WABIK

Data: 2011-03-07 07:29:04
Autor: Panslavista
WABIK

From: "Panslavista" <prawusek@interia.pl>
Subject: WABIK
Date: 7 marca 2011 07:26

    Tak. Znam to zjawisko od dawna. Od 10 lat bycia w necie. Ciekawe,
najczęściej korzystał z niego niejaki Janek ukrywający się pod nickiem
Amazo. I atakował mojego kompa, niszcząc mi dane na dyskach. To wygląda na
osobę chorą psychicznie, przestępcę robiącego na koniec kupę na środku
dywanu w salonie. Teraz ekipa wabików i włamywaczy poszerzyła się wygląda na
to, że znowu pozostanie po ich działalności upadłe  GWno.

WABIK