W艣ciek艂a rozmowa ruskich dyplomat贸w

Data: 2014-04-04 17:29:18
Autor: u2
W艣ciek艂a rozmowa ruskich dyplomat贸w

http://niezalezna.pl/53757-wyciekla-rozmowa-rosyjskich-dyplomatow-krym-k-jest-nasz-nadbaltyckie-g-zostawimy

Wyciek艂a rozmowa rosyjskich ambasador贸w z kraj贸w afryka艅skich. Dyplomaci omawiaj膮 wyniki g艂osowania w ONZ ws. sytuacji na Ukrainie. - Ja teraz k鈥 z ambasadorami Unii Europejskiej m贸wi臋 tylko w jednym kierunku. Ch艂opaki, Krym odebrali艣my, ale (k鈥) to jeszcze nie koniec - m贸wi podczas rozmowy ambasador FR w Erytrei Igor Czubarow.

U偶ytkownik You Tube Michael Berkan opublikowa艂 nagranie rozmowy telefonicznej ambasador贸w Federacji Rosyjskiej w Zimbabwe i Malawi Siergieja Bachariewa z ambasadorem FR w Erytrei Igorem Czubarowym.

Podczas rozmowy dyplomaci omawiaj膮 wyniki g艂osowania w ONZ ws. sytuacji na Ukrainie, w wyniku kt贸rego Zgromadzenie Og贸lne ONZ uzna艂o za bezprawne referendum o wej艣ciu ukrai艅skiego Krymu w sk艂ad Rosji. Rozmowa dw贸ch rosyjskich dyplomat贸w jest pe艂na wulgaryzm贸w.

Czubarow: - Ja teraz mam 艂atwe zadanie. Ja teraz k鈥 z ambasadorami Unii Europejskiej m贸wi臋 tylko w jednym kierunku. Ch艂opaki, Krym odebrali艣my, ale (k鈥) to jeszcze nie koniec. Dalej zabieramy (na ch鈥) wasz膮 Kataloni臋, Wenecj臋 jak r贸wnie偶 Bydlandi臋 (Szkocj臋) i Alask臋. Na tym si臋 uspokoimy.

Bachariew: - Na pierwszym etapie si臋 uspokoimy.

Cz.: - Tak pierwszym. A dalej b臋dziemy my艣leli. Wszystkich tych limitrof贸w (by艂ych pa艅stw bloku sowieckiego) - k鈥 艁otw臋, Estoni臋, oraz innych Europejczyk贸w. Jak r贸wnie偶 Rumun贸w i Bu艂garzy kopniakami pogonimy k鈥 tam gdzie trzeba k鈥.

B.: - Nie tych lepiej nie. Tych nie b臋dziemy gna膰. Lepiej jako艣 tam Kalifornijszczyn臋 (Kalifornia), Majamszczyn臋 (Majami) te lewe rejony. (艣miech)

Cz.: - Masz racj臋. W Majamszczynie tam ju偶 95 proc. naszych obywateli k鈥

B.: - Dok艂adnie.

Cz.: - Mamy wszystkie prawa przeprowadzi膰 referendum.

B.: - Tak samo jak Londonszczynie.

Cz.: - Tak, masz racj臋. Rumun贸w i Bu艂gar贸w na razie zostawimy, niech na razie b臋d膮 w Unii Europejskiej.

B.: - Wraz z nadba艂tyckim g鈥-em.

Do tej pory Ministerstwo spraw zagranicznych Rosji nie skomentowa艂o nagrania.

POS艁UCHAJ ROZMOWY DYPLOMAT脫W

http://www.youtube.com/watch?v=9UWbLykaJok
--
http://www.tv-trwam.pl/na-zywo
http://www.radiomaryja.pl/live/

Data: 2014-04-04 17:32:22
Autor: Marek Czaplicki
W禼iek砤 rozmowa ruskich dyplomat體
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu pi眛ek, 4 kwietnia 2014 17:29:

http://niezalezna.pl/53757-wyciekla-rozmowa-rosyjskich-dyplomatow-krym-k-
jest-nasz-nadbaltyckie-g-zostawimy

Nie w禼iek砤. Zdaje si, 縠 mamy afryka駍ki pom髍 秝i. :-)
--
Pozdrawiam, Marek.

Data: 2014-04-06 06:08:35
Autor: stevep
W dniu .04.2014 o 17:32 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:

[...]

Tote u2 w ramach tego pomoru dogorywa.  ;)
--
stevep
-- -- -