W艂amanie do telefonu?

Data: 2013-05-31 10:32:21
Autor: Kenjiro
W艂amanie do telefonu?
Witam,

mam iPhone'a 4S. Dzi艣 mia艂em sytuacj臋, 偶e kto艣 z mojej listy kontakt贸w zadzwoni艂 do innej osoby z mojej listy kontakt贸w, przy czym nie ma mo偶liwo艣ci, 偶eby zna艂 ten numer. Czasami widuje si臋 r贸偶ne og艂oszenia typu "艣ledzenie sms贸w", telefon贸w itd... Czy to faktycznie mo偶e dzia艂a膰? Czy kto艣 m贸g艂 zdalnie w艂ama膰 si臋 do mojego telefonu?? Dodam, 偶e nie jest to osoba o uzdolnieniach technicznych czy IT.
Jakim cudem co艣 takiego mog艂o mie膰 miejsce??

Dajcie zna膰!

Data: 2013-05-31 10:43:33
Autor: $heikh el $hah
W艂amanie do telefonu?
W dniu 2013-05-31 10:32, Kenjiro pisze:
Dajcie zna膰!

http://www.detektywrutkowski.pl/biuro_detektywistyczne/kontakt.htm

Poza tym od prawie roku jest iPhone 5. Nie czas na zmian臋?

--
鈺(鈱愨枲_鈻)鈺 锔 鈹烩攣鈹
丧蓯丧$ 谉菨 丧蕿谋菨丧$

Data: 2013-05-31 13:34:54
Autor: Ghost
W艂amanie do telefonu?

U偶ytkownik "Kenjiro" <kenjiro@satoris.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ko9n6o$152$1sunflower.man.poznan.pl...
Witam,

mam iPhone'a 4S. Dzi艣 mia艂em sytuacj臋, 偶e kto艣 z mojej listy kontakt贸w zadzwoni艂 do innej osoby z mojej listy kontakt贸w,

Zona do kochanki?

przy czym nie ma mo偶liwo艣ci, 偶eby zna艂 ten numer.

Uwierz, na telefonie swiat sie nie konczy. Sa rozne mozliwosci.

Data: 2013-06-01 13:10:23
Autor: Pszemol
W艂amanie do telefonu?
"Kenjiro" <kenjiro@satoris.pl> wrote in message news:ko9n6o$152$1sunflower.man.poznan.pl...
[...]

My艣l臋 偶e cud贸w nie ma i robisz po prostu z艂e za艂o偶enia 偶e nie ma
mo偶liwo艣ci aby kto艣 zna艂 ten numer... S膮 r贸偶ne sposoby na poznanie
numeru.

Data: 2013-06-01 21:09:30
Autor: Liwiusz
W艂amanie do telefonu?
W dniu 2013-06-01 20:10, Pszemol pisze:
[...]

Poniek膮d on w艂a艣nie o te sposoby pyta. Ale nie trzeba si臋 doszukiwa膰 us艂ug typu "w艂amanie do telefonu". Zaskakuj膮ce jest, jak wiele potrafi zrobi膰 zdradzana (albo i nie) 偶ona, i jak bardzo m膮偶 jest tego nie艣wiadomy ;)

--
Liwiusz

W艂amanie do telefonu?