WASZ prezydent, WASZ premier

Data: 2010-09-09 08:05:39
Autor: Alek
WASZ prezydent, WASZ premier
brat_olin wrote:
Wasz premier, Wasz prezydent, Wasz marszalek Sejmu, Wasz marszalek
Senatu.

Wasz Trybunal Stanu, Wasz Trybunal Konstytucyjny, Wasz NIK, Wasz Bank
Narodowy, Wasze Sady, Wasza Prokuratura.

To chyba oczywiste? Jestesmy u siebie, mamy swoje panstwo, wszystko jest nasze.

CZEGO WIECEJ CHCECIE?

Zeby Wolacy odpierdolili sie do Polski.

Data: 2010-09-09 09:22:48
Autor: złoty
Alek pisze:
brat_olin wrote:

CZEGO WIECEJ CHCECIE?

Zeby Wolacy odpierdolili sie do Polski.

no to nie bedzie takie latwe - jakis czas temu objeli wladze a ostatnio wepchneli nawet swojego POprezydenta do Belwederu (do palacu prezydenckiego juz nie dali rady bo.. sie boi "krzyzakow") :)

A.

Data: 2010-09-09 09:40:35
Autor: Alek
WASZ prezydent, WASZ premier
Użytkownik "złoty" <goldbrave@gazeta.pl> napisał

CZEGO WIECEJ CHCECIE?

Zeby Wolacy odpierdolili sie do Polski.

no to nie bedzie takie latwe

Wręcz przeciwnie, wasza partia właśnie się rozsypuje a sanitariusze już szykują kaftan dla waszego guru.

Data: 2010-09-09 09:49:07
Autor: złoty
Alek pisze:
[...]

....adresaci ci sie pomylili - ja nie naleze do PO ;P Do PiS zreszta tez nie...hehe. Pisz na Berdyczów

A.

Data: 2010-09-09 09:52:29
Autor: Alek
złoty wrote:

[...]

Co do PO to oczywiste. A z pisu już cię prezes wyjebał?

Data: 2010-09-09 09:55:48
Autor: złoty
Alek pisze:
złoty wrote:

[...]

....nie byloby to mozliwe gdyz ani go "na zywca" nie widzialem ani nie bylem czlonkiem jego partii. Zatem wyjebanie w znaczeniu "wyrzucic" ani "zerznac" nie bylo/jest mozliwe :) A ciebie konDonek juz wyjebal? ;P

A.

Data: 2010-09-09 10:01:27
Autor: Alek
złoty wrote:
[...]

A więc robisz z siebie idiotę zupełnie bezinteresownie?

Data: 2010-09-09 10:04:14
Autor: złoty
Alek pisze:

A więc robisz z siebie idiotę zupełnie bezinteresownie?

....i co ci lustro odpowiedzialo? No i... nieladnie nie odpowiadac na pytania :)

A.

Data: 2010-09-09 12:21:28
Autor: Delfino Delphis
z³oty wrote:

...adresaci ci sie pomylili - ja nie naleze do PO ;P Do PiS zreszta tez
nie...hehe.

Ale g³osujesz, co?

WASZ prezydent, WASZ premier