tanie...

Wiwo

Włącznik zbliżeniowy do zabudowy w kuchni