/WAW/ Emilii Plater - bajkpas

Data: 2010-10-19 09:06:03
Autor: Maverick
/WAW/ Emilii Plater - bajkpas
Jechalem EP 2 razy (od Al. Jer. do Świętokrzyskiej) - i więcej razy nie zamierzam.

DDR zaczyna sie na wysokości przystanku 519 (bylego), po 20m pierwszy wyjazd, potem jeszcze 2 i nagły koniec ścieżki - bez mozliwości zjazdu na chodnik (tzn DDR przy chodniku) - a skręt w lewo - obarczony przecinaniem 2 pasów. Asfalt świeżo położony a już jest nierówny - bardziej się to odczuwa jadąc samochodem - ale i rowerem to widać i czuć. Ogólnie DDR bez sensu - zero połączenia z innymi, kiepski wjazd/zjazd z DDR. Jedyna zaleta - kierowcy (w strone Swietokrzyskiej) oceniaja jakość drogi i jej nie używają - zazwyczaj jest totalnie pusta (ok godz. 9 - gdzie na okolicznych trasach trwa jeszcze poranny szczyt).

Data: 2010-10-20 08:32:56
Autor: Rafał Muszczynko
/WAW/ Emilii Plater - bajkpas
 Maverick <krzysztofbober.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Ogólnie DDR bez sensu - zero połączenia z innymi

A z jakimi innymi w okolicy można by ją połączyć? IMO najbliższa jest ta przy
Marszałkowskiej, kilkaset metrów dalej. Można było nic nie robić i zostawić na
kolejne 20 lat bez niczego. Tylko nie wiem czy to byłby dobry wybór.

A przedłużenie tego jest planowane od jakiś 5 lat już (do Polibudy i
Nowowiejskiej). Czemu wciąż nie powstało? Mnie o to nie pytaj.
kiepski wjazd/zjazd z DDR.

To nie DDR, a pas rowerowy. Wjeżdża się i zjeżdża nań tak samo jak na jezdnię bez pasa rowerowego. Czyli
raczej nic Ci się nie pogorszyło od jego wymalowania. Gdyby go tam nie było,
wjeżdżałbyś na jezdnię tak samo i w tych samych miejscach. No chyba, że wolisz chodnikami, nielegalnie. Ale to nadal masz taką możliwość,
tak samo nielegalną jak wcześniej gdy nie było pasa.

Ale fakt, projekt nie jest za dobry. Pierwotnie miał być inny, zmieniono go
bez naszej zgody. A te rynienki wzdłuż to już w ogóle porażka, w zimę będą gleby.

Data: 2010-10-23 18:14:17
Autor: Kosu
/WAW/ Emilii Plater - bajkpas
On 2010-10-20 10:32, Rafał Muszczynko wrote:
[...]

To nie chodzi o to, że nie mam jej z czym połączyć. Chodzi o to, że jest bez sensu i nie wiadomo po co się tam znalazła. Nie bardzo wiadomo też w jaki sposób się tam znalazła, o czym właśnie piszę w odrębnym wątku.

To nie DDR, a pas rowerowy.

To oczywiście jest DDR. Tylko DDR wytyczona na jezdni.

pozdrawiam,
PK

Data: 2010-10-27 17:38:11
Autor: Rafał Muszczynko
/WAW/ Emilii Plater - bajkpas
Kosu <665@epf.pl> napisał(a):
On 2010-10-20 10:32, Rafał Muszczynko wrote:
> [...]

To nie chodzi o to, że nie mam jej z czym połączyć. Chodzi o to, że jest bez sensu i nie wiadomo po co się tam znalazła.

A bez sensu jest dlatego, że ponieważ?

Nie bardzo wiadomo też w jaki sposób się tam znalazła, o czym właśnie piszę w odrębnym wątku.

To fakt, tego też nie wiem. Na Emilii Plater był gotowy projekt bardzo inny od
obecnego.

> To nie DDR, a pas rowerowy.
To oczywiście jest DDR. Tylko DDR wytyczona na jezdni.

Dziwne, bo DDR powinny być oznakowane C-13, a tam takich nie widziałem. --

/WAW/ Emilii Plater - bajkpas