|WAW| Dojazd do Wesołej

Data: 2009-02-26 04:33:57
Autor: Szprota aka Stefandora
|WAW| Dojazd do Wesołej
Hej,

jak najwygodniej, w miarę możliwości omijając najruchliwsze arterie,
mogę dojechać do Wesołej (okolice ul. Wspólnej - to przedłużenie ul.
Niemcewicza odchodzącej  od 1Pułku Praskiego). Będę startować z Woli.

Dzięki,
Dorota

Data: 2009-02-26 14:45:30
Autor: Titus Atomicus
In article <72ae1c5a-9043-49a7-887f-63652cf24795@r18g2000vbi.googlegroups.com>,
 Szprota aka Stefandora <stefandora@gmail.com> wrote:

[...]

Moze SKM z Dworca Zachodniego?

http://www.ztm.waw.pl/skm_20090301.pdf

Pol godziny pozniej wysiadasz z rowerem w Wesolej.

TA

Data: 2009-02-26 05:48:51
Autor: Szprota aka Stefandora
On Feb 26, 2:45 pm, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

Moze SKM z Dworca Zachodniego?

Myślałam, żeby trochę km nastukać :)
Ale dzięki.

Dorota

Data: 2009-02-26 14:51:26
Autor: Pawel X
jak najwygodniej, w miarę możliwości omijając najruchliwsze arterie,
mogę dojechać do Wesołej (okolice ul. Wspólnej - to przedłużenie ul.
Niemcewicza odchodzącej  od 1Pułku Praskiego). Będę startować z Woli.

Na przykład tak :

http://www.tinyurl.pl?ERi5Bi3V

Dokładnie obejrzyj, jak na mapie zaznaczyłem wjazd na
wiadukt kolejowy na ulicy Marsa. Ulica Kresowa biegnie
pod wiaduktem a z ulicy Naddnieprzańskiej w ul. Marsa
możesz skręcać tylko w prawo.

Aha - nie pamiętam, czy z Grochowskiej można skręcić
w Gocławską. W razie czego - skręć w Terespolską.

--
Paweł X

Data: 2009-02-26 06:20:08
Autor: Kuba Abuk
On Feb 26, 2:51 pm, Pawel X <pawel...@gazeta.pl> wrote:

Na przykład tak :

http://www.tinyurl.pl?ERi5Bi3V

Dokładnie obejrzyj, jak na mapie zaznaczyłem wjazd na
wiadukt kolejowy na ulicy Marsa.

Chyba lepiej zamiast pakować się w nieprzyjemną Marsa, przebić tory
kierując się Nadnieprzańską do Korkowej. Tory linii otwockiej
pokonujesz przejściem na płd końcu peronów p.o. Gocławek.

Kuba

Data: 2009-02-26 15:31:32
Autor: Pawel X
Chyba lepiej zamiast pakować się w nieprzyjemną Marsa, przebić tory
kierując się Nadnieprzańską do Korkowej. Tory linii otwockiej
pokonujesz przejściem na płd końcu peronów p.o. Gocławek.

Jeżeli tam jest przejście dla pieszych, to masz rację.
Znacznie skróci to trasę.

Ostatnio przełaziłem przez tory przy północnym końcu stacji
Gocławek i nie było to ciekawe doświadczenie ( tam w zasadzie
legalnego przejścia chyba nie ma ).

--
Paweł X

Data: 2009-02-26 06:57:20
Autor: Szprota aka Stefandora
On Feb 26, 3:31 pm, Pawel X <pawel...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Ostatnio przełaziłem przez tory przy północnym końcu stacji
Gocławek i nie było to ciekawe doświadczenie ( tam w zasadzie

Dziękuję Wam za podpowiedź, to całkiem sensowna trasa. Zastanawiałam
się jeszcze nad dojechaniem Wałem Miedzeszyńskim do Trasy
Siekierkowskiej i tą dojechać w okolice Marsa. Ale zapewne ścieżki tam
są nieodśnieżone, więc pozostają ulice.

Pzdr,
Dorota.

Data: 2009-02-26 21:31:40
Autor: Michał Kurowski

> [...]
się jeszcze nad dojechaniem Wałem Miedzeszyńskim do Trasy
Siekierkowskiej i tą dojechać w okolice Marsa. Ale zapewne ścieżki tam

Szaserów na długim odcinku jest  kulturalna ścieżka.

Data: 2009-02-26 23:04:23
Autor: Szprota aka Stefandora
Szprota aka Stefandora wrote:
> [...]

się jeszcze nad dojechaniem Wałem Miedzeszyńskim do Trasy
Siekierkowskiej i tą dojechać w okolice Marsa. Ale zapewne ścieżki tam

Byłam, wróciłam, dziękuję za porady. Trasa fajnie wyznaczona. Jedyne, co zmieniłam,to w okolicach Marsa. Z Pabianickiej skręciłam od razu w Naddnieprzańską, ponieważ kawaweł Kresowej od Pabianickiej to dziura na dziurze, nieasfaltowana droga. Tak też z Pabianickiej w prawo w Naddnieprzańską, w lewo w Murmańską, w prawo w Kresową (już z asfaltem), w prawo w Tytoniową, w lewo znowu w Naddnieprzańską i w lewo w Korkową. Tam jest wygodne przejście przez tory - legalne :)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-02-26 21:35:23
Autor: Ryszard Mikke
Pawel X <pawel_xx@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
> mogę dojechać do Wesołej (okolice ul. Wspólnej - to przedłużenie ul.
> Niemcewicza odchodzącej  od 1Pułku Praskiego). Będę startować z Woli.

[ciach]

Aha - nie pamiętam, czy z Grochowskiej można skręcić
w Gocławską. W razie czego - skręć w Terespolską.

Nie da się. Chyba że pasami i kawałek chodnikiem.
Albo Terespolską.

rmikke

Data: 2009-02-26 20:59:04
Autor: Faja

      http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/iframe.html
      --

                         Pozdrówka  Wiesiek

GG: 3645067

Data: 2009-02-26 21:40:19
Autor: Ryszard Mikke
napisał(a):

> Hej,
> mogę dojechać do Wesołej (okolice ul. Wspólnej - to przedłużenie ul.
> Niemcewicza odchodzącej  od 1Pułku Praskiego). Będę startować z Woli.
>       http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/iframe.html

Hmm... A gdzie trasa?

Data: 2009-02-27 22:26:35
Autor: Faja
Dnia Thu, 26 Feb 2009 21:40:19 +0000 (UTC), Ryszard Mikke napisał(a):

Faja <wk47w_WRR_@tlen.pl> napisał(a):

      http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/iframe.html

Hmm... A gdzie trasa?

   trzeba powiększyć i wyznaczyć ona ma ruting i ścieżki,prawie co dzień
odświeżana.  --

                         Pozdrówka  Wiesiek

GG: 3645067

Data: 2009-02-27 22:11:08
Autor: Ryszard Mikke
> [...]

   trzeba powiększyć i wyznaczyć ona ma ruting i ścieżki,prawie co dzień

A, to w takim razie fajne. A to jest interfejs do OpenStreetMap, czy jakiś klon na danych UMP?

Data: 2009-02-28 21:53:34
Autor: Faja
Dnia Fri, 27 Feb 2009 22:11:08 +0000 (UTC), Ryszard Mikke napisał(a):

   trzeba powiększyć i wyznaczyć ona ma ruting i ścieżki,prawie co dzień
odświeżana.

A, to w takim razie fajne. A to jest interfejs do OpenStreetMap, czy jakiś klon na danych UMP?

 Poczytaj tu i będzie jasność  http://ump.waw.pl/   Open to korzysta z
danych UMP ale w jedną stronę bo w drugą to ciemność :-) tylko jedne ale to
na Garminy mam 60SCX i to jest według mnie na rower.

--

                         Pozdrówka  Wiesiek

GG: 3645067

Data: 2009-02-26 22:53:37