Własność pojazdu / spadek / sprzedaż

Data: 2012-10-13 18:44:03
Autor: Robert Tomasik
Własność pojazdu / spadek / sprzedaż
Użytkownik "BAREK" <barek@plusnet.pl> napisał w wiadomości news:50798ff0$1news.home.net.pl...
arowizny wielostronna)

Jak formalnie mogę taki pojazd sprzedać, tak aby nabywca mógł go zarejestrować?

Są dwie możliwości. Albo wszyscy formalni właściciele darują Ci ten samochód (to może być jedna umowa darowizny wielostronna), albo wszyscy się podpiszą pod umową sprzedaży. Ten drugi sposób wydaje mi się sensowniejszy. Nabywcy musisz dać dowód rejestracyjny i dokumenty świadczące o nabyciu przez Was w drodze spadku tego pojazdu.

Własność pojazdu / spadek / sprzedaż