WASZ prezydent, WASZ premier

Data: 2010-09-09 12:40:55
Autor: jancio
WASZ prezydent, WASZ premier
W dniu 2010-09-09 00:08, brat_olin pisze:
Wasz premier, Wasz prezydent, Wasz marszalek Sejmu, Wasz marszalek
Senatu.

CZEGO WIECEJ CHCECIE?

Pieni臋dzy i seksu, zawsze mi ma艂o, no ale ja mam hedonist臋 za sk贸r膮 ;-).
Znaczy ja, bo reszta Polak贸w - jak kto chce, ka偶dy ma swoje marzenia/pragnienia.
A no, i odwr贸cenia proporcji zima/lato, i w dajszym ci膮gu niez艂ego zdr贸wka kt贸rym si臋 ciesz臋.

Tylko widzisz, brachu o linie, 偶adnej z tych "rzeczy" nie dostan臋 od polityk贸w. Ani tych nieudaczno-durnowatych z pis, ani cwaniacko-labilnych z po, ani osieroconych socjalist贸w z sld, ani tym bardziej dziwek sejmowych.

To wszystko, czego chc臋 WI臉CEJ, zapewniam sobie sam, albo nie zapewniam.
Ale nie b臋d臋 p艂aka膰 ze "mnie si臋 nale偶y".

Buzi?

A znajd藕 sobie partnera, jakiej tam p艂ci lubisz, a nie, 偶ebrzesz publicznie o troch臋 ciep艂a.

Prosze sie ustosunkowac.

Zabierz si臋 do jakiej艣 roboty.
Co Ci szkodzi spr贸bowa膰. Nie spodoba si臋, wr贸cisz do narzekania.

Jancio

WASZ prezydent, WASZ premier